Vamos a la Mexico! (niet)

07-06-2007 23:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
OLA MUCHACHA'S en DEEL 18  echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ik settel mij snel op zo'n bed voordat alle toeristen s'ochtends alvast een handdoek op een bed leggen en je nergens meer terecht kan.
 Jij Duitser?
Alle reacties Link kopieren
Dat hotel in de posting hiervoor daar zat ik, en die zat dus om de hoek bij die tequila casa erboven.... ik kam echt altijd lam die winkel uit :$
Alle reacties Link kopieren
kWam
Alle reacties Link kopieren
Dat hotel in de posting hiervoor daar zat ik, en die zat dus om de hoek bij die tequila casa erboven.... ik kam echt altijd lam die winkel uit :$
Heb jij in het hotel gezeten waar ik dat plaatje van plakte?
Alle reacties Link kopieren




quote: mylenevalerie reageerde



Ik settel mij snel op zo'n bed voordat alle toeristen s'ochtends alvast een handdoek op een bed leggen en je nergens meer terecht kan.  Jij Duitser?



Nee ik overnacht er om de duitse toeristen voor te zijn. Zo van nanananana.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Oowwwwwwww jou posting ;)
Alle reacties Link kopieren


quote: sunlight reageerde



Dat hotel in de posting hiervoor daar zat ik, en die zat dus om de hoek bij die tequila casa erboven.... ik kam echt altijd lam die winkel uit :$





Heb jij in het hotel gezeten waar ik dat plaatje van plakte?



Nee de plaatjes die ik ervoor plakte
Alle reacties Link kopieren
En reken maar dat worteltje blij is al mv alle bedjes hebt vrijgehouden voor jullie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hebt is heeft, typen met tequila gaat minder.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
al is als, ik hou op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde





quote: mylenevalerie reageerde



Ik settel mij snel op zo'n bed voordat alle toeristen s'ochtends alvast een handdoek op een bed leggen en je nergens meer terecht kan.  Jij Duitser?





Nee ik overnacht er om de duitse toeristen voor te zijn. Zo van nanananana.

Zo was mijn zus een op Fuerteventura op vakaaaansie en die hadden dat dus ook he? Alle bedden met handdoeken bezet ook de parasols waren bij elkaar gebonden met handdoeken, en zij stonden daar met 2 kinderen in de brandende zon. Een hele dag lagen die lui aan het strand en aan het einde van de dag kwamen ze aanzetten. Ik vindt het gewoon belachelijk. En???... het waren Duitsers.
Alle reacties Link kopieren
Dat haaaaat ik ook zo.:@

In mijn hotel werden de handdoeken die langer dan een uur onbemand waren weggehaald. Vond ik echt super.



Ik keek vandaag ff op de tickets maar ik vlieg pas heen om 17.40!!!!

Hele dag weg!
Alle reacties Link kopieren
Dat haaaaat ik ook zo.:@

In mijn hotel werden de handdoeken die langer dan een uur onbemand waren weggehaald. Vond ik echt super.



Ik keek vandaag ff op de tickets maar ik vlieg pas heen om 17.40!!!!

Hele dag weg!

Dat zouden ze ECHT overal moeten doen...Gouden regel.
Alle reacties Link kopieren
In Turkeye haalde ik zelf de handdoeken weg en ging er liggen. Zijn ze helemaal gek. Ik heb toch een italiaans uiterlijk. Zei gewoon non capito en keek ze als een puppie aan die het niet snapte. En ging weer liggen. Ik wil niet om 5 uur sochtends mijn bed uit moeten om mijn handdoek neer te leggen. Lekker ontbijten en ................. een mooi plekje zoeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


quote: sunlight reageerde



Dat haaaaat ik ook zo.:@

In mijn hotel werden de handdoeken die langer dan een uur onbemand waren weggehaald. Vond ik echt super.



Ik keek vandaag ff op de tickets maar ik vlieg pas heen om 17.40!!!!

Hele dag weg!





Dat zouden ze ECHT overal moeten doen...Gouden regel.
He als ik jou nou zuigprei noem, dan mag jij me sunshine noemen goed?
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn bij bepaalde reizen altijd zo. Savonds weg op de heenweg, en terug ga je heel vroeg in de ochtend. Zo pakken ze 2 dagen van je.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Haha je hebt wel ballen Mleen!
Alle reacties Link kopieren
Das idd vrij laat Sun, en je vliegt er al gauw een uur of 9 op he?





Mijn schoonouders zijn 2e Pinksterdag naar Portugal geweest voor 8 dagen en die vlogen eerst om half 8 's avonds en hadden ook nog eens 2,5 uur vertraging, dus die kwamen 's nachts om 0.2.00 uur aan in het hotel. De terugreis was dus de 8e dag, maar moesten de nacht ervoor om half 5 uit bed, want ze vlogen om 0.8.00 uur terug. Das 2 dagen weg, blijven er nog maar 6 over, vinnik altijd zonde.
Alle reacties Link kopieren


Dat zijn bij bepaalde reizen altijd zo. Savonds weg op de heenweg, en terug ga je heel vroeg in de ochtend. Zo pakken ze 2 dagen van je.





Terug vliegen we pas om 23.20, en komen dus 2.30 hier aan.

Zoon-technisch is dit denk ik wel relaxter dan een crisistijd van 4 uur verzamelen op schiphol. NU is ie lekker moe als we t vliegtuig ingaan en zal ie van de transfer niks meekrijgen...Dus t heeft wel een voordeel, maar ik vind t wel zonde hoor...
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde





quote: sunlight reageerde



Dat haaaaat ik ook zo.:@

In mijn hotel werden de handdoeken die langer dan een uur onbemand waren weggehaald. Vond ik echt super.



Ik keek vandaag ff op de tickets maar ik vlieg pas heen om 17.40!!!!

Hele dag weg!





Dat zouden ze ECHT overal moeten doen...Gouden regel.

He als ik jou nou zuigprei noem, dan mag jij me sunshine noemen goed?







Owwwwww K*T wat heb ik nou gedaan? ;) Sunshine jezus lekkere fout zeg...



Sorry schatje, is het me vergeven?
Alle reacties Link kopieren
Oja wat ik ook wel deed was de bedden MET handdoeken ergens anders zetten en mijn bedje op die plek zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Das idd vrij laat Sun, en je vliegt er al gauw een uur of 9 op he?





Mijn schoonouders zijn 2e Pinksterdag naar Portugal geweest voor 8 dagen en die vlogen eerst om half 8 's avonds en hadden ook nog eens 2,5 uur vertraging, dus die kwamen 's nachts om 0.2.00 uur aan in het hotel. De terugreis was dus de 8e dag, maar moesten de nacht ervoor om half 5 uit bed, want ze vlogen om 0.8.00 uur terug. Das 2 dagen weg, blijven er nog maar 6 over, vinnik altijd zonde.





Nee mutsie, ik ben vorig jaar in Playa geweest ik ga nu naar turkije, 3.,5 uur vliegen. (heenreis vorig jaar was trouwens met vertraging 17 uur....)



En lees mn vorige -vorige posting es terug
Alle reacties Link kopieren
Haha je had m al gelezen. Ja ik vergeef je toch altijd alles?



Haha dat vind ik ook een goeie Mleen! Dit jaar hoef ik niet te vechten want de bedjes rondom kinderbadje zijn niet zo gewild hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar bed senorita's, hasta manana!
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al op het ligbedje, truste allemaal, tot morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven