Viva Forum Legendes

06-10-2012 10:58 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic 'wat is het viva-forum toch fijn' de vraag wat voor legendarische verhalen en gates jullie hier allemaal hebben meegemaakt in de loop van jullie forumcarrière!
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog die vrouw die ging daten met haar manager oid? Hij zou weggaan en ze trok (door ons opgejut) de stoute schoenen aan. Dat werd een date, en nog een... Ik zat elke avond op een update te wachten en keek in de kroeg zelfs nog op het forum.



Wilde ze opeens niet verder schrijven omdat ze het te privacygevoelig vond worden!
Alle reacties Link kopieren
legendarisch... dat mensen goed afgekraakt worden om spelfouten... trollen meestal binnen no time worden gespot en ''weggepest''... maar dat als er serieuze dingen zijn/moeilijkheden zijn, die fictieve forummers wel echt klaarstaan voor een ander...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:rosanna08 schreef op 06 oktober 2012 @ 12:57:

de vloerhoer van Djoels



Je bent me net voor! topic heb ik pas recentelijk ontdekt, heb me tranen gelachen.



Ook een ander topic van Djoes, godjezustepaard, vind ik geweldig. Vooral om haar schrijfstijl!
Alle reacties Link kopieren
Iemand een linkje naar Djoels' vloerhoer? Mijn pc is aan het spammen dus zit nu mobiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 oktober 2012 @ 13:04:

[...]





Je bent me net voor! topic heb ik pas recentelijk ontdekt, heb me tranen gelachen.



Ook een ander topic van Djoes, godjezustepaard, vind ik geweldig. Vooral om haar schrijfstijl! heb je haar topic over het in elkaar zetten van een bank ook al gelezen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
En was het niet Yellow die haar fles John Frieda glaze niet openkreeg?
Alle reacties Link kopieren
Françoise, met haar kusjes en haar bontjassen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ster_ ik heb het topic voor je geupt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 06 oktober 2012 @ 12:57:

de vloerhoer van Djoels Djoels is echt té grappig, ben weg van haar verhalen
Alle reacties Link kopieren
Thnx!
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 06 oktober 2012 @ 13:14:

[...]



Djoels is echt té grappig, ben weg van haar verhalen Zij moet boeken gaan schrijven, haar schrijfstijl is zoo prettig om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Het topic van dat meisje dat midden in de nacht haar vriend ging ophalen bij de kroeg. Ze durfde de kroeg niet in omdat ze eruit zag als een slons en haar vriend reageerde niet op haar belletjes. We hebben real life advies gegeven en na een lange tijd wachten, heeft ze uiteindelijk een langslopend ouder echtpaar gevraagd om haar vriend uit de kroeg te pikken. Die dat ook braaf gedaan hebben. Hilarisch, heb tranen met tuiten gelachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 06 oktober 2012 @ 12:57:

de vloerhoer van Djoels



Heel erg grappig!



Waar ik erg om heb moeten lachen was iemand die een topic opende vrij laat op de avond omdat ze haar leren jasje niet uitkreeg.

De rits zat vast.

Als ik het me goed herinner heeft ze hem uiteindelijk kapot geknipt.
O ja, dat leren jasje!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit idd in de verf. Grijze uitgroei moet weer blond worden
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:galadriel schreef op 06 oktober 2012 @ 13:17:

[...]



Zij moet boeken gaan schrijven, haar schrijfstijl is zoo prettig om te lezen.Helemaal mee eens, het leest zo lekker weg
De vrouw die aan bibliotheekboeken snuffelde om te ruiken of degene voor haar ook rookte.

Het drama van de doorrookte bibliotheekboeken dus en een topic over een postpakketbezorger die in zijn postauto rookte waardoor de pakketjes naar rook stonken.

En niet te vergeten het anusbleektopic..
Is het haaaaaaaai topic al genoemd?

Hilarisch topic van een dame die zich afvroeg of wij konden verklaren wat the object of her affection voor haar voelde aan de hand van zijn begroeting.
Alle reacties Link kopieren
Kabouter en haar spaghetti-topic. Wat heb ik gelachen
Alle reacties Link kopieren
Haha Ninon, dat was inderdaad een leuk topic!

En de emmer uit het raam, zo'n lekker mysterie.



Die van Djoels ga ik nu ook maar eens lezen, heb er al zo vaak over gehoord. Ben benieuwd.
quote:Maleficent schreef op 06 oktober 2012 @ 13:10:

Françoise, met haar kusjes en haar bontjassen.





Geen kusjes.



*knuf* Francoise.
Het jaarlijks terugkerend Kerst-Feuilleton
Leuk topic Ster! Kan me inderdaad nog wel wat herinneren van wat hier is getypt haha. Laatste tijd zijn het meer trollenverhalen dan echt leuke volgens mij.
quote:waarbij schreef op 06 oktober 2012 @ 14:40:

[...]





Geen kusjes.



*knuf* Francoise.De kusjes waren volgens mij van Gilly of zoiets die onderaan elke post schreef kuskus Gilly.
Alle reacties Link kopieren
Mastrubeertje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven