1. Ik stop met algemene leggingen, vind het op dit moment boeiender om specifieke vragen te leggen en te kijken hoe dat mij afgaat

Vervolgvragen..mwah..je moet natuurlijk wel zelf je leven leiden en je keuzes maken, niet elke stap aan de kaarten gaan vragen.

Als vragen te privé zijn mag het natuurlijk nog steeds via PB

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
    Ik vind het altijd leuk om te horen, ook als het onzin is wat ik heb gezegd, en als dat weer te privé is mag dat ook in een PB maar dat hoeft niet..je geeft zelf de grens aan wat je wel of niet met mij deelt.
    tomcat wijzigde dit bericht op 01-04-2017 15:11 met 145%
Log nu in om te reageren
  1. Ja leuk! Doe maar voor mij. Een algemene legging. X-D

Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
  2. ik wil ook , maar kan je niet pb-en
  3. Voor mij ook algemeen. Ben benieuwd!
  4. Klaverjas of Canasta?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
  5. quote:
    miedo schreef op 21 december 2016 @ 11:23:
    ik wil ook , maar kan je niet pb-en
    Excuuses, nu wel.
  6. Jaaa! Ik wil ook wel :jump:
  7. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

8. Ja kom maar op :)
  9. Ben benieuwd naar mijn algemene legging :-]

Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
  10. Ik wil het ook, graag.

Prrrr, mauw miawwwww.
  11. Ik ben meer het type voor een sportlegging. ;)
  12. Ik heb een pb gestuurd.
  13. quote:
    Carabosse schreef op 21 december 2016 @ 11:33:
    Ik ben meer het type voor een sportlegging. ;)
    :rofl:

Prrrr, mauw miawwwww.
  14. ik ben ook weer heel benieuwd. :)
  15. Ik heb je ook een PB gestuurd :) . Ben wel nieuwsgierig.
  16. Doe mij ook maar :P, algemene legging xD
  17. Ik ook! Ik ben benieuwd. :blob
  18. To, je gaat toch niet eerst rustig loepen en dan over algemene dingen
    over mij vertellen he? :lampje:

Prrrr, mauw miawwwww.
  19. Vraag me af wat voor soort kaarten het zijn.

Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
  20. Ja ik zou ook graag willen! Mag een algemene legging zijn, maar ik ben ook erg benieuwd hoe mijn nieuwe baan gaat zijn, en of ik de juiste keuze heb gemaakt om voor die baan te gaan en mijn huidige op te zeggen.
  21. Ik ook. Heb specifieke vraag. Zit ik op de goede weg professioneel gezien?
  22. quote:
    Zanahoria schreef op 21 december 2016 @ 11:40:
    Ja ik zou ook graag willen! Mag een algemene legging zijn, maar ik ben ook erg benieuwd hoe mijn nieuwe baan gaat zijn, en of ik de juiste keuze heb gemaakt om voor die baan te gaan en mijn huidige op te zeggen.
    Als het goed is komen specifieke zaken ook tevoorschijn bij een algemene legging.

23. Moet ik wel of geen kaarten laten leggen?