Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:EvaW schreef op 19 februari 2017 @ 13:00:

Hoi Tomcat, zou je voor mij kaarten willen leggen mbt mijn zwangerschap? Dank je!Ik zie de zwangerschap als bekroning van liefde en voor de toekomst loopt alles "zoals het hoort", in harmonie met de natuurlijke invloeden en binnen het redelijke in controle hierover.
quote:gewoonomdathetkan schreef op 19 februari 2017 @ 23:54:

Hallo Tomcat,

Wat leuk dat je kaarten legt! Heb dit altijd al interessant gevonden. Zou je voor mij kunnen kijken of er ook ontwikkelingen zijn op liefdesgebied? Alvast bedankt!Je lijkt materieel de boel op orde te hebben of te krijgen en toe te zijn aan een relatie, een gezin misschien maar er lijkt toch nog een aspect waar je van weet dat je in de toekomst een keuze moet maken om verder te komen. Hier kom je analytisch niet uit, je zal op goed geluk een keuze moeten maken of moeten accepteren dat het is zoals het is, in dat laatste geval zit je jezelf wel dwars maardat weet je wel.
quote:SoeteLieve schreef op 20 februari 2017 @ 19:10:

Hallo Tomcat,

Welke ontwikkelingen zie je voor mij op liefdesgebied dit jaar?Een kans om een einde te maken aan een periode van ontevredenheid, maar in de toekomst wacht nog wat anders, een onverwachte snelle gebeurtenis, mogelijk meerdere tegelijk of vlak achter elkaar gaan de boel flink op zijn kop zetten..
quote:sannennas schreef op 21 februari 2017 @ 13:27:

Beste Tomcat, leuk dat je hier een topic over hebt, ik zie dat er druk van gebruik gemaakt wordt. Ik leg heel soms zelf kaarten en heb ze zelfs al tevoorschijn gehaald, maar heb ze voor deze specifieke vraag nog niet durven leggen, beetje angstig voor de uitkomst. Dus als jij nog tijd en zin hebt: ik ben heel erg benieuwd of de weg die ik in wel slaan qua werk/thuissituatie de juiste is voor mij en ons gezin.

Alvast heel erg bedankt!



Ik krijg bij de weg wel in slaan de keuze om zaken te laten lopen zoals ze gaan of om in te grijpen, volg je intuitie, alles loopt in harmonie met hoe het hoort te lopen.

De toekomst van dit pad geeft een voorzichtigheid aan wie je toelaat, iets van achterdocht of oppassen gerelateerd aan dit pad



De keuze om de niet in te slaan geeft bij mij compleetheid en een toekomst waarin je met gemak in controle bent over je leven.



Als advies bij de keuze, vergeet zaken uit het verleden die je niet meer kan veranderen en kijk vooruit.



Jij zelf ligt er als in controle, je hebt de kennis en ervaring om de zaken in goede banen te leiden, geen reden om daar aan te twijfelen



omdat je kaarten legt



pad wel inslaan is de duivel en pentakels 4

pad niet in slaan is de wereld en pentakels koningin



advies bij de keuze is bekers 5



en jij zelf ligt er als Magier
quote:taqa schreef op 23 februari 2017 @ 07:36:

Tomcat, zou ik nog een legging mogen vragen? Ik wil graag weten of er een verbetering in zit met betrekking tot de migraine waar ik heel vaak last van heb en m'n slapeloosheid.



De kaarten geven aan dat je migraine/slapeloosheid gerelateerd zijn aan een keerpunt in je leven. Je bent heel erg in controle over je leven en ligt er als wijs en ervaren mens die uitstekend voor zichzelf en anderen kan zorgen maar er is een transitie nodig, je hebt de kennis en/of kunde verkregen voor een volgende fase en nu moet die fase beginnen. Het is in het nadeel om te denken dat rust en opladen hier gaat helpen, de stap moet gezet worden.

De waarschijnlijke uitkomst is geluk in huis/gezin met vrienden/familie.



Ik hoop dat je hier iets mee kan.
quote:Flappie55 schreef op 23 februari 2017 @ 07:42:

Hallo Tomcat, zou ik ook een legging mogen aanvragen?



Komt er binnen ons gezin nog een derde kindje?



GroetenDe kans is groot, maar een samenwerking of een competitie met anderen werkt tegen. Richt je op je eigen wensen vanuit jezelf en er ligt compleetheid in de toekomst.
quote:dianavankrimpen schreef op 24 februari 2017 @ 19:11:

Hallo tomcat, staat mij nog iets leuks of bijzonders te gebeuren dit jaar?



Alvast bedankt

DianaDat kan je wel zeggen ja. je lijkt in een lange termijn "ding" bezig en je gaat een geweldig en bijzonder jaar tegemoed. Wensen vervuld en vruchtbaarheid, mogelijke zwangerschap zelfs...alles is goed en overvloed volgens de kaarten
quote:mamavanf schreef op 24 februari 2017 @ 19:15:

Dan ben ik benieuwd of ik dit jaar mn diploma haal en wat er daarna voor me op stapel staat.



(ben jij de tomcat van het singlestopic van ca 15 jr geleden? Zo ja dan hebben we elkaar ooit eens in amsterdam ontmoet bij een singlesmeet)



Dit jaar weet ik iet maar er ligt in de lijn van studie/werk een feestelijke gebeurtenis die gevierd wordt gevolgd door een periode van langdurig geluk hebben, succes halen, het zit mee over een lange peridoe en dit wordt een goed moment om wat nieuws te gaan doen.



en Ja dus, had ik een tijdje terug al beantwoord.
quote:vogelkip schreef op 24 februari 2017 @ 22:54:

Hoi Tomcat, wat leuk dat je dit doet. Zou ik ook je advies mogen?



Het gaat om mijn werk, waar ik een dubbel gevoel over heb. Ik twijfel of mijn huidige baan nog de juiste keuze is, of dat ik me moet gaan richten op iets anders. Aan de ene kant vind ik ik mijn werk fantastisch, maar er zitten ook flinke nadelen aan. Ik weet het even niet. Heb jij misschien advies voor me?



Twee succeskaarten op de posities loslaten en werkt tegen je..dat is best bijzonder

Op de positie omarmen en werkt voor je liggen uitnodigingen/aanzoeken/sociale gebeurtenissen en gulheid waar deze op zijn plaats is



Vrij vertaald, succes nastreven, tonen hoe goed je bent, je inspannen om alles goed te doen werkt tegen je op het moment.

Besteed meer aandacht aan je sociale kringen en toon gulheid aan degenen die het verdienen of nodig hebben



Waar je je op moet richten is de sitatie beter onderzoeken, je verteld al redelijk inzicht te hebben in de keuzes maar volgens de kaarten zijn er nog zaken die aan het licht moeten komen, mogelijk worden deze bewust verborgen gehouden.

Je hebt nog niet alle informatie, zodra je deze ontdekt zal je weten wat te doen.
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 februari 2017 @ 22:55:

Tomcat,



Er is twee weken geleden iets gebeurd wat ik niet verwacht had. ( iemand ontmoet waarbjj ik gelijk heel sterk voelde dat hij eehhh... hoe zeg je dat... geen idee maar het voelde goed. En dat heb ik nog nooit gehad en had nooit gedacht dat mij dat zou overkomen)

Geen idee hoe dat af gaat lopen, maak ik me ook niet druk om maar ik ben benieuwd of je nog wat in de kaarten ziet wat je voorheen nog niet zag/ iets nieuws .

Niet algemeen maar meer op liefdesvlak dus.. (alleen als ze zin hebt hoor...)Had ik daar niet eerder al iets over gezegd over iemand ontmoeten en hoe dat loopt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Geen idee of ik zo kan binnenvallen maar ik wil graag wat horen over hoe het met mijn werk en prive-leven zal gaan.
Alles komt goed..........
quote:Polkadot28 schreef op 24 februari 2017 @ 23:23:

[...]





Dankjewel. Dacht het al wel, maar je hoopt toch op iets anders...



Edit: ik wil het niet weten...Je bent er altijd zelf bij he, de toekomst bepaal je mede zelf.. zie dit maar als een weersvoorspelling, neem een paraplu mee als er regen voorspeld wordt, maar wie weet ben jij net binnen als de regen begint.
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 10:09:

[...]





Had ik daar niet eerder al iets over gezegd over iemand ontmoeten en hoe dat loopt?

Nee , alleen iets over een gelukkig thuis.

En ook iets over een persoon die voor inzicht gaat zorgen of zo?
quote:Dreamcatcher99 schreef op 25 februari 2017 @ 00:07:

O wat leuk. Ik heb wel een vraag waar ik antwoord op zou willen, Er is iemand uit mijn verleden die ik al een tijdje wil zoeken, ik twijfel alleen of dat wel een goed idee is. Alvast bedankt!



Volgens de kaarten zie je in de vriend iemand om een periode van onvrede af te sluiten, hoe het zal lopen wordt aangegeven als blind vertrouwen dat je op het goede pad zit..het wordt onzeker en je zal vertrouwen moeten houden wil je dit pad volgen



Jij zelf ligt er trouwens als iemand die de oogst binnne heeft gehaald en daar van geniet, de vriend als iemand die planmatig richting toekomst werkt...mogelijk dat je vertrouwen op dat gebied in het geding komt..
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 25 februari 2017 @ 07:26:

Hoi Tomcat, ik zou graag weten wat de kaarten te zeggen hebben over mijn relatie.Nu is de relatie in het teken van leren, bekwamen en in de toekomst liggen er stormachtge gebeurtenissen, onverwachte wendingen die jou de kans geven om er beter van te worden
quote:BezigBijtje89 schreef op 25 februari 2017 @ 09:19:

Hallo Tomcat, ik zou graag meer willen weten over mijn keuze voor een nieuwe baan.



Een nieuwe baan die een zekerheid biedt voor geuk in het huis met gezin/familie/vrienden, et werk in het voordeel als je de tijd neemt om alle aspectene van de baan af te wegen en van alle kanten te beijken voor je een beslissing neemt. Het is in je nadeel als je teveel krijkt naar macht of financiele beloning, bekijk alle aspecten.



De toekomst geeft inspiratie en een mogelijkheid om je creatiiteit te uiten aan, of dat in deze baan is of een andere dat ligt natuurlijk aan wat jij kiest.. goed afwegen of dit in alle aspecten de baan voor jou is.
quote:JubJub1234 schreef op 25 februari 2017 @ 10:09:

Hoi! Geen idee of ik zo kan binnenvallen maar ik wil graag wat horen over hoe het met mijn werk en prive-leven zal gaan.



Dat gaat beiden prima, werk is vruchtbaar en zal goede opbrengsten geven,

Prive-leven krijgt een periode van geluk, zaken die meezitten, goede periode om iets nieuws te beginnen, alles lijkt mee te zitten.
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 februari 2017 @ 22:55:

Tomcat,



Er is twee weken geleden iets gebeurd wat ik niet verwacht had. ( iemand ontmoet waarbjj ik gelijk heel sterk voelde dat hij eehhh... hoe zeg je dat... geen idee maar het voelde goed. En dat heb ik nog nooit gehad en had nooit gedacht dat mij dat zou overkomen)

Geen idee hoe dat af gaat lopen, maak ik me ook niet druk om maar ik ben benieuwd of je nog wat in de kaarten ziet wat je voorheen nog niet zag/ iets nieuws .

Niet algemeen maar meer op liefdesvlak dus.. (alleen als ze zin hebt hoor...)



Ik zie dat je het moeilijk vind om te vertrouwen en jezelf te laten meeslepen in het gevoel, het advies is om dit toch zoveel mogeljik te doen, rem jezelf niet af, geniet van het moment, ook als het fout gaat pakken ze je dit moment niet meer af toch.

Richting toekomst ligt er een kaart die samenwerken of comeptitie betekend, ofwel je moet leren deze persoon in je leven toe te laten ofwel er is mogelijk competitie.
Klaar
Dank je Tomcat !

Fijne zaterdag.
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 09:59:

[...]





Dat kan je wel zeggen ja. je lijkt in een lange termijn "ding" bezig en je gaat een geweldig en bijzonder jaar tegemoed. Wensen vervuld en vruchtbaarheid, mogelijke zwangerschap zelfs...alles is goed en overvloed volgens de kaarten Zwangerschap?? Ik ben 48 en heb al lange tijd geleden gebaard.
quote:dianavankrimpen schreef op 25 februari 2017 @ 10:34:

[...]





Zwangerschap?? Ik ben 48 en heb al lange tijd geleden gebaard.er staat ook mogelijk, een kaart betekent meerdere zaken maar hoe relevant die zijn dat is aan jou om bij voorbaat mee te geven of achteraf te ontkrachten..als ik niets weet houdt ik alle mogelijke betekenissen open.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 10:21:

[...]





Dat gaat beiden prima, werk is vruchtbaar en zal goede opbrengsten geven,

Prive-leven krijgt een periode van geluk, zaken die meezitten, goede periode om iets nieuws te beginnen, alles lijkt mee te zitten.Daar ben ik blij mee . Dank je wel!
Alles komt goed..........
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 09:39:

[...]





Een kans om een einde te maken aan een periode van ontevredenheid, maar in de toekomst wacht nog wat anders, een onverwachte snelle gebeurtenis, mogelijk meerdere tegelijk of vlak achter elkaar gaan de boel flink op zijn kop zetten..

Dank je wel Tomcat. Lief dat je dit doet!

Hmmm, is dat positief of negatief? Het geeft me direct een gevoel van onrust als ik dit lees. Klinkt als een wervelwind die door mijn leven gaat waaien...

Kun je iets zeggen over de aard van die snelle gebeurtenis(sen)?
@soetelieve, het is inderdaad initieel onverwacht en onrust maar het is nodig, je wordt er beter van in het eindplaatje. het raakt meestal zaken waarvan het fundament niet klopt zonder dat je dat doorhebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven