Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,

Wat leuk dat je kaarten legt! Heb dit altijd al interessant gevonden. Zou je voor mij kunnen kijken of er ook ontwikkelingen zijn op liefdesgebied? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, de complimenten.

Heb jouw legging half in mijn achterhoofd gehouden en je had gelijk, (hoewel jij het logischerwijs in het midden liet).



Ga alsjeblieft nog even door met mensen van dienst zijn.

Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,

Welke ontwikkelingen zie je voor mij op liefdesgebied dit jaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 19 februari 2017 @ 09:07:

[...]





Het heef top dit moment zijn naturlijke beloop en dat lijkt prima

Ik krijg dat het in het voordeel werkt om je op de welvaart van het huis/gezin te richten, het is in het nadeel om je teveel op sociale bijeenkomsten/geegenhede te richten

De toekomst breng een situatie waar een beslissing moet worden genomen, met of over een partner.



Top Tomcat!

Laatste zin maakt me dan wel weer angstig. Ik wil gewoon in rustig vaarwater komen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat, leuk dat je hier een topic over hebt, ik zie dat er druk van gebruik gemaakt wordt. Ik leg heel soms zelf kaarten en heb ze zelfs al tevoorschijn gehaald, maar heb ze voor deze specifieke vraag nog niet durven leggen, beetje angstig voor de uitkomst. Dus als jij nog tijd en zin hebt: ik ben heel erg benieuwd of de weg die ik in wel slaan qua werk/thuissituatie de juiste is voor mij en ons gezin.

Alvast heel erg bedankt!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, zou ik nog een legging mogen vragen? Ik wil graag weten of er een verbetering in zit met betrekking tot de migraine waar ik heel vaak last van heb en m'n slapeloosheid.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat, zou ik ook een legging mogen aanvragen?



Komt er binnen ons gezin nog een derde kindje?



Groeten
quote:YellowDiamond schreef op 19 februari 2017 @ 10:26:

Hoi tomcat,ik zou ook wel willen weten of er qua relaties nog iets leuks te gebeuren staat dit jaar.

alvast bedankt..



Het ziet er leuk uit in ieder geval, al ben ik benieuwd hoe het uitpakt..

Het is in je nadeel om te sociaal te zijn, niet teveel feestjes, niet teveel nieuwe mensen leren kennen.

Op liefdesgebied gaat iets of iemand in je voordeel werken wat een gevolg is van iets dat je zelf in gang zet of hebt gezet. Het lijkt er op alsof jouw toekomstige geliefde een soort gelijke actie onderneemt want in de toekomst plukken beiden samen de vruchten hiervan.
quote:365555 schreef op 19 februari 2017 @ 10:55:

Hallo Tomcat. Had gisteren een vraag gepost. Maar misschien over het hoofd gezien. Hoe gaat het met mijn liefdesleven dit jaar. Super bedankt alvastEen nieuwe fase in je liefdesleven dit jaar, flinke impact in positive zin, geduld hebben, niet te snel uit verveling of bij gebrek aan beter ergens op ingaan, in je voordeel ligt iets van een aanzoek of een uitnodiging, misschien een feestje waar je iemand leert kennen of een aanzoek voor een volgende stap als als je al iemand kent
Hallo tomcat, staat mij nog iets leuks of bijzonders te gebeuren dit jaar?



Alvast bedankt

Diana
quote:kiddootje schreef op 18 februari 2017 @ 13:35:

Hoi Tomcat,

Gisteren mijn 2e hondje (eerste overleed in 2015) laten inslapen.

Het is zo leeg. Ben nu niet toe aan een ander hondje,maar ik weet bijna zeker dat ik later weer heel graag eentje wil. Mijn vraag: Gaat er weer een hond(je) in mijn leven komen? En gaat mijn man hier mee akkoord?(Die wil eigenlijk geen hond meer) Dat vind ik heel erg. Dank je wel alvast



Excuses dat ik je was vergeten, ik ben soms ook het overzicht even kwijt.



Ik zie zorgen voor een hondje in de toekomst, als er een nieuw hondje komt dan is dat voor je man het vermengen van verschillende ideeen, mogelijk zit er een aspect aan dat hij ook leuk vind en dat hij kan gaan doen als er een nieuwe hond is (bv als je man gaat vissen kan het hondje mee of je man houdt erg van wandelen etc etc). Het is in je nadeel als je teveel benadrukt dat het hondje voor jou is, het moet meer iets van jullie samen zijn/worden..

Sorry dat het niet duidelijker is, dit is wat ik krijg.





.
quote:Polkadot28 schreef op 19 februari 2017 @ 11:44:

Zou ik ook mogen? Ik heb eigenlijk meerdere vragen. Ehm, even denken welke ik ga stellen.



Gaan wij er nog dit jaar redelijk op vooruit op financieel vlak?Ik ben bang van niet, het wordt nog een tijd balanceren, liever een potje apart zetten wat je niet nodig hebt dan denken dat je je wel red.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik benieuwd of ik dit jaar mn diploma haal en wat er daarna voor me op stapel staat.



(ben jij de tomcat van het singlestopic van ca 15 jr geleden? Zo ja dan hebben we elkaar ooit eens in amsterdam ontmoet bij een singlesmeet)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:tomcat schreef op 24 februari 2017 @ 19:01:

[...]





Het ziet er leuk uit in ieder geval, al ben ik benieuwd hoe het uitpakt..

Het is in je nadeel om te sociaal te zijn, niet teveel feestjes, niet teveel nieuwe mensen leren kennen.

Op liefdesgebied gaat iets of iemand in je voordeel werken wat een gevolg is van iets dat je zelf in gang zet of hebt gezet. Het lijkt er op alsof jouw toekomstige geliefde een soort gelijke actie onderneemt want in de toekomst plukken beiden samen de vruchten hiervan.Dankjewel.! Ik ben ook heel erg benieuwd zou trouwens wel tijd worden dat ik wat socialer word en eens wat meer naar feestjes ga
quote:Koortje145 schreef op 19 februari 2017 @ 11:49:

Tomcat, wij proberen sinds oktober 2015 zwanger te worden. Hebben al onderzoeken in het ziekenhuis gehad en alles lijkt goed. Zowel het zaad van mijn vriend als bij mij alles. Kan je ons misschien wat meer vertellen over evt toekomst?vertrouwen houden en doorgaan met proberen maar niet als grootste focus in het leven. Dat is moeilijk dat snap ik maar dat zeggen de kaarten. Teveel bezig zijn met de wens werkt in het nadeel, rustig doorgaan en bekwamen. Ik denk dat het niet relevant is maar in de toekomst ligt vermenging van ideeen of werelden, diplomatie, sociale gebeurtenissen of een aanzoek..
Morgen weer verder (denk ik).quote:mamavanf schreef op 24 februari 2017 @ 19:15:

(ben jij de tomcat van het singlestopic van ca 15 jr geleden? Zo ja dan hebben we elkaar ooit eens in amsterdam ontmoet bij een singlesmeet)



Ja, dezelfde, nu weet ik alleen niet wie jij bent



Was een leuke tijd toen met het forumclubje
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 24 februari 2017 @ 19:04:

[...]





Een nieuwe fase in je liefdesleven dit jaar, flinke impact in positive zin, geduld hebben, niet te snel uit verveling of bij gebrek aan beter ergens op ingaan, in je voordeel ligt iets van een aanzoek of een uitnodiging, misschien een feestje waar je iemand leert kennen of een aanzoek voor een volgende stap als als je al iemand kentBedankt Tomcat. Echt super dat je dit doet!
Hoi Tomcat, wat leuk dat je dit doet. Zou ik ook je advies mogen?



Het gaat om mijn werk, waar ik een dubbel gevoel over heb. Ik twijfel of mijn huidige baan nog de juiste keuze is, of dat ik me moet gaan richten op iets anders. Aan de ene kant vind ik ik mijn werk fantastisch, maar er zitten ook flinke nadelen aan. Ik weet het even niet. Heb jij misschien advies voor me?
Tomcat,



Er is twee weken geleden iets gebeurd wat ik niet verwacht had. ( iemand ontmoet waarbjj ik gelijk heel sterk voelde dat hij eehhh... hoe zeg je dat... geen idee maar het voelde goed. En dat heb ik nog nooit gehad en had nooit gedacht dat mij dat zou overkomen)

Geen idee hoe dat af gaat lopen, maak ik me ook niet druk om maar ik ben benieuwd of je nog wat in de kaarten ziet wat je voorheen nog niet zag/ iets nieuws .

Niet algemeen maar meer op liefdesvlak dus.. (alleen als ze zin hebt hoor...)
quote:tomcat schreef op 24 februari 2017 @ 19:14:

[...]





Ik ben bang van niet, het wordt nog een tijd balanceren, liever een potje apart zetten wat je niet nodig hebt dan denken dat je je wel red.



Dankjewel. Dacht het al wel, maar je hoopt toch op iets anders...



Edit: ik wil het niet weten...
Alle reacties Link kopieren
O wat leuk. Ik heb wel een vraag waar ik antwoord op zou willen, Er is iemand uit mijn verleden die ik al een tijdje wil zoeken, ik twijfel alleen of dat wel een goed idee is. Alvast bedankt!
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, bedankt. We gaan inderdaad trouwen.



Dan ga ik er voor. Hopelijk hebben je kaarten gelijk. Of zeggen ze dat we wat betreft onze kinderen terug moeten naar 't ziekenhuis?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik zou graag weten wat de kaarten te zeggen hebben over mijn relatie.
Don't waste your time or time will waste you.
Hallo Tomcat, ik zou graag meer willen weten over mijn keuze voor een nieuwe baan.
quote:depster schreef op 19 februari 2017 @ 12:57:

Tomcat, ik ben een totaal nieuw pad in geslagen, hoe ziet deze eruit voor mij?Ik zie een nieuw pad dat te maken heeft met een keuze die je over of samen met een partner hebt moeten maken, in de toekomst ligt materieel succes of een betrouwbare mentor die je goede tips geeft om te komen tot dit succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven