Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:miedo schreef op 17 januari 2017 @ 21:21:

Tomcat wanneer gaat mijn stampende onderbuurman verhuizen?
Alle reacties Link kopieren
TOMCAT , mijn vraag blijft staan: WANNNEER gaat mijn stampende onderbuurman verhuizen?
quote:proudmama33 schreef op 14 januari 2017 @ 18:09:

Tomcat, mag ik een legging voor m'n familie? Komt het goed?



Ja hoor, komt goed.



Bij jou zie ik vooral dat je het resultaat van je werk ontvangt.



Bij je familie zie ik (kan op personen of de gehele familie slaan

Een manier vind zich te uiten op een creatieve manier, inspiratie

Een einde aan de problemen, tijd om vooruit te kijken

Vreugde, overvloed, liefde



En richting toekomst in staat om om te gaan met alles wat op jullie pad komt
Mag ik nog een liefdeslegging lieve Tomcat ?
quote:Spark88 schreef op 14 januari 2017 @ 19:10:

Hallo Tomcat,



Zou je voor mij ook kaarten kunnen leggen?

Ik loop af en toe een beetje vast op het gebied van mijn werk. Ik vraag me af hoe de toekomst op werkgebied eruit ziet?



Alvast ontzettend bedankt.



planmatig te werk gaan heeft de voorkeur boven je intuitie volgen, misschien niet zozeer doen wat bij je past maar wel wat je goed kan.

Misschien wat zaken of ideeen uit het verleden die nu toepasbaar zijn en waar je je voordeel mee kunt doen

Je lijkt een keuze voor een pad te hebben gemaakt, hoewel het even kan duren is dit we een pad wat je genoeg zal opleveren

richtin toekomst ligt er gevoeliogheid, een vertrouwenspersoon zijn, voor iemnd of een groep zorgen. Oppassen dat je niet teveel de persoon wordt waar mensen met problemen naartoe komen maar die wordt vergeten als het beter gaat.
quote:Liez12 schreef op 14 januari 2017 @ 19:21:

Hi,



Wil je voor mij ook kaarten leggen alsjeblieft?

Ik wil graag weten of ik in de toekomst moeder word en of ik een goede moeder word.



Liefs en bedankt alvast.De kans dat je moeder wordt is redelijk, maar het zal waarschijnlijk niet de eerste keer direct raak zijn, er is wat onrust, veel gebeurtenissen, maar dat komt goed. Goed of slecht is relatief, je wordt een erg beschermende moeder.
quote:Cadance schreef op 14 januari 2017 @ 21:50:

Hoi Tomcat, kun je zien wat 2017 mij brengt op,werkgebied? Blijf ik in mijn huidige functie? Of moet ik iets nieuws gaan doen?



Je huidige functie zal je meer opleveren dan verwacht.

Een andere functie is altijd mogelijk, het lijkt er wel op dat dat bij een andere werkgever zal zijn als je daarvoor kiest.
quote:rainz schreef op 15 januari 2017 @ 00:44:

Hoi Tomcat,



Je gaf in je vorige legging aan dat er op het gebied van gezin onverwacht nieuws komt wat positief kan uitpakken.

Het blijft een beetje door mijn hoofd spoken. Kun je zeggen uit welke hoek ik het nieuws kan verwachten of op welke manier het positief kan uitpakken?



Het nieuws geeft aanleiding om de tijd te nemen om de zaken op een rijtje te zetten en van alle kanten te bekijken. Tijd voor wat bezinning, alles nog een beschouwen en dan ook eens op een andere manier te bekijken.

Het heeft betrekking op financiele zekerheid voor het gezin.
quote:Alicemorgan82 schreef op 15 januari 2017 @ 08:14:

Tomcat mag ik ook nog een keer ?

I looooooove tarot, ben benieuwd of en wat 2017 te bieden heeft.

( vooral op liefdesgebied ja... , ok en ook een beetje werk, of er wat gaat veranderen)



Gekke legging krijg ik. Je wordt weergegeven als iemand die bezig is met gezinsgeluk, hetzij een grote wens, hetzij voorbereiden op.

De liefde geeft een gelukkig huis met voorspoed aan. Het advies is om daar serieus aan te bouwen, niet teveel lang leve de lol. Als een gezin je doel is zal je zodanig in het leven moeten staan en geen feestbeest of geen losse, niet zo serieuze, contacten onderhouden.



Er wacht een compromis in de toekomst, je krijgt niet helemaal het plaatje wat je wenst maar meer dan genoeg daarvan.
quote:kanelover schreef op 16 januari 2017 @ 10:15:

dag Tomcat,



Zag dat je de 14de weer leggingen had gedaan,die van mij nog niet?

Staat op pag 34 vermeld



KANELOVER SCHREEF OP 10 JANUARI 2017 @ 08:38:

Goed geen algemene meer dus,dan het volgende,ga ik dit jaar van functie veranderen binnen hetzelfde bedrijf of is dat miss volg jaar aan de orde?

Ik zie een soort mentor of adviseur die betrekking heeft op de functie, die persoon kan je helpen om daar te komen dan wel meer inzicht te krijgen in de omstandigehden, je zal er wat werk voor moeten verzetten maar zal ook de vruchten plukken van die inzet.
quote:miedo schreef op 19 januari 2017 @ 20:07:

TOMCAT , mijn vraag blijft staan: WANNNEER gaat mijn stampende onderbuurman verhuizen?Zodra zijn bovenburvrouw stopt met schreeuwen
quote:poppie0022 schreef op 17 januari 2017 @ 12:30:

Tomcat, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de kaarten voor mij qua gezondheid zien dit jaar.

Zou ik je dat nog mogen vragen? (als je er tijd voor hebt uiteraard!)Iets van een behandeling of een advies, iemand helpt je en dat zal leiden tot een evenwicht in je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
tomcat, wa zie jij bj me op liefdesvlak?
quote:Foechoer schreef op 17 januari 2017 @ 17:58:

Tomcat, leuk om te lezen dat veel mensen iets hebben aan de inzichten die de kaarten opleveren. Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden. Ik heb het gevoel dat ik zowel op het gebied van werk als wonen toe ben aan nieuwe stappen. Wat is er voor nodig of wat kan ik doen om op die twee gebieden vooruitgang te boeken?



Alvast dank voor je antwoord!



Om een verandering te krijgen



Niet hopen dat het naar je toe komt maar zelf de keuze maken wat je wilt, vervolgens niet gaan afwachten mar zelf actie nemen, profileer waar je goed in bent, maak reclame voor je eigen kwaliteiten. Iets uit het verleden lijkt je een richting te kunnen geven waar je de verandering kan zoeken.
Hallo Tomcat ik wil graag weten of wij ons huis gaan verkopen dit jaar
Verkeerd knopje ingedrukt
Ooh wat leuk dit! Wil je voor mij kijken of het nog eens wat gaat worden met de liefde?
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:31:

[...]





Gekke legging krijg ik. Je wordt weergegeven als iemand die bezig is met gezinsgeluk, hetzij een grote wens, hetzij voorbereiden op.

De liefde geeft een gelukkig huis met voorspoed aan. Het advies is om daar serieus aan te bouwen, niet teveel lang leve de lol. Als een gezin je doel is zal je zodanig in het leven moeten staan en geen feestbeest of geen losse, niet zo serieuze, contacten onderhouden.



Er wacht een compromis in de toekomst, je krijgt niet helemaal het plaatje wat je wenst maar meer dan genoeg daarvan.



Das idd wel een gekke legging..

Weer dat huis, grappig want ik woon sinds 5 weken in een nieuw huis waar ik heel blij mee ben en lang hoop te blijven.



Wat betreft gezin: snap niet helemaal hoe je dit bedoelt want ik wil vanaf mijn 14e al 100 % geen kinderen. (Ben nu 34 en bovendien hartstikke single)



Thnx anyway! (Ondanks dat ik het ook niet helemaal snap...)
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:18:

[...]





planmatig te werk gaan heeft de voorkeur boven je intuitie volgen, misschien niet zozeer doen wat bij je past maar wel wat je goed kan.

Misschien wat zaken of ideeen uit het verleden die nu toepasbaar zijn en waar je je voordeel mee kunt doen

Je lijkt een keuze voor een pad te hebben gemaakt, hoewel het even kan duren is dit we een pad wat je genoeg zal opleveren

richtin toekomst ligt er gevoeliogheid, een vertrouwenspersoon zijn, voor iemnd of een groep zorgen. Oppassen dat je niet teveel de persoon wordt waar mensen met problemen naartoe komen maar die wordt vergeten als het beter gaat.Wauw, ontzettend bedankt!
quote:miedo schreef op 17 januari 2017 @ 21:21:

Tomcat wanneer gaat mijn stampende onderbuurman verhuizen?Ga eens met hem praten, dat zal je geen windeieren leggen
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 januari 2017 @ 10:52:

[...]





Das idd wel een gekke legging..

Weer dat huis, grappig want ik woon sinds 5 weken in een nieuw huis waar ik heel blij mee ben en lang hoop te blijven.



Wat betreft gezin: snap niet helemaal hoe je dit bedoelt want ik wil vanaf mijn 14e al 100 % geen kinderen. (Ben nu 34 en bovendien hartstikke single)



Thnx anyway! (Ondanks dat ik het ook niet helemaal snap...)Gezien wordt hier gezien met of zonder kinderen, we hebben niet zo'n goede verzamelterm ervoor in onze taal geloof ik.. "gelukkig huis met wie er samen in wonen" zoiets.
quote:mariekevezels schreef op 22 januari 2017 @ 10:41:

tomcat, wa zie jij bj me op liefdesvlak? dat er snel nieuws komt op dat gebied
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:56:

[...]





Gezien wordt hier gezien met of zonder kinderen, we hebben niet zo'n goede verzamelterm ervoor in onze taal geloof ik.. "gelukkig huis met wie er samen in wonen" zoiets.

Samenwonen.....???? Ik, die na mn 1e en laatste samenwoonfiasco van 10 jaar... roep dat nooit meer...

Heeellluuuuppp
quote:_Inkie_ schreef op 22 januari 2017 @ 10:42:

Hallo Tomcat ik wil graag weten of wij ons huis gaan verkopen dit jaar



Ben jij zwanger of bezig iets op te zetten aan eigen bedrijf ofzo?



Verkoop van je huis snel of langzaaam dat zie ik niet, maar wel het advies om geen compromis te sluiten, je zal meer krijgen ervoor dan verwacht en hoeft dus geen concessies te doen. Je hoeft ook niet in te grijpen om de verkoop te bespoedigen, het mag maar zal niet veel invloed hebben.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 januari 2017 @ 11:00:

[...]



Samenwonen.....???? Ik, die na mn 1e en laatste samenwoonfiasco van 10 jaar... roep dat nooit meer...

Heeellluuuuppp Waarom vraag je dan naar de liefde? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven