Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Mijn (helemaal geen) keukenprins gaat muffins bakken. Hij heeft heel veel vragen, maar ik mag me er niet mee bemoeien Ik mag wel zeggen waar de beslagkommen staan, maar niet dat hij de grootste moet nemen. Nu staat hij te mopperen dat het niet past.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zijn jullie! Maar als ik een precedent schep met kittens-verlof dan moet ik ook puppie-, glasaal-, big-,kalf, lam, pop- etc- verlof goed gaan keuren. En jammer genoeg dekt de verzekering dat niet voor het bedrijf! Dus worden het gewoon vakantiedagen die man en ik niet samen opnemen zodat we de katjes zo goed mogelijk leren kennen en op kunnen voeden
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 29 april 2017 @ 19:30:

[...]



Kan best hoor! Mijn oud collega had altijd een week bevallingsverlof als de schapen op haar mans boerderij gingen bevallen. (Het kostte haar wel vakantiedagen, dat wel.)



Na het lezen van bevallen en schaap viel ik even terug in de tijd.

Ik kwam pas weer uit mijn apathische trance na het aanschouwen van de geboorte van een lam toen boer en knechten heel hard begonnen te lachen om mijn geschokte ik.

Bij de geboorte van mijn zoon heb ik mijn man onherstelbaar geschokt toen ik in de bel uit mijn lijf (ik ben de beste onbreekbare vliezenmaker van het land) kneep en zei "als een schaap"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 19:33:

[...]

Dan nam ze dus gewoon een week vakantie op Ja en nee, tot de eerste bevalling wist ze nog niet precies wanneer haar week begon. Dus vaak ergens halverwege februari nam zij een week vrij, maar dat kon een paar dagen schelen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, het schaapje in je AVA is niet alleen een teken van de lente! feow!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blond, ik heb inderdaad een gezellige wijntje en smulsteentje gemist. Maar goed, dat haal ik wel een keertje in.

Goed plan, om kittens te nemen en dan vakantie, dat hebben ze echt nodig dan. Ik hoop dat je snel een beetje vrede vindt met het overlijden van je poes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 19:45:

Ah, het schaapje in je AVA is niet alleen een teken van de lente! feow!Enn las het in de kaarten
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:16:

[...]



Zeker wel Filee! Een leven zonder katten vinden we beiden niets. Ons huis is er zelfs op verbouwd Maar we willen 2 kittens en de tijd om ze op te voeden en 'een gezin' te worden. Dus dat moet wachten tot juli/augustus. We hebben besloten om niet op reis te gaan en onze vakanties te laten overlappen zodat de kittens minstens de eerste maand voortdurend menselijk gezelschap hebben. We willen het gewoon goed doen want dan hebben zowel de katten als wij de volgende eh... 18 jaar het fijn met elkaar.En als jullie in 2018 wel op vakantie gaan wil ik wel poespassen
Alle reacties Link kopieren
Kijkt om hoekje, een café binnen gaan in deze toestand is niet zo slim
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:00:

Kijkt om hoekje, een café binnen gaan in deze toestand is niet zo slim Ook een kater?
Alle reacties Link kopieren
Jij ook?
Alle reacties Link kopieren
Present. Lichtelijk brakjes
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:06:

Jij ook? Ja, een klein beetje maar
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 13:07:

Present. Lichtelijk brakjes Lichtelijk is nog zacht uitgedrukt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen hoofdpijn maar maagzuur,niet normaal. Ik drink nóóit meer toch zeker niks tot komende weekend
Alle reacties Link kopieren
Volgens man lag ik verkeerd om in bed en ik had geen pyjama aan... Waren om 4.30 thuis volgens het alarm.

Dat zegt genoeg
Met hoofdpijn valt het wel mee inderdaad. Mijn maag voelt niet zo fijn aan nu, maar dat kan misschien ook veroorzaakt zijn door mijn antikater-ontbijt bestaande uit bacon en oxpytt. Baggervet dus
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:11:

Volgens man lag ik verkeerd om in bed en ik had geen pyjama aan... Waren om 4.30 thuis volgens het alarm.

Dat zegt genoeg





Jij wint. Ik weet alles nog en kon nog wel mijn pyjama aantrekken. Die heb ik nu nog steeds aan
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat oxpytt?



Bacon heb ik niet, ei bakken ga ik dadelijk wel doen.
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:13:

Wat is dat oxpytt?



Bacon heb ik niet, ei bakken ga ik dadelijk wel doen.

Gekruide aardappelblokjes met gekruid gehaktblokjes en ui.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:16:

[...]



Zeker wel Filee! Een leven zonder katten vinden we beiden niets. Ons huis is er zelfs op verbouwd Maar we willen 2 kittens en de tijd om ze op te voeden en 'een gezin' te worden. Dus dat moet wachten tot juli/augustus. We hebben besloten om niet op reis te gaan en onze vakanties te laten overlappen zodat de kittens minstens de eerste maand voortdurend menselijk gezelschap hebben. We willen het gewoon goed doen want dan hebben zowel de katten als wij de volgende eh... 18 jaar het fijn met elkaar.



Fijn dat er weer katten komen OB.



Ik ben ook 'in verwachting' Eind mei worden de kittens verwacht en ik heb 1e nestkeus

Nog een langharige draak erbij maar nu geen zwerver maar een raskat uit een druk huishouden met veel lawaai en een hond. Ik hoop dat deze hopelijk onverschrokken kitten de bangerd hier een stap verder helpt.



Een hulpkitten dus
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoef ik niet
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:11:

Volgens man lag ik verkeerd om in bed en ik had geen pyjama aan... Waren om 4.30 thuis volgens het alarm.

Dat zegt genoeg Als je er maar van genoten hebt
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:16:

Nee dat hoef ik niet Het werkt normaal heel goed bij katers.
Alle reacties Link kopieren
Het was erg gezellig.. Zie ik op facebook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven