VIVA.nl 29 oktober tijdelijk offline.

28-10-2014 16:33 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen – 29 oktober – wordt de geheel vernieuwde VIVA site gelanceerd.



Met een nieuw design en een forum dat voor zowel pc en laptop als ook voor tablet en smartphone geschikt is. Zo’n lancering gaat niet zonder slag of stoot en er gaat enige tijd zitten in de voorbereidingen en de daadwerkelijke omzetting, daarom zal de site morgen rond 08:00 enige tijd offline zijn.



Natuurlijk gaan we ervoor dat dit allemaal zo vlot mogelijk verloopt, maar we kunnen nog niet zeggen wanneer de site en het forum weer up and running zullen zijn.



Wíj gaan morgen hard aan de slag om een top product af te leveren, we houden jullie op de hoogte!



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren


Sorry. Succes gewenst.
De Viva forum-updates zijn inmiddels tot ver in het buitenland berucht. Wel moedig van jullie. Succes ermee!
Zijn alle bugs (dubbele OP en soms wel 3 dubbele andere posting), de melding dat het forum eruit ligt en sloomheid al te wijden aan deze verandering?

Neem aan dat jullie er nu niks meer aan veranderen.
Haha ja 8 uur beginnen is de planning. Dat loopt uit tot 12.00 uur en rond 17.00 is het forum weer online met zoveel bugs en moeilijkheden (en geen mod meer te bekennen want lekker vrij) dat er weer weken overheen gaan voordat je weer normaal kan forummen. Zucht.



Jammer dan moet ik morgen wat anders bedenken om te doen
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Been there, done that, got the T-shirt.
Zeg, ik verwacht natuurlijk wel dat het weer op tijd online is om mijn verjaardagsfelicitaties in ontvangst te nemen he!
Alle reacties Link kopieren
Succes
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 oktober 2014 @ 16:36:

Haha ja 8 uur beginnen is de planning. Dat loopt uit tot 12.00 uur en rond 17.00 is het forum weer online met zoveel bugs en moeilijkheden (en geen mod meer te bekennen want lekker vrij) dat er weer weken overheen gaan voordat je weer normaal kan forummen. Zucht.



Jammer dan moet ik morgen wat anders bedenken om te doen Dat hoop je dan!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor!

Succes, hopelijk verloopt het dit keer allemaal soepel!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
We laten ons graag verrassen
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 oktober 2014 @ 16:36:

Haha ja 8 uur beginnen is de planning. Dat loopt uit tot 12.00 uur en rond 17.00 is het forum weer online met zoveel bugs en moeilijkheden (en geen mod meer te bekennen want lekker vrij) dat er weer weken overheen gaan voordat je weer normaal kan forummen. Zucht.



Jammer dan moet ik morgen wat anders bedenken om te doen
Kom maar taart eten dan Ibi
Alle reacties Link kopieren
Nou, wij members hebben er weer het volste vertrouwen in zoals jullie zien, mods.

Sterkte!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik weet de chaos nog bij de vorige keer dat het forum vernieuwd en verbeterd werd. We zullen zien wat het morgen wordt.
Ben benieuwd naar de layout.
Oh ik ben heeel erg gehecht aan het huidige mobiele forum (simpel, snel, duidelijk). Niet te heftige veranderingen please, anders moet ik weer een extra sessie bij m'n psychiater inboeken.
Alle reacties Link kopieren
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik heb me speciaal vroeg in laten roosteren op mijn werk, zodat ik op tijd terug ben om de puinhoop met eigen ogen te aanschouwen.



Sterkte in de strijd, mods en techneuten! Jullie zullen het nodig hebben .
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dit nou nooit bij andere fora en andere websites voorkomen? Heel bizar dit.

Meeste hebben wel onderhoud of lancering maar dat gaat geheel geruisloos snachts.
Alle reacties Link kopieren
Een heuse go-live met duizenden kritische gebruikers. Ik kan me makkelijkere situaties indenken. Ik wens jullie veel succes!



Oh en ik hoop dat er een fijne lightversie voor mobiel blijft, zonder visuele fratsen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ja zeg modjes dit kan natuurlijk niet hè..

Moet ik potdorie een leven gaan zoeken. .

Ik kan me de virige keer nog goed heugen dus ik hoop dat het nu beter verloopt.. succes..
enige tijd?? Dat is een heel ruim begrip



Nou ik zie het wel als ik rond een uur of half 5 thuis ben, of ik kan inloggen
Alle reacties Link kopieren
Dus waar spreken we morgen af? Bij Viola voor de deur?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dat hoop je dan!Hopen is vaak het uitstellen van een teleurstelling
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven