TO, kom nog éven terug alstjeblieft

22-06-2014 11:58 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je situatie, probleem, heeft me ontroerd, ik was erdoor geraakt. Hoe gaat het nu met je?



of, bij de meer praktische problemen zoiets als:



Èn? Wat heb je uiteindelijk gedaan?



Denken jullie dat ook wel eens? Ik noem twee [heel verschillende] voorbeelden:



Over verhuizen van een grote stad naar een plaats met een heel andere sfeer; Daar zijn allerlei suggesties gegeven, Waar zou TO nu wonen, toch nog in Amsterdam, of ergens anders? en:

over een eetstoornis bij een jong kind, ik vond dat zo zorgelijk toen ik het las, denk er nog af en toe aan, hoop dat het nu beter gaat.



Verder ben ik benieuwd, straks, naar de ‘Amsterdamse Avonturen’ van de TO die naar de ‘Leukste en mooiste plekjes in Amsterdam’ vroeg, zij ís er nu, met haar vriend uit Wales... Hoe zullen zij het hebben? Hopelijk laat ze na afloop nog iets horen.



[Geldt natuurlijk lang niet voor alle topics, en je leest ook maar een selectie. Je hebt ook dit type:

Tweepersoons dekbedovertrek, waar?

-De Hema

‘Ja maar we willen fèl oranje, dat is er niet

-Online bestellen?

‘Ja maar we kopen nooit online

-Probeer bij V&D ...

‘Ja maar we liggen alleen senang onder puur katoen, hebben ze niet

-De Bijenkorf misschien?

‘Ja zeg, wie denk je dat ik ben? Onassis? Ik wil niet meer dan ¤ 30 uitgeven

-Op de markt

‘Tsssss, daar staat ‘Hup Holland’ op, we willen een effen oranje overtrek, we haten voetbal

-Deze dan! [plaatje], aanbieding bij speciaalzaak Het Bed...

‘Ja dûh, die zitten hier niet echt in de buurt hè, en by the way, heeft geen drukknopsluiting...

-Maak het dan zelf

‘Ja maar mijn naaimachine is kapot

-laat hem repareren

‘Ja maar het is een antiek Hongaars model waar geen onderdelen meer voor zijn, en trouwens ik heb ADHD/VDBP (van de bovenste plank), dus ik kan helemaal niet naaien.

Gefeliciteerd, je hebt een MOP (Mega Onoplosbaar Probleem). Hetzelfde patroon vind je soms bij ‘Relaties’. Vage, algemene termen in de OP en als er een oplossing/goed advies dreigt te komen komt TO telkens met aanvullende informatie op de proppen. Die topics noem ik ‘olievlek’. Nog afgezien van alle meltdowns, en de mythologische topics, die alleen te genieten zijn als ze amusementswaarde hebben].



TO’s zullen wel hun redenen hebben om niet meer te reageren, maar tòch, een kort berichtje hoe het gaat, hoe het afgelopen is, zou soms fijn zijn. Het maakt het forummen zinvoller/leuker vind ik.



Hebben jullie ook bepaalde TO’s, van de afgelopen maanden, aan wie je nog wel eens denkt en van wie je nog kort iets zou willen horen?

Zonder het hele topic opnieuw door te werken; of denk je gewoon: geen bericht, goed bericht?
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 22 juni 2014 @ 14:36:

Dat topic waarbij een 16 jarige stiefdochter zwanger werd, die vader wilde niets meer met haar te maken hebben en die stiefmoeder ging toen weg bij die vader. Nick was iets met cha(?)



Was een troll (toch?)

Klopte iig niets van en ze liet ook niets meer van zich horen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 22 juni 2014 @ 12:48:

[...]





Die van dat strand, dat was too good to be true topic? M.a.w. een troll. Nouwww moet je niet zeggen. Een van mijn beste vriendinnen vroeger had zo'n vriendin. Ik kende haar zelf alleen van gezicht. Ik was echter wel op haar afscheidspartij dat mijn vriendin georganiseerd had (om te helpen) Die had dus idd op vakantie een vent leren kennen, bleek steenrijk en binnen drie maanden ging ze die kant op om te trouwen. Na een paar jaar weer gescheiden, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Ook zou ik wel willen weten hoe het met truffelmafia is!
Alle reacties Link kopieren
En hoe het met maatje is, zij verloor haar kindje:(
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Truffelmafia hier rond kuiert onder een andere nick.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee hoor. Zo lang weet die zich echt niet te gedragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 22 juni 2014 @ 20:35:

En hoe het met maatje is, zij verloor haar kindje:(Maatje schrijft alweer een poosje mee. Maar weet niet of ik haar nickname mag noemen. (ik wil het netjes houden )
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Maatje is er wel weer gelukkig! Met een andere Nick! Blij dat zij niet 'verdwenen' is

Ze heeft onder die ander Nick ook een topic lopen, als je goed speurt

(Durf de Nick niet te geven....)
quote:masque schreef op 22 juni 2014 @ 20:34:

Ook zou ik wel willen weten hoe het met truffelmafia is!



Neeeeee!



Dat topic van dat verdachte huis in de straat, ook nooit meer op teruggekomen volgens mij.
Het topic van een moeder die ineens allerlei persoonlijke appjes kreeg van een (alleenstaande) vader van school en niet wist hoe ze hier korte metten mee moest maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 22 juni 2014 @ 20:51:

[...]





Neeeeee!



Dat topic van dat verdachte huis in de straat, ook nooit meer op teruggekomen volgens mij.Is die niet van Spijker? Ik wacht ook nog op een ontknoping.
quote:miepje1971 schreef op 22 juni 2014 @ 21:03:

[...]



Is die niet van Spijker? Ik wacht ook nog op een ontknoping.Ja, volgens mij wel.
Spijker had een update gegeven dat er eigenlijk nog steeds niks bekend was geloof ik. Niet echt waar we op hoopten natuurlijk, maar ja
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 22 juni 2014 @ 19:09:

[...]

Interessant dat het wel eens benoemd is.



Ik denk overigens niet dat dat laatste klopt. Het gaat naar mijn idee vooral om de aandacht. Ik geloof er niks van dat ze elke oplossing al hebben overwogen, ze WILLEN echt geen oplossing. Als het probleem opgelost is, kunnen ze er niet meer in zwelgen en anderen ermee lastig vallen. Enorm zuiggedrag is het.

Dat kan idd ; het eindresultaat is dat iedereen perplex/moegetreiterd is....

Is wel interessant, TA (transactionele analyse).
Vreselijk ja, die jamaarders.
Alle reacties Link kopieren
quote:JoniJoni schreef op 22 juni 2014 @ 20:54:

Het topic van een moeder die ineens allerlei persoonlijke appjes kreeg van een (alleenstaande) vader van school en niet wist hoe ze hier korte metten mee moest maken.Hé grappig, zo zie je maar, mij interesseerde dat juist geen ros, ik vond het een non-probleem - daarom niet op gereageerd. Misschien ten onrechte.
Dat meisje die in de trein een leuke jongen had ontmoet en hem zo graag wilde ontmoeten maar niks van hem wist, veel forummers dachten mee hoe/wat/waar

Zij zou nog dezelfde trein nemen een week later, op de kans hem weer tegen te komen.

Niks meer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juni 2014 @ 20:40:

Nee hoor. Zo lang weet die zich echt niet te gedragen.Precies. Die heb je na 2 zinnen door. Zelfs ik die nooit iemand herkent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:linjmh schreef op 22 juni 2014 @ 20:46:

Maatje is er wel weer gelukkig! Met een andere Nick! Blij dat zij niet 'verdwenen' is

Ze heeft onder die ander Nick ook een topic lopen, als je goed speurt

(Durf de Nick niet te geven....)Mag ook niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoop verhalen hier worden natuurlijk ook verzonnen en dan blijft een redelijk antwoord ook uit.
Ben soms razend benieuwd hoe medeforummers er in real life uitzien. Ik wil het niet echt weten, want dat doet teveel afbreuk aan de anonimiteit, wat een forum juist zo aantrekkelijk maakt.

Maar nieuwsgierig ben ik wel, wie zit er achter die avatar?
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 22 juni 2014 @ 22:38:

Hoop verhalen hier worden natuurlijk ook verzonnen en dan blijft een redelijk antwoord ook uit.Ook beslist waar; alleen, niet iedereen doorziet dat tegelijkertijd, en als iemand dan een sceptische/grappige/gevatte reactie geeft krijgt die er verontwaardigd en vinnig van langs ... dat je denkt o, o, ober, is het al oktober? Hangen de wolken al laag, of heb je soms pijn in je maag? Of zoiets (tja, je hoeft je daar niets van aan te trekken natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Sssenta!! Haar vriend ging ineens bij haar weg, ze was helemaal overdonderd. Het laatst wat ik gelezen heb is dat ze een nieuw huis voor haar zelf had gevonden. Ben zo benieuwd hoe het nu met haar gaat.



En van iemand wiens man wilde scheiden en dat vooraf al gepland had, huis strak in de verf voor de verkoop, financieel al van alles geregeld had. Hoe is het verder gegaan?
Geel is het nieuwe blauw.
Ja, irritant, als iets heel spannend is en er komt geen terugkoppeling! Maar ook bij kleine dingen.



Heel recent en niet belangrijk, maar toch: Marels, hoe is het nou met die kijkers voor je huis gegaan?



Zelfs als iemand geen zin heeft in de storm van kritiek als ze iets heel anders besluiten, vind ik het nog netjes om even langs te komen om zoiets te zeggen als: bedankt voor de tips, ik ga nog even kijken wat ik er mee doe, dag, ofzo. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat iemand het hele topic vergeet op moment dat het probleem is opgelost. Maar ik ben iemand die nog tijdenlang gaat kijken of er een uitkomst is gepost (even jezelf loepen, dan heb je alle topics die je interessant vond zo weer te pakken).
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met het cavia-setje Jozef en Maria ?



Door "Sikko de WKavia" moet ik wel eens aan ze denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven