Uitnodiging

25-03-2017 23:38 44 berichten
Ik kreeg net een uitnodiging van een vriendin voor een bijeenkomst over haar nieuwe bedrijf. Dit gaat haar meer vrijheid en een betere gezondheid opleveren, en ze wil graag met mij samenwerken.

Ik heb wel een vermoeden over de aard van haar nieuwe werk, maar wil even checken of jullie hetzelfde denken (of dat ik gewoon erg achterdochtig ben ).
Alle reacties Link kopieren
domme muts is er ingetrapt. denk jij ook toch????
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ervoor bedanken. Ik krijg er hetzelfde gevoel bij.
Wat moet ik daar dan van denken? Kennelijk vindt ze het niet erg om vrienden in zo'n twijfelachtige organisatie te lokken. Of zouden er mensen zijn die daar wel echt geld mee verdienen?
Ik heb iets gemist denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Piramide achtig iets?
O, wacht zo'n pyramide systeem
Maak ik daar nu zo, dikke vette spelfout, tijd om naar bed te gaan. De buren zijn al naar bed zo te horen
Ik denk hetzelfde.
Oh zo'n zelfde uitnodiging kreeg ik eens van ex schoonzus en zwager.

Langste avond van mijn leven..



En ze zijn er niet rijk mee geworden.
quote:Monday_Lisa schreef op 25 maart 2017 @ 23:43:

Ik heb iets gemist denk ik.Ik ook, waar gaat het om?
Het lag er ook wel dik op met haar berichtje Herbalife dus, of een soortgelijk concept.
quote:Taralina schreef op 25 maart 2017 @ 23:50:

[...]



Ik ook, waar gaat het om?

Zo werken die piramide constructies. Je moet werven in je familie- en vrienden/kennissenkring.

Dan krijg je een wat vage uitnodiging die je bijna niet kunt weigeren (ik toen niet iig. Zal me nu nooit meer gebeuren)
Nou Minke, succes dan maar. Hopelijk zeurt je werkgever niet al te erg over je opzegtermijn als je maandagochtend op staande voet ontslag neemt
quote:MinkeDeWit schreef op 25 maart 2017 @ 23:53:

Het lag er ook wel dik op met haar berichtje Herbalife dus, of een soortgelijk concept.En, ga je?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Piramidespel
Bij mijn zwager en schoonzus ging het om ernstiger dan Herbalife.

Ze hadden beide 10.000 gulden in moeten leggen. (En hoopten dat wij dat ook deden dus.. zodat zij wat hoger kwamen)
Als het een vriendin is bel je haar toch gewoon even op?

Kan je meteen zeggen dat je niet zit te wachten op die onzin...



En nee, alleen degenen die zoiets starten worden er rijk mee. Je vriendin ws ook niet maar zal het dwingende advies hebben gekregen zoveel mogelijk mensen mee te nemen naar die bijeenkomst.

Bummer...
Niet aan beginnen!
Leuk ... Een avondje lachen en nonsens aanhoren .



Ben ook wel es naar zo'n avond geweest.

Alleen al maar omdat degene die de boel organiseerde gewoon "volk" nodig had om de boel te vullen.



Niemand verplicht je nadien die rommel ook effectief te kopen.



Ik zou de uitnodiging dus aannemen.

Maar mijn portefeuille thuislaten.
Begin er maar niet aan! Mensen gaan je ontwijken uit angst voor een uitnodiging
Nee.. het zal toch niet zijn wat ik denk dat het is.. bestaat zoiets nog, daar trapt niemand meer in.. wel?
Vriendin van mij stonk er ook in. En werven bij oa mij. Inmiddels is het een stille dood gestorven en praat niemand er nog over.
Alle reacties Link kopieren
Is ze in het leven gegaan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 26 maart 2017 @ 00:39:

Leuk ... Een avondje lachen en nonsens aanhoren .



Ben ook wel es naar zo'n avond geweest.

Alleen al maar omdat degene die de boel organiseerde gewoon "volk" nodig had om de boel te vullen.



Niemand verplicht je nadien die rommel ook effectief te kopen.



Ik zou de uitnodiging dus aannemen.

Maar mijn portefeuille thuislaten.



Volgens mij gaat dit niet om een party maar over het echt investeren erin.



Mijn ouders zijn zo'n 25 jaar geleden al eens naar zo'n bijeenkomst geweest. Uitgenodigd door de buren; of je even 25.000 gulden in wilde leggen. Weet niet meer om wat voor product het ging. Ouders hebben nee gezegd en bij de buren is het ook niks geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven