Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, hoe moet ik met mijn moeder en haar bemoeierige familie omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook iets vragen??zie je kinderen voor mij?ben er niet meer zeker van na mn miskraam....
quote:AmyFarahFowler schreef op 22 januari 2017 @ 10:44:

Ooh wat leuk dit! Wil je voor mij kijken of het nog eens wat gaat worden met de liefde? Het is tijd om nieuwe paden te bewandelen, misschien heb je dat al door, er komt een grote verandering voor je aan in de toekomst op liefdesgebied. Laat het idee los dat het maakbaar is.
quote:miedo schreef op 22 januari 2017 @ 11:04:

Tomcat, hoe moet ik met mijn moeder en haar bemoeierige familie omgaan?Zucht..vertel ze wat jij daar van vind, leg uit waarom het je dwars zit
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 11:01:

[...]





Ben jij zwanger of bezig iets op te zetten aan eigen bedrijf ofzo?



Verkoop van je huis snel of langzaaam dat zie ik niet, maar wel het advies om geen compromis te sluiten, je zal meer krijgen ervoor dan verwacht en hoeft dus geen concessies te doen. Je hoeft ook niet in te grijpen om de verkoop te bespoedigen, het mag maar zal niet veel invloed hebben.

Nou dat mag ik niet hopen dat ik zwanger ben

Maar uitbreiding in het aantal kleinkinderen zit er altijd in natuurlijk.

Geen concessies doen klinkt goed, als ik jou zo hoor zit die makelaar nog niet zo gek mat die hoge prijs (in mijn ogen dan) En het mag best lang duren,ik wil alleen zo graag weten hoe lang hahaha.

Bedankt Tomcat!
Nieuwsgierig: wat wordt mijn jaar op werkgebied?
quote:sneeuwvrouw schreef op 22 januari 2017 @ 11:05:

Mag ik ook iets vragen??zie je kinderen voor mij?ben er niet meer zeker van na mn miskraam....



Wat naar, wij hebben ook een miskraam gehad en daarna duurde het best lang voordat het toch weer lukte.



Niet analytisch te werk gaan, de kaarten geven aan dat er geen hulp op doordacht plan nodig is.

Verwerk de miskraam goed, accepteer dat het kan gebeuren, wees niet bang dat er iets is wat je had kunnen doen om het veranderen. Het is deel van het leven, niemand heeft schuld of had het kunnen voorkomen.

Laat de natuur op zijn beloop en accepteer ook hoe de natuur haar werk doet.
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 11:02:

[...]





Waarom vraag je dan naar de liefde? ;)

Dat was niet helemaal serieus bedoeld, dat me dat een ramp lijk.

( dat is het namelijk met de verkeerde persoon wel)

Liefde is iets vreemds waar je nou eenmaal niet altijd invloed op hebt.

Bovendien vorige slechte ervaringen zeggen weinig over de toekomst.

Mocht er de juiste persoon op mijn pad komen (en dat staat blijkbaar in de kaarten ) ....

Never say never....



En dat idee vind ik nu misschien eng maar als je altijd wegloopt voor je angsten bereik je weinig ;)



Dank je!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 11:07:

[...]





Zucht..vertel ze wat jij daar van vind, leg uit waarom het je dwars zit



Kan niet, ze hebben echt een bord voor hun hoofd.

Dus?
quote:Damselindistress schreef op 22 januari 2017 @ 11:09:

Nieuwsgierig: wat wordt mijn jaar op werkgebied?Overwinning, doelen behalen, succes behalen, kracht, wijsheid..kortom..je gaat wel lekker dit jaar op je werk
quote:miedo schreef op 22 januari 2017 @ 11:15:

[...]





Kan niet, ze hebben echt een bord voor hun hoofd.

Dus?En jij niet met die vragen hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 11:18:

[...]





En jij niet met die vragen hier?



Nou, je bent wel een prutser zeg.

Ik heb allang met ze proberen te praten, maar ze schreeuwen er gewoon overheen.Of ze zeggen dat ze er nik aan kunnen doe dat het in hun karakter zit

Tomcat doe me een plezier en hou op met die kaartflauwekul van je hier.
En weer klaar voor nu



IK hor het altijd graag als iets wel of juist helemaal niet klopt, kan hier maar liever in dat andere topic



deze KLoppen de kaarten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in mijn kaarten dat Tomcat binnenkort ophoudt met die kaartflauwekul!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel tomcat!!!
quote:miedo schreef op 22 januari 2017 @ 11:24:

Ik zie in mijn kaarten dat Tomcat binnenkort ophoudt met die kaartflauwekul!



Vreemd, je lijkt best een gebalanceerd mens die stevig in het even staat, maar kaartleggen raakt jou omdat je in het verleden hier "iets" over heb meegemaakt.



Je geloofd graag dat het leven maakbaar is, alles is mensenwerk door bewusts acties en kracht. Toch lijkt er ook iets te mankeren wat je woede verklaart, een medische ingreep is niet uit te sluiten maar dit zal je wel brengen naar waar je wilt zijn. Weer in staat om te tonen wat je allemaal kan, je komt weer terug in je kracht met grip op je leven.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat Hoe gaat het in 2017 op werkgebied en krijg ik nu eindelijk duidelijkheid in iets wat werkgerelateerd is?
geneet van 't laeve
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 11:17:

[...]





Overwinning, doelen behalen, succes behalen, kracht, wijsheid..kortom..je gaat wel lekker dit jaar op je werkHoop dat het uitkomt... kan het wel gebruiken nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:27:

[...]





Het nieuws geeft aanleiding om de tijd te nemen om de zaken op een rijtje te zetten en van alle kanten te bekijken. Tijd voor wat bezinning, alles nog een beschouwen en dan ook eens op een andere manier te bekijken.

Het heeft betrekking op financiele zekerheid voor het gezin.Dank je wel!
Behandel geluk zorgvuldig, je hebt het te leen - Pam Brown
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 10:22:

[...]





De kans dat je moeder wordt is redelijk, maar het zal waarschijnlijk niet de eerste keer direct raak zijn, er is wat onrust, veel gebeurtenissen, maar dat komt goed. Goed of slecht is relatief, je wordt een erg beschermende moeder.Heel bijzonder omdat dit inderdaad zo is. Ik werd er gewoon even stil van. Dank je wel voor je reactie. Ik wens je het allerbeste toe.
Stiekem even nieuwsgierig, tomcat ga ik rust krijgen dit jaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een paar dagen geleden om een algemene legging gevraagd, maar zie nu dat je dat niet meer doet.....

Mag ik je dan nog een andere vraag stellen? Kun je zien of ik ooit ga trouwen?
Hallo Tomcat, zou je voor mij een legging willen doen die betrekking heeft op mijn woonsituatie?
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 11:05:

[...]





Het is tijd om nieuwe paden te bewandelen, misschien heb je dat al door, er komt een grote verandering voor je aan in de toekomst op liefdesgebied. Laat het idee los dat het maakbaar is.Grappig, ik zit inderdaad een beetje in zo'n fase. Interessant! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 13:48:

[...]





De juiste is niet te zien, maar je opleiding stelt je in staat om mensen bij elkaar te brengen, verschillende werelden en ideeen in een compromis bij elkaar te brengen. In de toekomst wacht een onstuimige tijd met veel verandering waar jij jezelf mee kan verbeterenDankjewel! ??
Tel wat je hebt, niet wat je mist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven