Uitje met zwangere zus - ideeën?

22-04-2017 07:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Mijn zus is dertig weken zwanger van haar vierde. Omdat deze zwangerschap wat anders verliep dan normaal (al is nu alles goed gelukkig!) wilde ik graag eens wat extra's doen voor haar. Ik heb gedacht om een babyshower te organiseren, maar omdat ze niet graag in het middelpunt van de aandacht staat doe ik dat maar niet. In plaats daarvan wil ik haar verrassen met een leuk uitje samen, als zussen onder elkaar. Even er tussenuit, zonder kinderen, met een klein presentje erbij misschien. De datum is al geprikt, in overleg met haar man, zodat het wel een verrassing blijft :-)



Nu kom ik zelf niet verder dan samen een hapje eten of een high tea, en daarna naar de bioscoop, een film die ze graag wil zien. Op zich prima, maar ik bedacht me dat er misschien veel leukere andere dingen zijn waaraan ik zo gauw niet denk?



Qua presentje mogen jullie ook meedenken. ik dacht zelf echt aan cadeautje voor haar, niet voor de baby. Een pakketje maken met een tijdschrift, maskertje, lotion, thee, paar grappige pantoffels, zoiets?



Nou ja, zoals jullie zien heb ik al een redelijk omlijnd plan, maar als er leukere suggesties zijn dan hoor ik die dus graag!



Oh ja, handig om te vermelden: regio is Noord Nederland.
You like icecream? We have icecream.
Ik vind je beide ideen heel leuk.

Lief dat je dit doet.
Alle reacties Link kopieren
Is het op korte termijn of wat later in het jaar als het weer beter is? Anders is een boottochtje misschien leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 22 april 2017 @ 07:34:

Is het op korte termijn of wat later in het jaar als het weer beter is? Anders is een boottochtje misschien leuk.Leuk idee! Maar gezien de duur van haar zwangerschap doen we het al volgende week :-) zodat ze nog en béétje fit is zeg maar, haha!
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve zus ben jij!

Vind je ideeën al leuk, maar een paar suggesties:

- Tassenmuseum in Amsterdam en daar een high tea

- make-up workshop

- zwangerschapsmassage voor haar en voor jou een gewone massage

- samen naar de pedicure/manicure



Alvast veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wat super lief! Je hebt speciale zwangerschapsmassages ik had dat heerlijk gevonden Haha. Daarna idd high tea ofzo of daarvoor. Gewoon lekker relax. Veel plezier!
High tea en film lijkt me heerlijk! Kado vind ik ook al leuk!



Je zou ook een zwangerschapsmassage kunnen overwegen om kado te doen. Daar zou ik zelf blij mee zijn maar ben tijdens de zwangerschap ook zo stijf als een hark.



Ik heb van mijn zus de anti stretch crème van rituels gekregen, ben er super blij mee. Ze hebben nu een lijn met een paar dingen voor zwangeren.



Lief van je!
Kan de high tea bij de Bakkerswinkel erg aanraden, oh wat was die lekker!!!!



Anne en Max is ook lekker (Amsterdam).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als zus heel blij met jou zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Hightea had ik ook veel gezelliger gevonden dan een babyshower. Lief van je! Bios was geen goed idee hier, zo lang stil zitten bleek gewoon onmogelijk met die stomme rusteloze benen. Weet je of ze nog lekker zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:birdydicted schreef op 22 april 2017 @ 08:10:

Hightea had ik ook veel gezelliger gevonden dan een babyshower. Lief van je! Bios was geen goed idee hier, zo lang stil zitten bleek gewoon onmogelijk met die stomme rusteloze benen. Weet je of ze nog lekker zit?



Ik weet dat ze een week of twee geleden naar een bepaalde film wou met haar man, maar die draaide nog niet toen. Dus denk dat bioscoop op zich wel gaat nog :-)



Heb net even met haar man geappt, een avondvoorstelling is nog steeds een optie gelukkig. Ik weet nog dat ik zó moe was savonds dat ik gerust in de bios in slaap was gevallen :-D
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een plaats bezoeken waar jullie leuke herinneringen aan hebben? Een stad waar ze/jullie ooit woonden of studeerden, een strandwandeling in de badplaats waar jullie als kind op vakantie gingen, zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mijn zus naar een Kattencafe geweest toen ze 30 weken zwanger was. Geluncht, katten geknuffeld, thee gedronken.

Daar zou je een bioscoop achter kunnen plakken.
Alle reacties Link kopieren
Sauna!
Alle reacties Link kopieren
sauna of thermen. ik weet nog dat ik hoog zwanger heerlijk heb liggen dobberen in het zout water bad in sanadome (omhoog komen was wel even een dingetje).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het lekker simpel houden en niet teveel poespas voor een zwangere (ervaring mee).

Ik zou idd een lekkere high tea doen bij een leuk restaurantje. Of naar een schoonheidssalon voor een predicure, veel zwangere vrouwen komen niet meer aan hun teennagels.

Ik heb ook geen trek in een babyshower, heb voorgsteld om met een klein groepje te gaan wokken/lekker eten.



Qua cadeautje, kan je idd een leuk verwenpakketje geven voor haarzelf.

-leuke nachthemd

-buikbalsem

-goede bodylotion/douchegel

-lekkere chocolade met een pakje thee
•°: Don't be the same, be better!
3 kinderen thuis? Dan is alles goed, gewoon even lekker uit de chaos weg.
Alle reacties Link kopieren
Dobberen bij Fontana in Nieuweschans en daar een hightea doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken:





Ik ben met mijn zus naar een Kattencafe geweest toen ze 30 weken zwanger was. Geluncht, katten geknuffeld, thee gedronken. Met het oog op toxoplasma zou ik daar geen voet binnen zetten.
De zee is groen
Ik zou de dingen die je nu bedacht hebt gewoon aanhouden. Is ze al naar Beauty and the Beast geweest? En dan ergens lunchen? High tea-en.
quote:groenogig_monster schreef op 22 april 2017 @ 09:58:

[...]





Met het oog op toxoplasma zou ik daar geen voet binnen zetten.Huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 22 april 2017 @ 10:00:

[...]





Huh?Ah.. verkeerde gequote. Ik bedoelde die met het kattencafe
De zee is groen
Je krijgt geen toxoplasmose van het aaien van katten.
quote:groenogig_monster schreef op 22 april 2017 @ 10:03:

[...]





Ah.. verkeerde gequote. Ik bedoelde die met het kattencafe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je huidige idee heel erg leuk! Dat zou ik gewoon doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven