Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 13:19:

Het was erg gezellig.. Zie ik op facebook



Mooi!



Hier was het ook gezellig. Karaoke is best leuk als je een paar wijntjes op hebt
Alle reacties Link kopieren
Bij ons geen karaoke maar wel ontzettend vals meezingen
Gelukkig heb ik morgen nog vrij, dus vandaag voelt als een zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Net gebakken eieren met bacon gegeten.

Denk dat ik maar weer een dutje ga doen want die formule 1 op tv helpt ook niet mee
Alles komt goed, alleen de rest niet
Hier is kerel naar de kroeg om F1 te kijken. Kan ik lekker Netflixen
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 13:25:

Gelukkig heb ik morgen nog vrij, dus vandaag voelt als een zaterdag ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 13:34:

Hier is kerel naar de kroeg om F1 te kijken. Kan ik lekker Netflixen Man kijkt in de slaapkamer. Ik Netflix in de woonkamer
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 29 april 2017 @ 18:57:

[...]



Lieverd ben je! Zal ik 'kittens-krijg-verlof' aanvragen op het werk? Doen! Had ik ook gedaan
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vandaag nog werken en dan ben ik 5 dagen vrij!

Zit dan gerust 2-3 dagen thuis, heerlijk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Wij gaan onze kitten ophalen als we weer komen van vakantie buitenland. Dan is hij (als de uitgerekende datum klopt) bijna 12 weken oud en hebben we nog anderhalve week samen voor we weer moeten werken.
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 13:31:

Net gebakken eieren met bacon gegeten.

Denk dat ik maar weer een dutje ga doen want die formule 1 op tv helpt ook niet mee Ik heb geen kerel meer, dus ook geen formule 1
Alle reacties Link kopieren
Kittens
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 13:38:

Wij gaan onze kitten ophalen als we weer komen van vakantie buitenland. Dan is hij (als de uitgerekende datum klopt) bijna 12 weken oud en hebben we nog anderhalve week samen voor we weer moeten werken.Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 13:40:

[...]



Ik heb geen kerel meer, dus ook geen formule 1
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 13:15:

[...]





Fijn dat er weer katten komen OB.



Ik ben ook 'in verwachting' Eind mei worden de kittens verwacht en ik heb 1e nestkeus

Nog een langharige draak erbij maar nu geen zwerver maar een raskat uit een druk huishouden met veel lawaai en een hond. Ik hoop dat deze hopelijk onverschrokken kitten de bangerd hier een stap verder helpt.



Een hulpkitten dus

Wat leuk Puss! Ik zie die hulpkitten helemaal in een tuigje komen

Man wil graag grote katten. Vrienden hebben Main Coons en hij is verliefd op die 'honden'. Ik ben me in aan het lezen en denk dat het ras wel bij ons past. Maar hoe doe je dat dan? We moeten vakantie inplannen, maar een nestje valt natuurlijk niet in te plannen?????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 13:40:

[...]



Ik heb geen kerel meer, dus ook geen formule 1 Ieder nadeel hep z'n voordeel.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 13:42:

[...]



Ieder nadeel hep z'n voordeel.Precies.
quote:Oudblond schreef op 30 april 2017 @ 13:42:

[...]



Wat leuk Puss! Ik zie die hulpkitten helemaal in een tuigje komen

Man wil graag grote katten. Vrienden hebben Main Coons en hij is verliefd op die 'honden'. Ik ben me in aan het lezen en denk dat het ras wel bij ons past. Maar hoe doe je dat dan? We moeten vakantie inplannen, maar een nestje valt natuurlijk niet in te plannen?????Fokkers plannen meestal wel nestjes.
quote:Oudblond schreef op 30 april 2017 @ 13:42:

[...]



Wat leuk Puss! Ik zie die hulpkitten helemaal in een tuigje komen

Man wil graag grote katten. Vrienden hebben Main Coons en hij is verliefd op die 'honden'. Ik ben me in aan het lezen en denk dat het ras wel bij ons past. Maar hoe doe je dat dan? We moeten vakantie inplannen, maar een nestje valt natuurlijk niet in te plannen?????



Grappig. Ik krijg dus ook een Maine Coon. Echt een geweldig lief en zachtaardig ras.



Prima te plannen als je nu een moederpoes zoekt die zwanger is kun je uitrekenen wanneer kitten komt en weg kan.

Ik weet welke dag mijn draagmoederpoes gedekt is (heb haar zelf naar de kater gebracht Moederpoes is van familie) en de zal eind mei bevallen.

Dan reken je 13 weken (normaal gesproken) erbij.



Als je zoekt naar Maine Coon cattery's en een rondje belt zijn er vast met nu al zwangere poezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 13:44:

[...]



Fokkers plannen meestal wel nestjes.Is dat zo, wist ik helemaal niet! Ik vroeg gisteren aan man hoe we dat aan moeten pakken. Hij heel droog: 'schat daar weet ik niets over hoor! Het is zo lang geleden dat we onze poesen kregen! Als ik nu moest gaan daten zou ik ook niet weten hoe ik dat aan moet pakken. Al weet ik intussen heeeel veeel over vrouwen net zoals ik veel weet over katten.'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 13:44:

[...]



Fokkers plannen meestal wel nestjes.Nou ja, voor zover een krolsheid te plannen valt..
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 13:49:

[...]





Nou ja, voor zover een krolsheid te plannen valt..Ja oké daar heb je een punt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een maine coon
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 13:47:

[...]





Grappig. Ik krijg dus ook een Maine Coon. Echt een geweldig lief en zachtaardig ras.



Prima te plannen als je nu een moederpoes zoekt die zwanger is kun je uitrekenen wanneer kitten komt en weg kan.

Ik weet welke dag mijn draagmoederpoes gedekt is (heb haar zelf naar de kater gebracht Moederpoes is van familie) en de zal eind mei bevallen.

Dan reken je 13 weken (normaal gesproken) erbij.



Als je zoekt naar Maine Coon cattery's en een rondje belt zijn er vast met nu al zwangere poezen. Man is vanaf morgen een weekje vrij. Ik weet wat hij gaat doen! Tenzij we nog kans maken bij jouw zwangere poes?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dit was mamapoes (links) toen ze zelf klein was



*poef*
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 30-04-2017 14:06
Reden: anderen niet vervelen met poezenplaatjes :-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven