TO, kom nog éven terug alstjeblieft

22-06-2014 11:58 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je situatie, probleem, heeft me ontroerd, ik was erdoor geraakt. Hoe gaat het nu met je?



of, bij de meer praktische problemen zoiets als:



Èn? Wat heb je uiteindelijk gedaan?



Denken jullie dat ook wel eens? Ik noem twee [heel verschillende] voorbeelden:



Over verhuizen van een grote stad naar een plaats met een heel andere sfeer; Daar zijn allerlei suggesties gegeven, Waar zou TO nu wonen, toch nog in Amsterdam, of ergens anders? en:

over een eetstoornis bij een jong kind, ik vond dat zo zorgelijk toen ik het las, denk er nog af en toe aan, hoop dat het nu beter gaat.



Verder ben ik benieuwd, straks, naar de ‘Amsterdamse Avonturen’ van de TO die naar de ‘Leukste en mooiste plekjes in Amsterdam’ vroeg, zij ís er nu, met haar vriend uit Wales... Hoe zullen zij het hebben? Hopelijk laat ze na afloop nog iets horen.



[Geldt natuurlijk lang niet voor alle topics, en je leest ook maar een selectie. Je hebt ook dit type:

Tweepersoons dekbedovertrek, waar?

-De Hema

‘Ja maar we willen fèl oranje, dat is er niet

-Online bestellen?

‘Ja maar we kopen nooit online

-Probeer bij V&D ...

‘Ja maar we liggen alleen senang onder puur katoen, hebben ze niet

-De Bijenkorf misschien?

‘Ja zeg, wie denk je dat ik ben? Onassis? Ik wil niet meer dan ¤ 30 uitgeven

-Op de markt

‘Tsssss, daar staat ‘Hup Holland’ op, we willen een effen oranje overtrek, we haten voetbal

-Deze dan! [plaatje], aanbieding bij speciaalzaak Het Bed...

‘Ja dûh, die zitten hier niet echt in de buurt hè, en by the way, heeft geen drukknopsluiting...

-Maak het dan zelf

‘Ja maar mijn naaimachine is kapot

-laat hem repareren

‘Ja maar het is een antiek Hongaars model waar geen onderdelen meer voor zijn, en trouwens ik heb ADHD/VDBP (van de bovenste plank), dus ik kan helemaal niet naaien.

Gefeliciteerd, je hebt een MOP (Mega Onoplosbaar Probleem). Hetzelfde patroon vind je soms bij ‘Relaties’. Vage, algemene termen in de OP en als er een oplossing/goed advies dreigt te komen komt TO telkens met aanvullende informatie op de proppen. Die topics noem ik ‘olievlek’. Nog afgezien van alle meltdowns, en de mythologische topics, die alleen te genieten zijn als ze amusementswaarde hebben].



TO’s zullen wel hun redenen hebben om niet meer te reageren, maar tòch, een kort berichtje hoe het gaat, hoe het afgelopen is, zou soms fijn zijn. Het maakt het forummen zinvoller/leuker vind ik.



Hebben jullie ook bepaalde TO’s, van de afgelopen maanden, aan wie je nog wel eens denkt en van wie je nog kort iets zou willen horen?

Zonder het hele topic opnieuw door te werken; of denk je gewoon: geen bericht, goed bericht?
Alle reacties Link kopieren
Je mag volgens mij geen topics openen over andere forum leden. Je stelt de vraag wel algemeen...maar goed?????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja dat (stomme) topic over hoe snel nagellak droogt...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Die vreselijke cliffhangers ook
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 juni 2014 @ 12:00:

Je mag volgens mij geen topics openen over andere forum leden. Je stelt de vraag wel algemeen...maar goed?????Oh, wist niet dat dit niet mag, ik zal het aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er mist vaak een terugkoppeling. Soms reageert de TO wel nog en dan volgt er een hele serie nieuwe reacties van mensen die alleen de OP hebben gelezen, dan vind ik het wel begrijpelijk dat een TO niet weer opnieuw begint met de hele uitleg die al gegeven is.

Geen nieuws is vaker een teken dat het niet goed is, denk ik, omdat de TO blijkbaar helemaal niks kan met de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Dat dekbed
Ik val in herhaling maar ik ben heel benieuwd hoe het afgelopen is met de vader die niet los kon komen van de Jehova's
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 juni 2014 @ 12:00:

Je mag volgens mij geen topics openen over andere forum leden. Je stelt de vraag wel algemeen...maar goed?????Zou het zó wel ok zijn?
quote:bankje schreef op 22 juni 2014 @ 12:05:

Ik val in herhaling maar ik ben heel benieuwd hoe het afgelopen is met de vader die niet los kon komen van de Jehova'sDit dus en ik dacht er van de week nog aan. Hoe heette TO ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp TO wel, heb dat idee ook wel eens in bepaalde topics. Denk overigens niet dat ze hier over de schreef gaat, want het wordt inderdaad heel algemeen gesteld en is niet op bepaalde forummers terug te voeren.



Verder ben ik wel eens verbaasd over van die "open deur" topics. Mensen die bijvoorbeeld een topic openen waarvan je denkt "als je nou gewoon even met de desbetreffende instantie belt, kunnen ze je precies uitleggen wat ze bedoelen, want wij weten het niet". Of "als je nou gewoon even langs de huisarts gaat, kan hij je precies vertellen wat de oorzaak van je klachten is, want wij kunnen dat via een beeldschermpje niet beoordelen".
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet meer met je eens zijn.



Ik ben soms lange tijd bezig in mijn geschiedenis te zoeken naar berichten die me geraakt hebben, of daar misschien een update gegeven is.



We zouden de mogelijkheid moeten hebben een ping te krijgen als de TO reageert op een topic waarin jij meegeschreven hebt!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben de viva-politie niet maar ik denk van wel.



Ik ben benieuwd naar een vrouw die geestelijk werd mishandeld en overheerst in haar relatie en die steeds maar niet de stap kan zetten om weg te gaan. Zij raakte echt geïsoleerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Die TO, maaaaaaaaaaaaanden tot een jaar geleden, die het idee had dat er mensen in haar huis snuffelden omdat er dingen verlegd waren enzo als ze thuis kwam.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 22 juni 2014 @ 12:05:

Ik val in herhaling maar ik ben heel benieuwd hoe het afgelopen is met de vader die niet los kon komen van de Jehova'sNu je het zegt....
Alle reacties Link kopieren
Dat topic over die moeder die een jaar naar India wilde om daar "zichzelf te vinden", maar haar dertienjarige dochter dat eigenlijk liever niet wilde. Ik vraag me af wat zij uiteindelijk heeft besloten.
Het emmer uit het raam topic. En het topic over vreselijke bruiloften, maar dat was niet de TO die niet meer terugkwam, maar iemand anders die iedereen lekker had zitten maken met een geweldig verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 22 juni 2014 @ 12:10:

Die TO, maaaaaaaaaaaaanden tot een jaar geleden, die het idee had dat er mensen in haar huis snuffelden omdat er dingen verlegd waren enzo als ze thuis kwam.

En die TO die een mooie trouwjurk zocht

Is het gelukt Marels???
Alle reacties Link kopieren
quote:CrepeDeFromage schreef op 22 juni 2014 @ 12:14:

[...]



En die TO die een mooie trouwjurk zocht

Is het gelukt Marels???



JAHAAAAA

To heeft de gaafste trouwjurk ter wereld. Totaal niet bij de winkels die ik in gedachten had trouwens.

Voor een mooi budget
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren


Net het dekbedden dilemma gelezen en belandde toen in het onderstaande "32 en nog maagd" topic.



Alsof de dekbed-antwoorden gekopieerd zijn
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Alle Help ben ik zwanger topics.
Vorige zomer, of al twee jaar terug, de TO die op het strand de man van haar dromen tegenkwam. Die reed in een luxe auto en bleek te wonen in een enorme villa. Soort Bold & Beautiful aan de Nederlandse kust.

Zouden zij al getrouwd zijn?
Ik heb laatst een terugkoppeling gegeven op een topic van mezelf. Omdat het oorspronkelijke topic nogal herkenbaar was heb ik daar een nieuw topic voor aangemaakt. Helaas leest niet iedereen het dan....

Voor degene die het zich dus nog afvragen: ja we hebben een oplossing voor ons probleem gevonden.
quote:Marels schreef op 22 juni 2014 @ 12:10:

Die TO, maaaaaaaaaaaaanden tot een jaar geleden, die het idee had dat er mensen in haar huis snuffelden omdat er dingen verlegd waren enzo als ze thuis kwam.



Deze!! Man dat was spannend. Ze ging toch een camera installeren??

Of die TO die bonje had met de onderburen en die 's ochtends vroeg allemaal boze smsjes kreeg dat het zachter moest.
quote:azizah schreef op 22 juni 2014 @ 12:12:

Dat topic over die moeder die een jaar naar India wilde om daar "zichzelf te vinden", maar haar dertienjarige dochter dat eigenlijk liever niet wilde. Ik vraag me af wat zij uiteindelijk heeft besloten.Ja die! Heel bijzonder vond ik dat topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven