Uitlachen?

22-04-2017 22:34 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het klinkt misschien wat overdreven voor jullie maar ik was net in de stad, Ik was met een vriend van mij en er kwamen 3 jongens aangelopen. De jongens keken elkaar een voor een aan en begonnen hard te lachen... Ik zakte echt door de grond ik heb me in een lange tijd niet meer zo gevoeld. Er gaat vanalles dan door mijn hoofd waarom ze lachten aangezien ik niks deed. Mijn vraag is hoe ik er het beste mee kan omgaan als dit gebeurd want ik schaamde me echt.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat jij denkt dat ze om jou lachten? Ben jij zó interessant?
Teruglachen?
Alle reacties Link kopieren
quote:milena1 schreef op 22 april 2017 @ 22:35:

Wat maakt dat jij denkt dat ze om jou lachten? Ben jij zó interessant?Ik vind dat juist het ergste, Dat ik niet weet waarom ze lachten. Ben normaal gekleed en ben ook niet dik ofzo.... ben best verzorgd. Misschien vonden ze me gewoon lelijk of iets
Kan ook zijn dat ze gewoon lol hadden en eerder een grapje samen hadden die een van hen nog eens herhaalde of iets anders onschuldigs. Dat ze jou dus helemaal niet eens hebben gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moemoe64 schreef op 22 april 2017 @ 22:35:

Teruglachen?Ik schaamde me eerder omdat ik met die vriend was... en die dus ook gewoon zag dat ik werd uitgelachen. Hebben het er verder niet over gehad ofzo maar voelde me echt ellendig
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 april 2017 @ 22:37:

Kan ook zijn dat ze gewoon lol hadden en eerder een grapje samen hadden die een van hen nog eens herhaalde of iets anders onschuldigs. Dat ze jou dus helemaal niet eens hebben gezien.Mmh, Ja dat kan inderdaad ook maar had wel het gevoel dat nadat ze naar mij keken elkaar aankeken en begonnen te lachen. Maar ik heb nog al snel het gevoel dat mensen om me lachen of over me praten
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:36:

[...]





Ik vind dat juist het ergste, Dat ik niet weet waarom ze lachten. Ben normaal gekleed en ben ook niet dik ofzo.... ben best verzorgd. Misschien vonden ze me gewoon lelijk of iets



Al was je wel dik, of apart gekleed, dan was de kans dat ze echt om jou lachten nog steeds minimaal.

Zo interessant ben je niet. Echt niet.

Die gasten waren gewoon al melig en begonnen toevallig toen (weer) te lachen.
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:38:

[...]

Mmh, Ja dat kan inderdaad ook maar had wel het gevoel dat nadat ze naar mij keken elkaar aankeken en begonnen te lachen. Maar ik heb nog al snel het gevoel dat mensen om me lachen of over me praten

Liepen ze daarna verder zonder je nog een blik waardig te keuren?

Mensen zijn helemaal niet zoveel bezig met een ander als ze in de lorem en in gezelschap zijn.
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:36:

[...]





Ik vind dat juist het ergste, Dat ik niet weet waarom ze lachten. Ben normaal gekleed en ben ook niet dik ofzo.... ben best verzorgd. Misschien vonden ze me gewoon lelijk of iets

Nou en?

Gewoon doorgaan met je leven.
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:36:

[...]





Ik vind dat juist het ergste, Dat ik niet weet waarom ze lachten. Ben normaal gekleed en ben ook niet dik ofzo.... ben best verzorgd. Misschien vonden ze me gewoon lelijk of iets
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:36:

[...]





Ik vind dat juist het ergste, Dat ik niet weet waarom ze lachten. Ben normaal gekleed en ben ook niet dik ofzo.... ben best verzorgd. Misschien vonden ze me gewoon lelijk of ietsDat zijn wel redenen om uitgelachen te worden?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:milena1 schreef op 22 april 2017 @ 22:39:

[...]





Al was je wel dik, of apart gekleed, dan was de kans dat ze echt om jou lachten nog steeds minimaal.

Zo interessant ben je niet. Echt niet.

Die gasten waren gewoon al melig en begonnen toevallig toen (weer) te lachen.Ja dat is waar... mmh
De kans is veel groter dat het onderwerp van hun lol niks met jou te maken had... Als je hier vaker last van hebt raad ik je aan eens met een professional (praktijkondersteuner GGZ van huisarts of psycholoog bijvoorbeeld) te gaan praten. Het komt over alsof je ontzettend onzeker bent en/ of negatief over jezelf denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 april 2017 @ 22:40:

[...]



Dat zijn wel redenen om uitgelachen te worden? Dat vind ik niet, Maar dat gebeurd tegenwoordig helaas wel. Ik lach niemand uit nooit niet
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:41:

[...]

Ja dat is waar... mmhHoeveel mensen heb jij vanavond bekeken en je een mening over hen gevormd? En hoeveel mensen ben je tegen gekomen zonder dat je ze bewust hebt gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Luna_ schreef op 22 april 2017 @ 22:42:

De kans is veel groter dat het onderwerp van hun lol niks met jou te maken had... Als je hier vaker last van hebt raad ik je aan eens met een professional (praktijkondersteuner GGZ van huisarts of psycholoog bijvoorbeeld) te gaan praten. Het komt over alsof je ontzettend onzeker bent en/ of negatief over jezelf denkt.





Hoi Luna,

Ja ik heb hier een aantal jaren terug heel erg veel last van gehad en ik heb het nu nogsteeds een beetje als ik op een plek kom met meer mensen.. dat ze me aankijken en over me praten. Is misschien nog niet zo'n verkeerd idee om er met iemand over te praten inderdaad. Dankje
Of ze hadden toevallig een geintje over een rooie broek en toen kwam jij daar aan met je rooie broek en toen kregen ze helemaal de slappe lach. Ik noem naar wat he. Maar ik zou er maar niet van uit gaan dat het persoonlijk bedoeld was hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 april 2017 @ 22:44:

Of ze hadden toevallig een geintje over een rooie broek en toen kwam jij daar aan met je rooie broek en toen kregen ze helemaal de slappe lach. Ik noem naar wat he. Maar ik zou er maar niet van uit gaan dat het persoonlijk bedoeld was hoor.Ja ik voel me gewoon altijd ellendig omdat ik geen idee heb waarover ze zouden lachen als het wel over mij zou gaan...
Alle reacties Link kopieren
niet persoonlijk aantrekken, echt niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 22 april 2017 @ 22:46:

niet persoonlijk aantrekken, echt niet doen.ik zou zo graag willen dat ik dat kon! Had ik ook niet zo'n rotgevoel
Alle reacties Link kopieren
misschien lachten ze wel om je vriend.

Hadden ze het net gehad over iemand zoals jou vriend die volgens hen nooit een leuke vrouw zoals jij zou kunnen krijgen. En dan even later zien ze zo'n man, met een vrouw die er goed uitziet en dan gaan ze lachen, omdat hun idee niet klopte
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Michellexo schreef op 22 april 2017 @ 22:48:

[...]





ik zou zo graag willen dat ik dat kon! Had ik ook niet zo'n rotgevoelje weet niet wat anderen denken dus ga het dan ook niet invullen. voor jou leek het duidelijk dat ze je uitlachten, maar dat weet je niet.
Goh, dat die jongens zo belangrijk voor je zijn. Een stel snotapen met een rare bui en jij bent daardoor helemaal van slag, wat raar.

Stel je nou eens voor hè, dat je jezelf belangrijker vindt dan dat je die jongens vindt, ik zeg maar wat in mijn zenuwen. Er is maar één jij en ik kan me niet voorstellen dat je anderen belangrijker acht dan dat je zelf bent.

Denk er eens over na.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 22 april 2017 @ 22:50:

misschien lachten ze wel om je vriend.

Hadden ze het net gehad over iemand zoals jou vriend die volgens hen nooit een leuke vrouw zoals jij zou kunnen krijgen. En dan even later zien ze zo'n man, met een vrouw die er goed uitziet en dan gaan ze lachen, omdat hun idee niet klopteHahah deze comment maakte me wel aan het lachen even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven