Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 18:54:

Wat een droeftoeter Filee.



Wel fijn dat je nog niet getrouwd was, dat scheelt toch altijd weer een hoop rompslomp .

Inderdaad.

Wat dat betreft kwam ik er optijd achter.



Om heel eerlijk te zijn, is die andere vrouw nog lelijk ook
quote:GrimbleGrumble schreef op 26 april 2017 @ 18:56:

Man man man... Vriend en vrouw waren na de chemo vergeten medicijnen op te halen, dus dat zou ik wel even doen. Vergeet dat 'even' maar. Zit hier verdomme al een half uur bij de ziekenhuisapotheek te wachten...
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 18:55:

[...]





Nietes, willen is een onregelmatig werkwoord.Dan moet ik mijn Nederlands docent maar even een bezoekje brengen
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 18:57:

[...]





Om heel eerlijk te zijn, is die andere vrouw nog lelijk ook Das altijd
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 19:00:

[...]





Das altijd

Ik snap echt niet dat hij het daarop kan doen

Maar ik wens hem veel succes.



Heb ik al gemeld dat ik nu bij (ex)schoonouders logeer. Zo logisch ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 18:57:

[...]



Inderdaad.

Wat dat betreft kwam ik er optijd achter.



Om heel eerlijk te zijn, is die andere vrouw nog lelijk ook



Dat heet pessoptimisme: het kon altijd erger.



Uiteraard is hij bij haar slechter af dan bij jou.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:_Inkie_ schreef op 26 april 2017 @ 17:27:

[...]



Mijn schoonzus is al jaren bij mijn broer weg (niet om die reden hoor) maar ik noem haar nog steeds mijn schoonzus.Idem. Al een jaar of 16. Ze is gewoon een vriendin. We zien elkaar regelmatig, ondanks een flinke afstand.
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 18:54:

[...]



Wie is Wil nou weer? Ik houd het niet meer bij met de nickwissels.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 18:58:

[...]



Dan moet ik mijn Nederlands docent maar even een bezoekje brengen Die verdient ontslag.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 19:06:

[...]



Die verdient ontslag.Eens. Ik heb altijd geleerd dat het "wie wilt" is.
Filee_, stuk fruit (moeilijke nick) en Blondie:



Alle reacties Link kopieren
Azarole is toch niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 19:02:

[...]



Ik snap echt niet dat hij het daarop kan doen

Maar ik wens hem veel succes.



Heb ik al gemeld dat ik nu bij (ex)schoonouders logeer. Zo logisch ook.Kijk, daar hou ik van! Mooi statement van ze.
quote:Azarole schreef op 26 april 2017 @ 19:58:

Azarole is toch niet zo moeilijk.Appel of Peer is simpeler.
quote:Azarole schreef op 26 april 2017 @ 19:58:

Azarole is toch niet zo moeilijk.Azarole is ook een chemische stof trouwens
Alle reacties Link kopieren
Filee wat een puinhoop maakt die vent er van..ik wist niet dat er ook een kind in het spel was bij jullie..

is het moeilijk om nieuwe woonruimte te vinden in je omgeving?

lief dat je schoonouders je opvangen hoor



Blond het is altijd verdrietig om afscheid te nemen van een beestje, ik heb er echt trauma's van ook



GG je bent echt wel een kei dat je zoveel zorg geeft voor je vriend en zijn gezin.



ik loop nu ook bij de k-kliniek vanwege mijn opa. hij is al bijna 90 en ik vind het allemaal zo zielig want hij heeft veel pijn. afgelopen week zaten we er 5 uur, na afloop was ik helemaal gesloopt, laat staan mn opa. volgende week terug komen voor het behandelplan.
Pinda kaas. Het is niet mijn eigen kind. Het is zijn dochter. Wel triest natuurlijk, maar hopelijk kan ze het goed verwerken. (ex) schoonouders hebben mij wel beloofd om haar goed in de gaten te houden.



Woonruimte zoeken gaat wel lastiger worden, omdat wij onlangs verhuisd waren en mijn wachttijd bij de woningbouwvereniging dus weer naar 0 is gezet.

Ik heb gelukkig wel een aantal goede kennissen die appartementen verhuren en mij hebben toegezegd dat ze contact opnemen als er een appartement vrijkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 april 2017 @ 20:01:

[...]



Appel of Peer is simpeler.Ik houd niet van simpel
quote:Azarole schreef op 26 april 2017 @ 20:17:

[...]





Ik houd niet van simpel Ik vind je ava wel mooi.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 20:15:

Pinda kaas. Het is niet mijn eigen kind. Het is zijn dochter. Wel triest natuurlijk, maar hopelijk kan ze het goed verwerken. (ex) schoonouders hebben mij wel beloofd om haar goed in de gaten te houden.



Woonruimte zoeken gaat wel lastiger worden, omdat wij onlangs verhuisd waren en mijn wachttijd bij de woningbouwvereniging dus weer naar 0 is gezet.

Ik heb gelukkig wel een aantal goede kennissen die appartementen verhuren en mij hebben toegezegd dat ze contact opnemen als er een appartement vrijkomt.Waarom moet jij weg dan? Laat die eikel lekker bij zijn nieuwe dingetje gaan wonen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 20:20:

[...]





Waarom moet jij weg dan? Laat die eikel lekker bij zijn nieuwe dingetje gaan wonen.

Ik ben zelf weggegaan, omdat ik stiefdochter niet uit haar vertrouwde veilige omgeving wil halen.



Waarschijnlijk gaat hij ook verhuizen, want de huur kan hij niet in z'n eentje opbrengen. Maar de huur is nog niet officieel opgezegd. Het is allemaal nog behoorlijk vers dus een goed gesprek over hoe verder is er nog niet echt geweest. Dat komt volgende week waarschijnlijk. Deze week heb ik het te druk op werk om mij met die eikel bezig te houden.
Sint Salaria is hier trouwens niet doorgegaan. We zouden een dag eerder uitbetaald worden, vanwege de verjaardag van de koning, maar niet dus . Nou ja, vrijdag weer een kans. Of misschien toch morgen nog, want ik heb op Mijn Ing geen meldingen gehad over betalingsverkeersinfarcten op 27 april.
Ik heb vandaag wel mijn loon gekregen



en ook meteen weer voor een deel uitgegeven aan leuke dingen
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 20:21:

[...]



Ik ben zelf weggegaan, omdat ik stiefdochter niet uit haar vertrouwde veilige omgeving wil halen.



Waarschijnlijk gaat hij ook verhuizen, want de huur kan hij niet in z'n eentje opbrengen.Ja, om nou een kind op straat te zetten is nou ook weer zoiets ja. Wat een gedoe allemaal zeg.
Precies. Ik ga niet een jong kind op straat zetten. Hoe grote *** haar vader ook is. Zij kan er niets aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven