trouwringen

25-02-2017 21:33 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het kijken naar trouwringen, en was benieuwd wat jullie hebben betaald voor ringen.

Heb hele mooie ringen gezien (set) en wou weten hoe jullie je eigen ring hebben , mijn vriend vind een geel gouden gladde ring mooi, simpel en niet teveel gedoe voor hem

Ik wil graag en geelgouden ring met rondom diamanten.



Ben benieuwd wat jullie hebben uitgegeven, ga je voluit of hou je je toch een beetje in?
Baby.It's.My.World.
Onze ringen (wit goud) waren samen 1200 euro. We zijn gewoon ringen wezen passen bij een juwelier en hadden een max bedrag in gedachten.
We hebben witgouden. Ik heb rondom diamanten en mijn man heeft een gladde simpele ring. Het is geen officiële set maar ze passen wel goed bij elkaar.

Prijs waa ongeveer 2000 dacht ik. Was wat duur maar dat kwam door mijn ring. De ring van mijn man was niet duur
anoniem_282325 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 21:39
Reden: Prijs vergeten
% gewijzigd
Onze ringen, wit-goud en geel-goud, mijne met diamant voor 880. Goedkoopste ring gratis. Bij juwelier hier.
Geel goud, man een brede matte, ik een dunnere glimmende met 3 diamanten waarvan 1 2,5 mm doorsnede andere 2 kleiner



Geen set, beide gekozen wat we het mooist bij onszelf vonden.



2400 € waarvan die van mijn man "slechts" 550€ was
Ik moet wel eens lachen want dan kijk ik naar mijn ring en denk ik: tjoowww daar zit een half maandsalaris om mijn vinger:P
Alle reacties Link kopieren
Hier ringen laten ontwerpen bij ed nobel. Precies zoals wij willen. Inclusief alle beweringen diamanten etc 1500 euro kwijt.
quote:Gooloib schreef op 25 februari 2017 @ 21:44:

Ik moet wel eens lachen want dan kijk ik naar mijn ring en denk ik: tjoowww daar zit een half maandsalaris om mijn vinger:PZo zat ik ook de eerste jaren. Keek ik naar mijn vinger en dacht, oei, €650 euro! Hallo zeg! Mijn ring heeft trouwens 2 briljantjes erin.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben beiden een 3-kleuren gouden ring zonder steentjes, normale breedte en dikte, samen 650. Bij een juwelier in Antwerpen. Wel veel afdingen, het spelletje spelen.
Beter overdressed dan underdressed!
Wij dezelfde ring. Witgoud en geelgoud. Vriend glad, ik met 5 zirkonia steentjes (geloof ik) Diamantjes konden ook, maar vond ik zelf niet nodig.

Totaal € 700,-
Alle reacties Link kopieren
Set geelgouden ringen, 14 karaats. 5,5 en 4,5 mm. Mijn ring met 5 steentjes. €1100,-
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ik ben heel benieuwd. Hier nog geen budget in gedachten, we weten wel dat we allebei een simpele gladde witgouden ring willen. Ik zie zulke ringen zowel van 200 als van 2000 euro. Mensen die een wat goedkopere ring hebben gekozen, hoe is de kwaliteit? De bedoeling is natuurlijk dat de ring het net zolang volhoudt als het huwelijk.
Wij hebben een set, beiden geel-goud met een werkje en in mijn ring zit een diamantje. Samen was het iets van 1000 euro.
Alle reacties Link kopieren
Die van ons zijn gewoon 18 karaat, normale dikte dus ook normale kwaliteit.

Goud hoeft niet zoveel te kosten, je moet ze gewoon niet in de commerciele winkels kopen.
Beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gouden/ witgouden ring van 750,- was bijna 50% afgeprijsd. Diamantjes rondom en 1 grote in het midden.

Man heeft een tattoo, ivm zijn werk is een ring niet slim.

Na ruim 5jaar nog steeds de perfecte ring
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Wij trouwen deze zomer. Ringen standaard model 14k geelgoud, glad en bij mij een briljantje erin. Herenring gratis actie, toch 1300 Euro betaald

Wij gaan ze echt dagelijks dragen dus dat is het dan wel waard.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze ringen zelf ontworpen op basis van een aantal ringen die we mooi vonden. Ze zijn wit goud met een geel gouden ring erom heen. De mijne heeft 15 gele steentjes erin. Ik geloof dat we er 1200 of 1500 euro voor betaald hebben. Na 12,5 jaar ben ik er nog weg van en heb ik er al heel wat complimenten over gehad.
Alle reacties Link kopieren
Vriend wil voor ringen graag naar de juwelier, de echte. Waar hij mijn verlovingsring heeft gekocht.



Zit ik te kwijlen bij een witgouden set van de Lucardi
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in juni onze ringen zelf maken Dan weten we zeker dat we unieke ringen hebben en ik vind het een super romantisch idee dat ik de ring van mijn aanstaande heb gemaakt en hij de mijne .. we zijn rond de 600,- kwijt
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Onze waren 900 volgens mij. Wij hebben titanium met rozegoud. Mijne heeft 3 diamantjes.
Alle reacties Link kopieren
Diamanten kunnen enorm verschil maken.

Formaat, kwaliteit en kleur van de steentjes maakt een enorm verschil in de prijs. Vergelijken op basis van 3 of 5 steentjes zegt bijna niks. Dat is bijna het zelfde als zeggen. Er zitten 10 munten in mijn portemonnee. Als je er niet bij zegt of het dubbeltjes of 2 euro munten zijn zegt "10 munten" weinig.



Wij waren voor de ring van de bruid 1200 kwijt, bruidegom 1100.
Alle reacties Link kopieren
quote:up4more schreef op 25 februari 2017 @ 22:23:

Wij gaan in juni onze ringen zelf maken Dan weten we zeker dat we unieke ringen hebben en ik vind het een super romantisch idee dat ik de ring van mijn aanstaande heb gemaakt en hij de mijne .. we zijn rond de 600,- kwijtDat klinkt gaaf!! Waar doe je dat?
Mijn ring kost 1200 euro, herenring was gratis. Of de kwaliteit goed is weet ik nog niet want we moeten nog trouwen . Onze ringen zijn geelgoud, die van mij met steentjes erin.
Alle reacties Link kopieren
Geen trouwringen. Man houdt er niet van.

Wel een ring gekregen bij geboorte van oudste en van jongste. Die heeft hij zelf ontworpen met een vriend van hem die edelsmid is. Met de geboortedata en namen van de kinderen erin.
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven