Uitvinders opgelet! Dit mag je uitvinden:

30-04-2012 19:19 57 berichten
Naast dat ik het heul fijn zou vinden dat er nog veel medicijnen uitgevonden worden tegen alle nare ziektes die er bestaan, heb ik zo ook mijn verzoekjes...



- een zalf op je voeten zodat je niet op alle (on)mogelijke plekken blaren krijgt zodra het sandalen en ballerina's weer wordt. Of een coating in de schoen, mag ook. Doe hier over niet moeilijk, als de blaren maar weg blijven.



- een oplossing voor de spiegeling van de zon op je laptopscherm zodat je lekker buiten kunt zitten (zelfs als ik onder de parasol zit heb ik er last van!).



Wat zijn jullie verzoekjes aan de uitvinders?
Alle reacties Link kopieren
Een auto die over files kan vliegen
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Elegante schoenen die lekker lopen, je hielen heel laten en die geen tartaar maken van je tenen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Een pil om af te vallen.
Ik vind hier dingen van.
Een bh die altijd goed zit. Geen striemen van de bandjes, geen beugels die door de stof heenkomen, uitmuntende pasvorm. (ik heb een raar lijf geloof ik, er zijn maar weinig bh's die me goed passen)



Schoenen die gelijk goed zitten, niet uitlopen, of kale neuzen/hakken krijgen.



Ringen die meegroeien met je. Als je wat aankomt passen ze, val je weer af passen ze ook nog.
Folie om op je raam te plakken zodat je wel naar buiten kunt kijken en geen inkijk hebt

Jaha, dat bestaat al . Maar ik wil folie die niet spiegelt (alleen wazig maakt) en geen licht tegenhoudt.

Bovendien moet je ook onzichtbaar zijn als je binnen de lamp aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ga meteen aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 30 april 2012 @ 19:19:

- een oplossing voor de spiegeling van de zon op je laptopscherm zodat je lekker buiten kunt zitten (zelfs als ik onder de parasol zit heb ik er last van!).

Je hebt ook matte laptopschermen, dan scheelt al een stuk want die weerspiegelen niet zo. Alleen raken die juist een beetje uit de mode. En je kan spelen met de scherminstellingen, dat wil ook wel helpen.
De oplossing voor ingegroeide teennagels. Eentje die géén zeer doet graag.



Nagellak die vloeibaar is in het flesje en als je het op je nagels smeert en dan gewoon binnen 10 seconden uitgehard is. Zodat je niet meer met ijskoude voeten moet wachten tot het droog is.
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 april 2012 @ 19:28:

Een pil om af te vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 30 april 2012 @ 19:21:

Een auto die over files kan vliegenAls iedereen die auto heeft, heb je nog steeds een file, maar dan in de lucht.
Anti depressiva zonder bijwerkingen.



De anticonceptiepil zonder bijwerkingen. Of een pil die al die symptomen wegneemt. Geen zere rug/borsten/buik meer, geen moodswings, geen vreetbuien meer. Gewoon je zelf zijn. Alstublieft. Dank u.
Ik ben nogal op dreef geloof ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 30 april 2012 @ 19:35:

Anti depressiva zonder bijwerkingen.



De anticonceptiepil zonder bijwerkingen. Of een pil die al die symptomen wegneemt. Geen zere rug/borsten/buik meer, geen moodswings, geen vreetbuien meer. Gewoon je zelf zijn. Alstublieft. Dank u.Of om het helemaal mooi te maken: geen pil maar in een vorm die je niet kan vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Die bh van Ratteke, die zoek ik ook.



Een apparaat waarmee ik met dieren kan praten lijkt me ook wel wat.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Een auto-toilet!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n vliegende auto bestaat al, is een Nederlandse uitvinding. Hij is helaas nog niet op de markt.
Alle reacties Link kopieren
Een aan-knop voor mijn verrotte eierstokken...



En een soort van x-ray bril waarmee je je spullen kan opzoeken die kwijt zijn. Dat je door muren/kasten/banken heen kan kijken op zoek naar die ene verloren oorbel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 30 april 2012 @ 19:33:

[...]



Als iedereen die auto heeft, heb je nog steeds een file, maar dan in de lucht. Hey, maar ik ben slim. Dan ga ik als enige weer over de A28 scheuren
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
hét middel tegen haagwinde en zevenblad
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Iets tegen depressie?

Een blijheidspil.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 april 2012 @ 19:44:

hét middel tegen haagwinde en zevenbladJaaaaaa dat wil ik ook, want het is werkelijk een plaag
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 30 april 2012 @ 19:44:

Iets tegen depressie?

Een blijheidspil.Dat bestaat al. Maar heeft nogal wat bijwerkingen.
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 april 2012 @ 19:44:

hét middel tegen haagwinde en zevenbladOf sterroetdauw. Dat zit in mijn rozen en ik krijg het er niet uit. Heb al spul gekocht maar dat werkt voor geen meter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 30 april 2012 @ 19:46:

[...]



Dat bestaat al. Maar heeft nogal wat bijwerkingen.Aha, eentje dan zonder vervelende bijwerkingen
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven