Topictitels

09-01-2007 21:30 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken veranderen de topictitels in de lijst van kleur als je ze hebt aangeklikt. Nu niet meer, rara hoe kan dat?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Vanwege 1 of andere update waarschijnlijk....ik geef het door! :)
Alle reacties Link kopieren
Thanx. Het lettertype is ook raar trouwens.

Heeft die ene of andere up date er ook voor gezorgd dat ik opeens een heel andere balk bovenin beeld heb? Of geef ik jullie techneuten nu teveel eer?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Zuss,



Het klinkt als een probleem met de compatibility van je browser. Er zijn in elk geval géén wijzigingen aan onze kant geweest.



Ben je misschien over op IE7 of  Firefox?





Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Ja precies! Ik heb hier dus ook last van. Maar als ik het goed begrijp kan dit door explorer 7 komen? Die heb ik inderdaad geinstalleerd. DAT is irritant!!:?
Alle reacties Link kopieren
Lief heeft wel wat geinstalleerd ja. Volgens mij de update van explorer. Wat nu?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem met veel moeite verwijderen...of je hebt pech :D
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker dan. Ik wacht wel tot m'n persoonlijke computernerd weer eens op sivite komt. Tot die tijd zit ik er mooi mee :(



(ik kan ook niet eens meer zomaar smileys invoegen, dan moet ik eerst tig keer op 'toestaan'klikken)
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Krijg je dan een melding over active x?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik krijg iets over klembord?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je 't gewoon even zo laten? Ik heb 't nu ook een paar dagen en ben er inmiddels helemaal aan gewend. Over 't algemeen weet je toch wel wie ergens voor het laatst heeft gereageerd en anders weet je wel hoe laat je voor 't laatst was ingelogd (en kan je dus aan de tijd zien of er gereageerd is of niet).
.
Alle reacties Link kopieren
Fijn? Wat vindt jij er fijn aan dan?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
.
Alle reacties Link kopieren
Zuss, als je wilt weten hoe je Explorer 7 eraf gooit, kun je even naar media en dan daar het centrale pc problemen topic bekijken. Vorige week vrijdag heb ik daar ook iets erover gepost.

Ik moest 4x klikken om toestemming te geven om een smiley te posten in mijn bericht, dat was niet te doen, dus weg ermee!!



Succes...
Alle reacties Link kopieren
hier hetzelfde probleem maar net wat meisje85 al zei zo langzamerhand raak ik er al aan gewend...dus misschien geldt dit ook voor jou zuss!!!
Alle reacties Link kopieren
maar hoe heb je dan het probleem van 4x klikken voordat je een smiley kan posten opgelost? want zolang ik dat moet doen, wil ik echt niet naar IE 7...(en ook de kleuren van de topictitles idd)

Dus als iemand een oplossing daarvoor weet hoor ik het graag!!
Alle reacties Link kopieren
Die tabbladen zijn wel makkelijk, als je eenmaal doorhebt hoe of wat.

Maar dat ge*** met een smiley hier invoegen daar word ik zeer ongelukkig van.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Om van die meldingen af te komen moet je het volgende doen:

Ga in IE naar het menu Extra, dan naar internet opties. Klik op het tabblad beveiliging en klik daarin op aangepast niveau. Scrol in het scherm dat je ziet naar beneden tot je "plakken via script toestaan" ziet staan en klik daar de optie uitschakelen in.
Alle reacties Link kopieren
Jaschenka, ik zie iets over scriptlets en iets over venster met een script, maar niets over plakken uit script. Help!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem hier na explorer 7 te hebben geinstalleerd.

Vervelend.
.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dus om onderstaand scherm en instelling. Dit scherm zie ik overigens in IE6 maar je kan in IE7 deze instelling ook veranderen, maar omdat ik IE7 niet meer heb weet ik niet hoe het daar precies wordt genoemd. Je kan een aantal instellingen uitproberen en als het niet werkt de originele instelling weer terugzetten.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven