Tips vrijgezellenfeest gezocht

20-04-2007 16:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



In september trouwt een goede vriendin van mij. Ze pakken het niet groots aan en hebben geen ceremoniemeester, die het organiseert, maar ik en een paar vriendinnen willen toch een feestje voor haar organiseren.



Ik heb al een aantal malen gegoogled, maar het meerendeel is aardig aan de prijs, en het laatste wat zij wil is mensen op kosten jagen omdat zij gaat trouwen.....



Wie heeft leuke ideeen voor een feestje, kosten maximaal 75 euro.

We zijn met 19 personen. Het idee is om iets leuks te doen en daarna met z'n allen te gaan eten.



Laat het me weten.



misschien is er al een topic over, maar dat heb ik dan over het hoofd gezien...



X S@ar.
Alle reacties Link kopieren
Huh?



Je gaat een vrijgezellenfeest organiseren waarop je 19 mensen uitnodigt en het mag tot 75 euro kosten? Ik krijg de indruk dat dit vrijgezellenfeestje bekostigd wordt door een of twee personen. Klopt dat?





Ik zou zeggen: laat iedereen die mee doet een deel van de kosten betalen (bijv. 10 euro pp, is helemaal niet veel), dan heb je al 190 euro om iets leuks te gaan doen.



Tja, en wat ga je dan doen?

Waar houdt je slachtoffer van? Is het iemand voor rare acties midden op de drukste markt van de stad, of is ze meer into yoga-workshops. Om maar iets te noemen. Of een uurtje klimmen op een klimwand, om iets sportiefs te doen.



Voor een echt low-budget feestje: laat iedere deelnemer een gerecht maken en zijn eigen drinken meenemen en ga ergens (bijv. in de duinen, of op het strand, op een hunebed, midden in het bos) picknicken. Kun je de aanstaande gehuwde een paar gekke opdrachten laten doen (zaklopen, driebeenrace, koek/snoephappen). Misschien kun je er een thema bij bedenken: sprookjesfiguren, gala, griezels, criminelen, en ga zo maar door.
Alle reacties Link kopieren
En trouwens: een vrijgezellenfeestje met 19 personen voor iemand die het niet groots wil aanpakken???

Heb ik nou zo'n beperkt beeld van 'niet groots' ?



Met andere woorden: weet je zeker dat je vriendin het wel echt waardeert als jij aankomt met een vrijgezellenfeest waar 19 mensen komen?
Alle reacties Link kopieren
Organiseer zelf een wijnproeverij. De ene persoon maakt wat hapjes, de ander koopt een lekkere fles wijn. Dan heb je 8 hapjes en 8 verschillende flessen wijn. Met de fiets op pad, picknickkleed mee en dan kletsen, lachen, drinken en eten.



(Wellicht beter idee voor de opbouw van de wijn. Laat 1 persoon voor alle wijn zorgen en deel de kosten)
Alle reacties Link kopieren
Heb net een vrijgezellenfeest georganiseerd, dus heb genoeg ideeen.

- wokshop sushio maken en daarna uteraard opeten

- workshop tapas maken en opeten

- workshop paaldansen, salsadansen, enz

- beautydagje



Als je googled op vrijgezellenfeest dan krijg je ook heel veel ideeen.



succes!
Alle reacties Link kopieren
Een vrijgezellenfeest met maar liefst 19 personen! :o Da's veel. En een gigantische organisatie ook. Ik heb binnenkort een vrijgezellenfeestje met 9 personen en dat was al een heel gedoe om eruit te komen wat we gaan doen. Het wordt nu een kookworkshop. Kosten ca 75 euro pp (met eten erbij). Misschien bedoelde je dat, ipv totaal 75 euro want da's wel heel erg weinig. Op andere vrijgezellen heb ik salsaworkshop, countrylinedanceworkshop en workshop servies beschilderen gedaan. Die dansworkshops zijn heel leuk en niet duur (even navragen bij dansschool in de buurt).
Alle reacties Link kopieren
Graag in dit topic verder: goede ideeen voor vrijgezellenfeest?, dit topic wordt gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven