Tel Uw Zegeningen! (Blessings 91)

07-09-2007 03:30 2791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik zou U allen graag op de volgende data voor de bijbelclub willen wijzen:



- eerste dinsdag van de maand: Bidden voor .... (Afrika is deze maand het thema), mag ook vanuit huis mocht U onverhoopt verhinderd zijn;

- Elke maandagavond: lezing uit het NT door onze voorzitter met discussie na;

- Zondag na de ochtenddienst: Koffie met cake en gezellig samenzijn.



Dank U en een gezegende dag toegewensd.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Leo! Ja, het is even zoekwerk maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een nieuwe mogelijkheid. Morgen ga ik dineren bij Wouter en bij hem zouden we toch erg goedkoop geld kunnen lenen. Hij kijkt niet op een paar centen.

Dan richten we een nieuw bedrijf op de Beoleenlijn lenen dit geld weer uit tegen een hoger percentage. Direct kassa, iedere maand een beetje voor Wouter en een beetje meer voor Beo.



Ik kreeg vandaag een smsje dat er iemand oma is geworden!!!!!!!!!!!!

Iris, gefeliciteerd. Omstandigheden zijn moeilijk, maar toch gefeliciteerd!
Oma Iris.....Geweldig!

Gefeliciteerd meid!

Je bent de eerste oma die ik ken van mijn eigen leeftijd zeg maar. Fascinerend!



(f)
Alle reacties Link kopieren
Dank.............*buigt heel diep*



Ben echt heel erg blij,de rest komt vanzelf............
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Oma
Alle reacties Link kopieren
Ja, gefeliciteerd oma Iris! En sterkte met de omstandigheden. *knuffel*
Alle reacties Link kopieren
Helemaal in the gutter onze blessingen. Zijn we dan van die verzuurde wijven geworden die nergens meer het positieve van inzien?
Alle reacties Link kopieren
Ja,ik vind ook dat we onze ruzie maar eens gewoon als beschaafde mensen moeten bijleggen.

Als jullie maar 1 ding heel goed onthouden..................

HET LAG NIET AAN MIJ *dat geld is goed besteed*
Ik ben juist mega positief de laatste week! Ik zit aan de multivitaminen en wat er in zit weet ik niet maar ik voel me kiplekker!

Gewoon weer van Tell Sell trouwens hoor. Ik blijf onze homeshopwinkel trouw.
Alle reacties Link kopieren
Is dat dat potje blauw groen wit? Dat zijn volgens mij groeihormonen.
Ah, vandaar dat ik een nieuwe BH nodig heb!
Alle reacties Link kopieren
Blauw groen wit is geweldig, daar doe ik het al jaren op, maar je hebt steeds meer nodig. Nu ben ik ook al aan de roze-geel. Ik weet niet wat dat is maar mijn clitoris is al 6 keer zo groot
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 08 november 2008 @ 00:46:

Blauw groen wit is geweldig, daar doe ik het al jaren op, maar je hebt steeds meer nodig. Nu ben ik ook al aan de roze-geel. Ik weet niet wat dat is maar mijn clitoris is al 6 keer zo groot

Waar heb jij dat potje gekocht dan

Volgens Tell Sell,is dat al lang uit de handel
Roze geel zeg je he?

Ok, ik had nu zwart witte gekregen ook via de achterdeur. Op een dag een klop op de achterdeur en daar stond dus iemand die die pillen verkocht.



Ik barst op de gekste momenten in gezang uit en bij het ramen lappen moet men me bijna van de muur aftrekken, zo enthousiast kweet ik me van mijn taak.



Ik denk dat ik zometeen eens even naar de supermarkt huppel, gewoon ik galloppas, heb ik zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon de hele regenboog. De enige kleur die nog ontbreekt is turquoise. Ik vind de kleurenboog therapie ge wel dig. Alles loopt op rolletjes in mijn leven. Enige nadeel is dat ik gewoon geen behoefte meer heb en slaap en dit dus ook niet meer doe.



Wat doen we hiermee? Pink geeft in haar laatste clip toch een exacte kopie weer van Meds, grasmaaier, kettingzaag, rambo gedrag.

Denk dat we er toch eens ernstig over na moeten denken om een rechtszaak aan te spannen.



Pink, so what
Alle reacties Link kopieren
Ja jullie realiseren het misschien niet altijd even goed, maar ik ben echt behoorlijk trendsettend. Na de uitreiking van de TMF award hebben een aantal celebrities geslootslempt op het landgoed van Elton John (ik mocht een workshop geven) Mads kneep de eenden steeds dood en Amy Winehouse had een schepnet geweven van haar TP en ving ze met bosjes tegelijk.

Ik wil zo langzamerhand beginnen met de rolverdeling voor ons kerstspel, ik zal daar nog wel even een apart topic over openen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet weer de ezel zijn hoor...................
quote:meds schreef op 08 november 2008 @ 12:49:

Ja jullie realiseren het misschien niet altijd even goed, maar ik ben echt behoorlijk trendsettend. Na de uitreiking van de TMF award hebben een aantal celebrities geslootslempt op het landgoed van Elton John (ik mocht een workshop geven) Mads kneep de eenden steeds dood en Amy Winehouse had een schepnet geweven van haar TP en ving ze met bosjes tegelijk.

Ik wil zo langzamerhand beginnen met de rolverdeling voor ons kerstspel, ik zal daar nog wel even een apart topic over openen



Ja, daarover gesproken....

Ik bel je woensdag en jij zegt dat je geen wedstrijden hebt komende week en dan blijkt nu dat je bij Elton was, die zoals je heel goed weet, peetvader is van Fien. Ik snap niet waarom je dat niet gewoon even zegt. Zó kinderachtig. Ben je nou echt zo bang om te verliezen?



Ja, het kerstspel. Ik opteer voor de rol van De Wijzen Uit het Oosten.

Open jij maar even een topic, kijken of er animo is.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch nog veel te vroeg voor een kerstverhaal! De sint is niet eens in het land.

Zullen we eerst hier maar eens even lootjes trekken en een surprise avond gaan voorbereiden?
Ik heb jou Pom.....

Wat wil je dít jaar nou weer eens hebben?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wist niet dat we nog Sinterklaas gingen doen na vorig jaar...



Dat Lex dronken was vond ik niet het ergste maar dat hij zich als pedopyrofilatelist ontpopte, daar heeft Grote Nijn nog nachtmerries van. Haar hele collectie kinderpostzegels in de hens!



En van de verzekering hoor je nooit meer wat; niks waard zeggen ze dan.
Alle reacties Link kopieren
Na het debacle van verleden jaar is toch het plan om het zonder de kinderen te doen. Vind ik gewoon prettiger. Het is zo'n gedoe, de kinderen zijn erg zenuwachtig en wild, wat is er mis met een keer sinterklaas vieren zonder kinderen?



Oh Leo, wat fijn dat jij me weer hebt. Ik kan altijd zo lekker overleggen met je wat ik nu weer zou willen hebben.

Ik heb helaas Jacqie, ben totaal IKEA moe en heb totaal geen zin om daar te gaan shoppen. Wil er iemand ruilen?



Van de verzekeringen hebben we wel wat gehoord (en geincasseerd). Jij zat toen weer in de zoveelste verhuisstress van 2008 (jullie waren net een zigeunerfamilie dit jaar) en zult het waarschijnlijk niet meegekregen hebben. Helaas kan ik je niks meer betalen, het geld was op advies van Iris belegd en is gewoon in rook opgegaan. Heel jammer.
Alle reacties Link kopieren
het lijkt me heel leuk om met z'n allen (zonder kinderen) sinterklaas te vieren. Maximum kado-geld 2,50 want lex en ik hebben kredietcrisis. De geitenbiks is heel duur geworden de laatste maanden
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik Iris En Leo?? dat is niet eerlijk, wie heeft er niemand?
Jacq......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven