Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 20:15:

Pinda kaas. Het is niet mijn eigen kind. Het is zijn dochter. Wel triest natuurlijk, maar hopelijk kan ze het goed verwerken. (ex) schoonouders hebben mij wel beloofd om haar goed in de gaten te houden.



Woonruimte zoeken gaat wel lastiger worden, omdat wij onlangs verhuisd waren en mijn wachttijd bij de woningbouwvereniging dus weer naar 0 is gezet.

Ik heb gelukkig wel een aantal goede kennissen die appartementen verhuren en mij hebben toegezegd dat ze contact opnemen als er een appartement vrijkomt.ja dat begreep ik hoor, sneu voor haar. maar het meest sneu voor jou op dit moment
quote:Azarole schreef op 26 april 2017 @ 19:58:

Azarole is toch niet zo moeilijk.Ik zal oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Filee. Wat een gedoe!!
Alle reacties Link kopieren
Hier zojuist trouwens leuk nieuws - De Dochter is niet alleen door haar toelatingsexamen voor medicijnen, maar ze is ook nog eens toegelaten tot de veel kleinere internationale groep!!!

Ze had maar even tijd om te toasten, wilde liever met haar knoflookhoofd stappen. Helemaal geen probleem. Des te meer champagne hebben wij



(Yep, I'm a bitch )
quote:yette schreef op 26 april 2017 @ 20:43:

Hier zojuist trouwens leuk nieuws - De Dochter is niet alleen door haar toelatingsexamen voor medicijnen, maar ze is ook nog eens toegelaten tot de veel kleinere internationale groep!!!

Ze had maar even tijd om te toasten, wilde liever met haar knoflookhoofd stappen. Helemaal geen probleem. Des te meer champagne hebben wij



(Yep, I'm a bitch )

Gefeliciteerd!!



Champagne is ook gewoon lekker.
Ik heb ook goed nieuws!



Ik heb een kleine onderscheiding gekregen voor mijn project
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Filee
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Filee!
Life is short. Eat dessert first.
Het is wel een hele kleine, maar alsnog leuk dat mijn werk gewaardeerd wordt.
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar hoe je het meteen bagatelliseert.

Lekker in ontvangst nemen, zo'n schouderklopje!
Tuurlijk neem ik 'm in ontvangst. Moet wel

Ze maken er nog een officiële gelegenheid van ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Filee!!
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 21:04:

Tuurlijk neem ik 'm in ontvangst. Moet wel

Ze maken er nog een officiële gelegenheid van ook.



Cool.



Een beetje waardering is nooit weg
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 20:51:

Ik heb ook goed nieuws!



Ik heb een kleine onderscheiding gekregen voor mijn project Gefeliciteerd! Wat fijn.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 20:51:

Ik heb ook goed nieuws!



Ik heb een kleine onderscheiding gekregen voor mijn project Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Thuis na een vermoeiend maar zeer geslaagd evenement. Werd ik uitbundig geroemd en op het podium geroepen terwijl ik net mijn snor een beetje probeerde te drukken omdat de tranen zo hoog zitten. Ik heb het droog gehouden maar moest ' nodig plassen' toen ik van het podium stapte. Bij thuiskomst waren de waterlanders niet te houden: geen schattig mauwtje en streeltje om dag te zeggen.

Filee wat een verhaal! Dat hij je nog niet zo lang geleden ten huwelijk vroeg en dan dit flikt! Niet te geloven gewoon. Ik hoop dat je fijne vrienden rond je hebt en snel een eigen plekje vindt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
OB
He gatver OB, ik lees het nu pas. Wel fijn dat poes niet lang geleden lijkt te hebben, maar wat een gemis zeg



Even klagen hoor: Sint Salaria is definitief afgelast, na negenen heb ik de hoop maar opgegeven. En ik geloof zowaar dat ik verkouden word. Is me in geen vier jaar gebeurd, maar nu zit ineens mijn ene neusgat dicht en ik heb keelpijn en ik ben raar rillerig. Dus met een beetje mazzel lig ik morgen echt in bed, en dan is het ook niet erg meer dat Sint Salaria niet door is gegaan .
LV
En OB



Ik weet hoe het voelt om ineens afscheid te moeten nemen van je allerliefste maatje. Mijn hond heb ik ook moeten inslapen. Dit gebeurde 2.5 uur nadat ze ineens begon te bloeden aan allerlei kanten.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Puss. Jij weet natuurlijk ook wat het is om zo'n lieverd te verliezen. Zo stom; ik weet gewoon geen 'blijf' met mezelf. Man heeft de spulletjes opgeruimd. Dat is van 1 kant wel goed, maar ook zo leeg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 22:50:

He gatver OB, ik lees het nu pas. Wel fijn dat poes niet lang geleden lijkt te hebben, maar wat een gemis zeg



Even klagen hoor: Sint Salaria is definitief afgelast, na negenen heb ik de hoop maar opgegeven. En ik geloof zowaar dat ik verkouden word. Is me in geen vier jaar gebeurd, maar nu zit ineens mijn ene neusgat dicht en ik heb keelpijn en ik ben raar rillerig. Dus met een beetje mazzel lig ik morgen echt in bed, en dan is het ook niet erg meer dat Sint Salaria niet door is gegaan .
Alle reacties Link kopieren
Zo plots je huisdier verliezen is heftig, maar inderdaad LV ze heeft waarschijnlijk niet lang geleden. De DA zei dat haar hart waarschijnlijk al heel lang achteruit ging, maar poezen gaan dan gewoon minder bewegen en meer slapen. Dat was ook zo en dat ging zo geleidelijk dat wij gewoon dachten dat onze oude dame (bijna 16) met pensioen was gegaan. Ik voelde me heel schuldig omdat ik haar jaarlijkse dierenarts bezoek door andere beslommeringen uitgesteld had, maar de DA zei dat bij katten hartruis bijna niet te horen is en dat er echt een röntgen gemaakt moet worden om de vergroting van het hart te zien. En die wordt pas gemaakt als er allerlei symptomen zijn en die had poes niet. Dus ook als ik een maand geleden met haar bij de DA was geweest was ze waarschijnlijk gewoon wat mager maar gezond verklaard.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hoe mooi is het dat je als kat 16 mag worden! En dan ook lekker thuis mogen tukken en rondstiefelen tot je op en versleten bent.



Ik zou in mijn volgende leven wel de kat van OB willen zijn hoor.



Ik weet dat het nu anders voelt OB. Je hart doet zeer, je huis is leeg. En dat blijft wel even zo dat rouwen om je katvriendinnetje



Je had het niet beter kunnen doen volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Lief Puss. Ik roep ook altijd dat ik terugkom als huiskat

Ik vind het ook fijn dat we bij beide katten samen bij de DA waren. En we helemaal op hetzelfde spoor zaten: Er was geen beslissing meer te nemen, de katjes mochten niet langer dan nodig lijden en ons verdriet mocht dat niet in de weg staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven