Uitvinders opgelet! Dit mag je uitvinden:

30-04-2012 19:19 57 berichten
Naast dat ik het heul fijn zou vinden dat er nog veel medicijnen uitgevonden worden tegen alle nare ziektes die er bestaan, heb ik zo ook mijn verzoekjes...



- een zalf op je voeten zodat je niet op alle (on)mogelijke plekken blaren krijgt zodra het sandalen en ballerina's weer wordt. Of een coating in de schoen, mag ook. Doe hier over niet moeilijk, als de blaren maar weg blijven.



- een oplossing voor de spiegeling van de zon op je laptopscherm zodat je lekker buiten kunt zitten (zelfs als ik onder de parasol zit heb ik er last van!).



Wat zijn jullie verzoekjes aan de uitvinders?
Alle reacties Link kopieren
Een soort pil met het effect van xtc. En dan zonder alle vervelende bijwerkingen (niet kunnen plassen, niet spugen etc) die je gewoon elke dag kan in nemen!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Monchou in dobbelsteentjes. Wát een ellende om die klont te snijden.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Een middel om nog in lichaamslengte te groeien na een bepaalde leeftijd. Dat zou ik nu nog steeds wel willen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Een pil voor structuur en discipline.
Alle reacties Link kopieren
Een control Z functie voor het het dagelijks leven (zoals de computer die heeft)
quote:snoopylynn schreef op 30 april 2012 @ 19:21:

Een auto die over files kan vliegenLink
Een apparaatje waarmee je alle snot ineens uit je neus kan zuigen, in plaats van dat je moet proberen er neusspray bij in te persen (sorry, ben echt enorm verkouden).
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 30 april 2012 @ 20:21:

Een apparaatje waarmee je alle snot ineens uit je neus kan zuigen, in plaats van dat je moet proberen er neusspray bij in te persen (sorry, ben echt enorm verkouden).Zoiets is er toch voor baby's zo'n ballonnetje waarmee je de neus van een baby schoon kan zuigen.
Alle reacties Link kopieren
Een slaapknopje voor op mijn kinderen. En als je dan toch bezig bent ook maar een pauzeknop.
Een was op-vouw-machine.
In Frankrijk hebben ze snotzuigers met een slangetje eraan wat je in je mond stopt, zodat je met je mond de zuigkracht kan regelen. Echt ideaal, werkt veel beter dan met zo'n ballon. (En nee, het snot kan niet in je mond komen!)
quote:mamsky schreef op 30 april 2012 @ 20:23:

[...]

Zoiets is er toch voor baby's zo'n ballonnetje waarmee je de neus van een baby schoon kan zuigen.Goh, ik ben er eens naar gaan googlen en inderdaad, schijnt heel normaal te zijn Wel alleen voor het dunne spul wat aan het begin van een verkoudheid komt.
Alle reacties Link kopieren
Toffifee, van compeet heb je een stick tegen blaren. Ik was zelf een beetje sceptisch, toen heb ik er een van mijn collega gekregen. Werkt als een tierelier. Is een soort labello stick en dat kan je daar smeren waar wrijving is.
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 30 april 2012 @ 20:28:

Een was op-vouw-machine.Doe dan ook maar meteen het hele verdere proces erbij: vuil erin en schoon en opgevouwen, op de juiste volgorde, eruit. Het liefst nog op de juiste plek in de kast...
Alle reacties Link kopieren
Een opruimmachine.

Alle reacties Link kopieren
quote:irenek schreef op 30 april 2012 @ 20:48:

[...]



Doe dan ook maar meteen het hele verdere proces erbij: vuil erin en schoon en opgevouwen, op de juiste volgorde, eruit. Het liefst nog op de juiste plek in de kast...Een huishoudrobot! Dat lijkt me wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Een apparaat waardoor ik direkt droog ben na het douchen en me niet hoef af te drogen voor ik in bed stap

(ik heb een hekel aan afdrogen)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Een auto die op water rijdt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nagellak met een extra lang kwastje, zodat ik niet hoef te bukken als ik mijn teennagels wil lakken.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 april 2012 @ 21:43:

Een auto die op water rijdt.



Dat heet een amfibievoertuig.



Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 30 april 2012 @ 21:48:

[...]





Dat heet een amfibievoertuig.



[afbeelding]Denk dat ze bedoeld: ipv benzine
Alle reacties Link kopieren
.
Ah kijk! Compeet, die ga ik onthouden. Bedankt!
quote:toffifee schreef op 30 april 2012 @ 19:19:

Naast dat ik het heul fijn zou vinden dat er nog veel medicijnen uitgevonden worden tegen alle nare ziektes die er bestaan, heb ik zo ook mijn verzoekjes...



- een zalf op je voeten zodat je niet op alle (on)mogelijke plekken blaren krijgt zodra het sandalen en ballerina's weer wordt. Of een coating in de schoen, mag ook. Doe hier over niet moeilijk, als de blaren maar weg blijven.



Ter voorkoming van blaren.





- een oplossing voor de spiegeling van de zon op je laptopscherm zodat je lekker buiten kunt zitten (zelfs als ik onder de parasol zit heb ik er last van!).



Bestaat al jaren.





Wat zijn jullie verzoekjes aan de uitvinders?
quote:galadriel schreef op 30 april 2012 @ 21:50:

[...]



Denk dat ze bedoeld: ipv benzine



Hahaha ze zijn er wel die rijden op frituurvet.

En als auto's op water rijden, wil je niet weten wat water gaat kosten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven