Viva Forum Legendes

06-10-2012 10:58 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic 'wat is het viva-forum toch fijn' de vraag wat voor legendarische verhalen en gates jullie hier allemaal hebben meegemaakt in de loop van jullie forumcarrière!
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer schreef op 06 oktober 2012 @ 11:02:

Ik ben natuurlijk een legende, maar niet iedereen kent mij Voor mij, ben jij een legende., hoor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wist het direct. Elk detail klopte.



En wat te denken van de getrouwde wijkagent in mijn stad. Hij had 2 minnaressen en die maakten hier ruzie.

En toen kwam er ook nog een derde bij en ik herkende ze allemaal.



Wat was dat hilarisch!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
De vrijdagmiddag was gezellig, maar alleen als ze spontaan ontstonden en niet meer toen er te veel naar gezocht werd.

Wel jammer.
quote:galadriel schreef op 06 oktober 2012 @ 11:25:

De vrijdagmiddag was gezellig, maar alleen als ze spontaan ontstonden en niet meer toen er te veel naar gezocht werd.

Wel jammer.





+1



De illustere vrijmiboto is niet te plannen. Die herken je pas als je er middenin zit. Die ontstaat, zeldzaam tegenwoordig, maar als ie er is, dan is het om te gillen.
Alle reacties Link kopieren
Die minaressen maakten hier ruzie? Ooooh... Hoe wisten ze dat van elkaar?



Ik heb dat nou nog nooit gehad, dat iemand me bekend voorkomt. Of ik ben te naïef daarin
De gates natuurlijk en daaraan gekoppeld alle topics met angel erin

het Mabel topic!

Bladhark en spanking Bertje

Dat gedoe met Max en die kleurtjes





Ben benieuwd ook welke forummers zichzelf vandaag tot legende gaan uitroepen.
Alle reacties Link kopieren
Wacht ik heb er één ik heb er zelf één:



Beenseks
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 oktober 2012 @ 11:30:





Ben benieuwd ook welke forummers zichzelf vandaag tot legende gaan uitroepen.





Vol verwachting klopt mijn hart!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik herinner me ook de honkbalknuppel onder het bed en een pistool in het nachtkastje? Maar ik ben verder nergens bang voor ofzo?
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 oktober 2012 @ 11:30:

De gates natuurlijk en daaraan gekoppeld alle topics met angel erin

het Mabel topic!

Bladhark en spanking Bertje

Dat gedoe met Max en die kleurtjes





Ben benieuwd ook welke forummers zichzelf vandaag tot legende gaan uitroepen.Ik natuurlijk. Ik kom hier nu toch ook alweer zo'n jaar of elf. Ik ben met jullie opgegroeid, zo'n beetje.
En de TO die hysterisch werd omdat iedereen haar TO noemde.
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 06 oktober 2012 @ 11:34:

En de TO die hysterisch werd omdat iedereen haar TO noemde.
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 06 oktober 2012 @ 11:34:

En de TO die hysterisch werd omdat iedereen haar TO noemde.Vertel
Alle reacties Link kopieren
Nou, er begon er eentje met een topic over de getrouwde wijkagent. Nick was ook erg herkenbaar, zowat de naam van de wijk.

En de 2de las dat en kwam denderend binnen. Want het was háár minnaar! En die herkende ik ook.



Tot op de dag van vandaag als ik de wijkagent tegenkom in AH of in de stad, moet ik grijnzen.

Dit is zeker al 10 jaar geleden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het Mabeltopic was idd hilarisch, maar hedentendage niet zo gepast.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Yasmijn, en wat hilarisch dat het gewoon nog allemaal echt was, jij kan het weten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand zich die TO nog herinneren die zwanger was en dacht dat dr kind nu minstens dood ging omdat ze een appel gegeten had die van binnen een beetje schimmel had?



En later kwam er van de zelfde TO nog een verhaal dat ze haar mobiel op haar buik had laten liggen en of dat niet schadelijk was voor de beeb
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 06 oktober 2012 @ 11:19:

Het Klauwhamertopic was de rel van de eeuw.

Iets met een TO die van haar vent een klauwhamer naar haar hoofd gesmeten gekregen had en zich afvroeg of ze bij hem moest blijven



de plaatjes van een klauwhamer deden nog lang de ronde op het forum



maar die TO was ook wel een figuur hoor , ik wilde zelf ook bijna een klauwhamer naar haar kop smijten ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 06 oktober 2012 @ 11:37:

Heerlijk Yasmijn, en wat hilarisch dat het gewoon nog allemaal echt was, jij kan het weten Ja, dat was allemaal echt. Ik zie nu de bomen door het Noorse bos niet meer. Zoveel trolltopics momenteel en zo te herkennen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 06 oktober 2012 @ 11:37:

Kan iemand zich die TO nog herinneren die zwanger was en dacht dat dr kind nu minstens dood ging omdat ze een appel gegeten had die van binnen een beetje schimmel had?



En later kwam er van de zelfde TO nog een verhaal dat ze haar mobiel op haar buik had laten liggen en of dat niet schadelijk was voor de beeb ja, en door het trappenhuis was gelopen wat vast met bleek was gereinigd ....
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 06 oktober 2012 @ 11:39:

[...]





ja, en door het trappenhuis was gelopen wat vast met bleek was gereinigd ....Maar dat was toch een Troll?
Alle reacties Link kopieren
Toen het rookverbod van start ging, kwam daar natuurlijk een topic over.

Voor-en tegenstanders.



Eentje was zo maf dat ze een verbod wilde. Rokers mogen geen boeken van de bieb lenen. Want dan krijgt de volgende 'doorrookte boeken'.

Heb gehuild van het lachen!



En een ander snuffelde aan de pakjes die de postbode bracht. Dan kon ze ruiken dat de postbode gerookt had.



Alles komt goed, alleen de rest niet
Overschat het vivaforum niet, als je je laptop dichtklapt, bestaat het niet meer.



Rare virtuele wereld.
Nee mabeltopic is nu ongepast. Mabel bleek best oke. Maar Joran vandersloet niet. En dat was ook hilarisch. Net als de scheiding van patricia paard.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoutopmijnhuid schreef op 06 oktober 2012 @ 11:42:

Overschat het vivaforum niet, als je je laptop dichtklapt, bestaat het niet meer.



Rare virtuele wereld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven