Tel Uw Zegeningen! (Blessings 91)

07-09-2007 03:30 2791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik zou U allen graag op de volgende data voor de bijbelclub willen wijzen:



- eerste dinsdag van de maand: Bidden voor .... (Afrika is deze maand het thema), mag ook vanuit huis mocht U onverhoopt verhinderd zijn;

- Elke maandagavond: lezing uit het NT door onze voorzitter met discussie na;

- Zondag na de ochtenddienst: Koffie met cake en gezellig samenzijn.



Dank U en een gezegende dag toegewensd.
Alle reacties Link kopieren
BGB, ben je nog op?
Alle reacties Link kopieren
Nu wel !



Ik zag je trouwens net nog in het kontneukentopic......lollig, die aanwezigheidslijst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhhhhhh,zijn jullie hier......

Blessingen,ppfffff zal ik er een zooitje gaan opnoemen dan???

Ben vandaag meer into de Non-Blessingen hahahahaha

BGB,weigert de foto's af te geven,en ze hier neer te zetten,ze ligt maar achter in de auto,lalt onzinnig,en verkleed zich 80 keer per dag.

We hebben nog steeds geen Pom,of Leo gevonden.

Wel hebben we Fien gezien,die met We,ook al aan het zoeken was,ze zitten nu achter in de vouw-wagen,zich op te warmen,aan de hete uitlaat.

Een dringende oproep dus aan Pom,en Leo,laat ff weten waar jullie zijn,dit kunnen jullie niet maken,en het spoor van de verloren TP's loopt inmiddels dood,op de geur afgaan,is ook een beetje ingewikkeld in dit door smog bevangen Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Tsssss < blijken ze beiden ook nog een tenalady mét ingebouwde schetenfilter te dragen....... geen wonder dat ze onvindbaar zijn.



http://www.under-tec.com/gfx/ge_back.jpg





Een ondergoedfabrikant heeft een onderbroek

ontworpen waarmee de geur van scheten verborgen

wordt. De Onder-Gemak broek heeft een ingebouwde

vervangbare filter die is gemaakt van houtskool en

glasvezelwol.



Om te voorkomen dat de gassen ontsnappen zijn er

zowel aan de bovenkant als aan de onderkant van de

onderbroek strakke elastiekjes gemonteerd. Ook is de

gehele onderbroek luchtdicht.



"Onder-gemak is ondergoed voor de bescherming van

het slechte menselijke gas. Wij krijgen veel grappen te

verduren, maar twijfelen er niet aan dat dit een serieus

product is en ook echt een uitkomst is voor mensen".



"De onderbroeken kunnen dan ook overal gedragen

worden: in bed, op het werk, sociale gebeurtenissen, in

het openbaar vervoer of in een vliegtuig". De onderbroek

is machinaal wasbaar en de filters gaan enkele weken

mee. Dat hangt af van de regelmaat van het wassen en

de ernst van de gassen.



De Onder-Gemak broek

heeft een ingebouwde vervangbare filter die is gemaakt

van houtskool en glasvezelwol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB,hoe zit dat met het jeukgehalte?????
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet.......die meiden zitten wel altijd te krabben , maar of dat van die glasvezel is of van die platjes dat durf ik niet te zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Met deze heb je geen jeuk:



Het Nello-apparaat:



Technisch bureau Nello (op een bijeenkomst van dames verteld)

Jongedames, zoals ik uit de kring uwer vriendinnen vernam, lijdt gij reeds jarenlang aan kwalijk riekende gasontsnapping.

Daarom bevelen wij u een Nello-apparaat aan.

Nello is een apparaat hetwelk in het menselijk achterdeel wordt geplaatst. Het maakt alle gasontsnapping onhoorbaar en verleent aan de kwalijk riekende gassen een aangename geur en wel naar verkiezing: bosviooltjes, meiklokjes en rozen.

En mocht u tevens de klank van de ontsnapping niet verloren willen laten gaan, dan bevelen wij u ook onze klankbuis aan, welke is voorzien van verschillende melodieën, welke naar gelang van de uitgeoefende druk de volgende wijsjes voor u speelt: Vlug ter been snel ik heen en Heidewietska, geef nu maar gas!

De prijs van onze apparaten is ƒ15.50. Bij meerdere opname tegelijk 10% korting.

Onze reiziger hoopt u binnenkort te bezoeken om de maat te nemen, terwijl wij vertrouwen dat u hem met een order zult willen vereren. Hoogachtend Technisch bureau Nello

Broekhoest nr. 100 Amsterdam.



Misschien een optie...?



Perel
Alle reacties Link kopieren
Iris, meid, ik ben gewoon thuis. Geen wonder dat je me niet kon vinden! Leo, We en Fien hangen nog wel ergens rond.



Lieve Beo's het is daar een paradijs voor Beo's! Elke activiteit daar is ons op het lijf geschreven.



http://images.traveltainment.de/images/content/booking_thumbs_gr/30000/THB_999_H31921.jpg



Mooi he? Dat is de locale klederdracht. We hebben even snel in een winkeltje gekeken hoe we zo'n hoed zelf kunnen maken en binnenkort geven we er een cursus over.



Maar, zoals Jacqie al zei, het was koud. Niet alleen koud, maar ook erg nat. Na een zeer koude nacht gaf het weerbericht aan dat het de volgende nacht nog kouder zou worden. We hadden alle voorzieningen in de tent, verwarming, koelkast, -20 slaapzakken, dikke sokken etc., maar om nu echt te blijven kamperen bij temperaturen onder het vriespunt vonden we iets te grotig worden. Dus we zijn een nachtje in een hotel gaan overnachten. Het hotel was bijna volgeboekt en de opmerkzame Fien riep, KIJK ALLEMAAL OPA'S EN OMA'S! Om een lang verhaal kort te maken, het leek wel de lokale bingo avond.



Er was ook een hele lange Riesenrutzbahn, daar zijn we de volgende dag maar heen gegaan.

http://www.riesenrutschbahn.de/home/home_r15_c13.jpg

Maar die was gesloten vanwege het slechte weer.

Er was ook een speeltuin aldaar, maar dat kon Fien niet echt boeien, ons ook niet, het had een zeer sinistere aanblik. Er speelde ergens wel heel zachtjes kermismuziek. We kregen het gevoel alsof er ieder moment ergens een morbide geest zou opspringen.



Het is wel een waar walhala voor de Nordic walker, we hebben ze in kolones zien vertrekken.



Ondanks de kou en de soms troosteloze regen hebben we het toch goed naar onze zin gehad. Het was enorm gezellig. Petje af voor Fien, die ondanks dit alles, het gebrek aan speeltuinen en overvloed aan bejaarden, er toch altijd was met een goed humeur!

Leo en haar familie zullen ook wat eerder naar huis komen.

We hebben nog geluk gehad, dat we niet in de sneeuw terecht zijn gekomen. In bepaalde regios in Duitsland sneeuwde het al.



Mijn bless is, dat ik weer gezond en heelhuids thuisgekomen ben. Niet ver voor me raakte de hele weg versperd vanwege een groot ongeluk. Ik was vlak daarvoor even gestopt voor een sanitaire noodstop en dan besef je toch, dat je best wel dankbaar mag zijn voor de dingen die goed verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Ttttsssssssssssss,nou dan pakken wij ook in hoor,ik zal BGB uit de kroeg trekken,en dan gaan we via groningen terug
Alle reacties Link kopieren
En ik heb een super blessing vandaag,weken,maanden,bloed zweet en tranen,heb zelf een behoorlijke woordewisseling gehad met een meneer,maar dan uiteindelijk is vandaag door de indicatie-commissie,groen licht gegeven,en kan mijn kleine I-man,naar het cluster 4 onderwijs,en hoeft hij niet meer op zijn tenen te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Heee Pommes, ik dacht dat je nog in het donkere bos zat!

Gisteren was ik bij je in de buurt, ben met kleine vriendinnetje en jongste zoon naar de efteling geweest.

Heerlijk weer, lekker in het zonnetje gezeten.



De bles van dit weekend:

eM heeft gisteravond al de boodschappen gedaan! :applause:



De non-bles van dit weekend:

Moet hoognodig wat achterstallig huishoudelijk werk verrichten X-@
Alle reacties Link kopieren
iris16 schreef op 07 september 2007 @ 22:10:

En ik heb een super blessing vandaag,weken,maanden,bloed zweet en tranen,heb zelf een behoorlijke woordewisseling gehad met een meneer,maar dan uiteindelijk is vandaag door de indicatie-commissie,groen licht gegeven,en kan mijn kleine I-man,naar het cluster 4 onderwijs,en hoeft hij niet meer op zijn tenen te lopen.






Heee hartstikke goed Iris.

Gefeliciteerd :smooch:
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen................
Alle reacties Link kopieren
Mooi Jacqie, dan kan eM misschien even hierheen komen om mijn boodschappen te halen? Kan me voorstellen, dat het gisteren een prachtige dag was voor de Efteling! KV zal nog heel lang je vriendin blijven met dit soort uitstapjes.



Iris, goed dat kleine I-man nu niet meer op naaldhakken naar school hoeft. Is hij nog veel te jong voor, kan hij weer lekker onbezorgd genieten van school en gewone normale kinderdingen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja Pom,hij kan eindelijk zijn naaldhakken uitgooien,en ik hoop dat hij na verloop van tijd dan ook met zijn medicatie kan minderen :cheer: Zou helemaal te gek zijn.

Na de herfstvakantie,is er al plaats op de andere school,dus dat valt gelukkig ook allemaal mee *sommige kinderen wachten anderhalf jaar*

I-man heeft de kids getracteerd op een trampoline,die hij natuurlijk weer ergens voor een spot prijsje op de kop kon tikken,hij is alleen vergeten eerst de tuin op te meten O.o

Kids blij,en de hele buurt ook blij...................
Alle reacties Link kopieren
Helleu.
Alle reacties Link kopieren
He Nijn, hoest nou? Ben je druk bezig met de verhuizing? In welk land zit je nu?
Alle reacties Link kopieren
Hee Pom. Je laat het wel heel spannend klinken hoor, zo. *lachen smily* Ik zit nog in V en ga overmorgen naar CR met GN en Mannetje. Dan komen PP en KN zaterdag, vandaag over een week dus.



Jammer dat het zo vreselijk koud was in het ZW. Wel mooi om te horen dat jullie de moed erin hebben gehouden. Ben ook benieuwd naar Leo d´r verhalen!



Ik ga NU beginnen met inpakken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe wijzig ik nu toch weer mijn foto................... 8-P



Leuk hoedje Pom
Alle reacties Link kopieren
Nijntje schreef op 08 september 2007 @ 22:29:

Hee Pom. Je laat het wel heel spannend klinken hoor, zo. *lachen smily* Ik zit nog in V en ga overmorgen naar CR met GN en Mannetje. Dan komen PP en KN zaterdag, vandaag over een week dus.



Jammer dat het zo vreselijk koud was in het ZW. Wel mooi om te horen dat jullie de moed erin hebben gehouden. Ben ook benieuwd naar Leo d´r verhalen!



Ik ga NU beginnen met inpakken.




Kan dat ook zonder afkortingen?



Ik kreeg van Leo vandaag bericht, dat ze goed weer had. Ze blijven nu nog even daar.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een schwarzwalder hoedje, de cursus volgt in september nog
anoniem_33109 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 23:37
Reden: het is een hoedje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iris, via mijn viva en dan wijzig profiel
Alle reacties Link kopieren
[quote]pom508 schreef op 08 september 2007 @ 23:34:

[...]





Kan dat ook zonder afkortingen? N
Alle reacties Link kopieren
He Nijn, veel sterkte vandaag met het inpakken. Je had de dozen beter ingepakt kunnen laten staan en alleen het hoognodige in de kast kunnen leggen. Maar ja, dat is achteraf gepraat, want toen was er nog niks bekend.



Ik wilde naar je nieuwe adres te CR nog een welkomskaart sturen, maar het adres is voor mij onleesbaar.



Er is tegenwoordig heel wat veranderd in de ziekenhuizen. Mijn vader kreeg het bericht, dat hij morgen binnen moet zijn voor de operatie op dinsdag. Dan wordt zijn gips verwijderd en mag hij weer naar huis om zich 's ochtends nuchter om 7 uur weer in het ziekenhuis te melden. Nou ja, zie je het al voor je. Zit hij 4 weken in het gips, omdat de heup niet in de kom blijft zitten, moet hij zo zonder gips weer even naar huis om vervolgens weer terug te gaan de volgende dag. Na heel wat gebel en gepraat, mag hij morgen gewoon in het ziekenhuis blijven. Gisteren even met hem naar de drogist en supermarkt gegaan, zijn conditie is niet je dat meer. Hij was doodop. Vier weken niks doen gaat je niet eist zijn tol.



Meds, wanneer kom je de tipi ophalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven