Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Mag dochter niet met een willekeurige prins zoenen vanavond yette?



Al lijkt de spaghetti me wel lekker .
Alle reacties Link kopieren
Zo - de hele dag voor een baby gezorgd omdat beste vriend+vrouw naar chemo zijn. Direct ook nog maar even voor ze gekookt, want het liep gruwelijk uit daar in het ziekenhuis.



Ik kan het nog, alles met één hand doen.
IMHO
quote:yette schreef op 26 april 2017 @ 15:56:

Hoi, terug van een forumpauze ivm boodschappen & nog steeds dezelfde nick









quote:Ik ga snel koken. De Dochter gaat Koningsnacht vieren en wil vroeg eten. Aangezien ze met carnaval met een willekeurige pinguïn heeft staan zoenen, maak ik lekker 40 cloves of garlic spaghetti.
Yette, mag ik dat recept? Ik ga zaterdag met de trein en vind het altijd zo fijn als er geen mensen naast of tegenover me gaan zitten
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 16:57:

Yette, mag ik dat recept? Ik ga zaterdag met de trein en vind het altijd zo fijn als er geen mensen naast of tegenover me gaan zitten Als je op het linkje klikt...
Ik heb een poosje terug trouwens een hartige taart gehad met van die hele tenen gecaramelliseerde knoflook. Dat wás me een partij lekker!!

Was een overwerkmaaltijd dus geen idee hoe dat recept is.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 16:57:

[...]



Als je op het linkje klikt...



owwww.



Klinkt wel lekker, geroosterde knoflook is lekker sowieso.

Mijn zusje wilde ooit aioli maken. Ze had een recept met 23 tenen knoflook. En het was echt niet te vreten zo smerig. Bleek het te moeten zijn 2, 3 tenen knoflook. Had ze niet helemaal begrepen dat het 2 of 3 tenen moest zijn.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 16:58:

Ik heb een poosje terug trouwens een hartige taart gehad met van die hele tenen gecaramelliseerde knoflook. Dat wás me een partij lekker!!

Was een overwerkmaaltijd dus geen idee hoe dat recept is.Het wordt dan lekker zoet hè, ik doe dat wel eens met spaghetti. Dan gooi ik halve tomaten in de oven met geplette tenen knoflook erbij (in het velletje). Als de tomaten klaar zijn, knoflook uit het velletje en alles door de pasta gooien. Simpel maar lekker (zeker met nog wat feta en kruiden)




Na wat googelen en loeren op het bedrijf wat de overwerkmaaltijden leverde kwam ik erachter wat het recept voor de knoflooktaart is.

Het is van Ottolenghi.



https://www.keukenliefde. ... looktaart-van-ottolenghi/
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 16:58:

Ik heb een poosje terug trouwens een hartige taart gehad met van die hele tenen gecaramelliseerde knoflook. Dat wás me een partij lekker!!

Was een overwerkmaaltijd dus geen idee hoe dat recept is.Zoiets ga ik van het weekend maken, voor een buffet. Recept van Ottolenghi. Met geitenkaas.
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 17:01:

[...]





Het wordt dan lekker zoet hè, ik doe dat wel eens met spaghetti. Dan gooi ik halve tomaten in de oven met geplette tenen knoflook erbij (in het velletje). Als de tomaten klaar zijn, knoflook uit het velletje en alles door de pasta gooien. Simpel maar lekker (zeker met nog wat feta en kruiden)

Goed idee!



Als ik een paar dagen thuiswerk kan dat best een keer
quote:yette schreef op 26 april 2017 @ 17:03:

[...]



Zoiets ga ik van het weekend maken, voor een buffet. Recept van Ottolenghi. Met geitenkaas.Dat was 'm inderdaad
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 17:02:





Na wat googelen en loeren op het bedrijf wat de overwerkmaaltijden leverde kwam ik erachter wat het recept voor de knoflooktaart is.

Het is van Ottolenghi.



https://www.keukenliefde. ... looktaart-van-ottolenghi/Jammie! Die gaat op mijn lijst voor binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens net zelf even rode saus gemaakt, dus geen saus uit een potje gebruikt, zoals in het receptje.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat die taart de moeite is! Ik heb hem nooit gegeten.

Gisteren voor het eerst iets van Ottolenghi op tafel gezet, een salade met sinaasappel, vijgen en een shitload aan ingrediënten. Was super!
quote:GrimbleGrumble schreef op 26 april 2017 @ 13:55:

En Filee



Wat stom! Jij ook knuffel.



Ik lijk te moeten gaan accepteren dat mijn favoriete schoonzus mijn schoonzus niet meer is. Die eikel van een broer van me is bij haar weg en heeft een ander



En echt: beter dan haar gaat hij niet krijgen, hoor.Mijn schoonzus is al jaren bij mijn broer weg (niet om die reden hoor) maar ik noem haar nog steeds mijn schoonzus.
Ik ga uiteten met mijn (ex)schoonouders. Ze vinden het zo'n kutstreek van hun zoon en willen laten zien dat ze mij steunt door mij mee uit eten te nemen.



Ik zit er niet op te wachten, maar vind het wel lief van ze. Dus ik ga gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (ex)schoonzus ook maar een mailtje gestuurd. Dat ik haar mis. Ze heeft er natuurlijk weinig aan, maar ik vind het echt rot voor haar.
IMHO
Gaat goed hier. Allemaal verbroken relaties. Knuffels voor wie wilt
Wil
Wat een droeftoeter Filee.



Wel fijn dat je nog niet getrouwd was, dat scheelt toch altijd weer een hoop rompslomp .
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 18:53:

Wil Wie is Wil nou weer? Ik houd het niet meer bij met de nickwissels.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 18:53:

Wil Het is toch ook: wie loopt. Dus het is wie wilT.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 18:55:

[...]



Het is toch ook: wie loopt. Dus het is wie wilT.Nietes, willen is een onregelmatig werkwoord.
Alle reacties Link kopieren
Man man man... Vriend en vrouw waren na de chemo vergeten medicijnen op te halen, dus dat zou ik wel even doen. Vergeet dat 'even' maar. Zit hier verdomme al een half uur bij de ziekenhuisapotheek te wachten...
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven