Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Ik heb al vaker gekeken in dit topic en ben toch wel nieuwsgierig geworden, dus hier mijn vraag (of eigenlijk 2 als dat kan )



Op prive gebied, zijn mijn man en ik klaar voor een kindje?

En op professioneel gebied, hoe zal ik mij op mijn werk ontwikkelen de komende 2 jaar?



Beetje vaag, laat het me weten als ik duidelijker moet zijn.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Hopelijk kun je mij helpen? Mijn man twijfelt voor een derde (na jaren nee geroepen te hebben, twijfelt hij nu toch). Gaat hij hij beslissing kunnen nemen? Dus wordt zijn twijfel omgezet in een ja of toch een nee?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
hoi



waarom laat mijn vriend weinig van zich horen is hij echt druk met zijn werk of ontwijkt hij mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 20 maart 2017 @ 12:20:

[...]





Je project lijkt nogal onstuimig te verlopen met veel snelle en onverwachte wendingen maar e uitkomst is een overwinning in de strijd.

Het za niet op rolletjes gaan maar je trekt het over de streep en haalt wat je wilde halen, of in ieder geval genoeg om blij mee te zijn.Dank je wel! Mocht dit echt zo verlopen zal ik opgelucht en enorm blij zijn inderdaad. Dit project loopt allesbehalve op rolletjes en duurt al een jaar te lang. Steeds wordt er terug gegaan naar de tekentafel terwijl we in de afrondende fase zitten en ik ben er klaar mee. Dit bericht stemt me positief. Nog,als dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Dag Tomcat,



We zitten op het werk in een fusie, wat waarschijnlijk ook gevolgen gaat hebben voor mijn eigen afdeling. Kun je me vertellen of ik een beetje tevreden ga zijn met de uitkomst voor mijn werkzaamheden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat

Mijn vriend heeft het na 4 maanden plots uitgemaakt. Ik voelde dat er iets was maar zo rigoureus had ik niet verwacht.

Hij heeft zich door zijn verliefdheid zo op mij gestort dat zijn drijfveren en passies weg zijn. Kan zich niet meer op werk storten (werkt bij een stichting) en is gewoon op. Hij heeft een deken over zijn gevoel zegt hij. Ook is hij bang mij niet gelukkig te kunnen maken. Terwijl ik met hart en ziel weet van wel.

Aan het einde van het uitmaken kwamen we op een time out. "Gun me even de ruimte om mezelf en drijfveren weer te vinden".

En ik ga nu kapot. Deze onzekerheid is verschrikkelijk. Ik eet niet slaap niet heb een hoge hartslag. Wat moet ik doen?
Ik vertrek aankomende week naar een eiland ver weg om te werken voor een jaar



Kom ik door de proeftijd?



Ga ik mijn draai op het eiland vinden?



Staat er een leuke fling dit jaar op het programma voor mij?



Alvast bedankt voor je antwoord tomcat
Hoi Tomcat,



Ik vraag me af, komt het nog weer goed tussen mij en mijn "vrienden"?

Verder vraag ik me af of de mmm ons het gewenste resultaat gaat brengen en of we dan moeten denken in maanden of jaren?



Alvast bedankt!
quote:tomcat schreef op 20 maart 2017 @ 12:11:

[...]





Plannen komen niet ten uitvoer krijg ik, maar zaken achter je laten brengen wel voordeel.

Ik denk dat je het goed aanvoelt dat jij niet het initatief moet nemen door op hem af te stappen. Meer het initatief om wat minder te flirten en hem wat minder aandacht te geven.. de kans is vrij groot dat hij dan wel naar jou toe komt denk ik.

Aha, dank Tomcat , dan zal ik het eens over een andere boeg gooien. Eens kijken of hij dan wel hapt.

Heeft hij al een partner, kun je dat zien?
quote:tomcat schreef op 20 maart 2017 @ 12:14:

[...]





Wat ik krijg ziet er vrij gunstig uit, je man gaat geleidelijk de problemen achter zich laten en verder in de toekomst ligt er een uitnodiging of aanzoek in sociale kring, leuke tijden.

Voor jullie samen zie ik een adviseur uit jullie sociale kring die jullie op het juiste spoor kan zetten om weer wat beter jullie ei kwijt te kunnen. Daar ligt iets van creativiteit, originaliteit waar jullie insiratei voor krijgten en die jullie daar voor kunnen inzetten.





Dankjewel lieve Tomcat!! Dit bericht maakt me zo blij!

Na een paar lange moeizame jaren zat ik zo te wachten op zulk nieuws. Ik zit hier gewoon met tranen van opluchting (stiekem was ik een beetje bang voor je antwoord)... Dank!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, zou je mij kunnen vertellen wat er met het huis dat ik huur gaat gebeuren? Moeten mijn vriend en ik eruit of niet? (Lang verhaal)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik heb een vraag. Ik ga wisselen van baan. Doe ik daar goed aan? Is het voor de lange termijn? Word ik er gelukkiger van?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Mocht je de tijd en zin hebben/vinden zou je voor mij kunnen kijken wat de kaarten zeggen?



Overleeft mijn relatie de veranderingen/transitie die de komende jaren op de planning staan?



Liefs S-W
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Zou je nog eens de kaarten willen leggen voor mij?

Ik zou graag willen weten waar het naartoe gaat met mijn relatie.
Behandel geluk zorgvuldig, je hebt het te leen - Pam Brown
Alle reacties Link kopieren
Bedankt tomcat!
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat! Ik ben nog vrij jong en heb sinds een paar maanden ineens redelijke problemen met mijn gezondheid. Mocht je de tijd hebben, zou je voor mij kunnen zien hoe dit zich ontwikkelt in de nabije maanden? Of het weer beter wordt bijvoorbeeld of chronisch blijft. Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een paar vragen voor je Tomcat.

De man waar ik soms mee rotzooi kan dat een serieuze relatie worden? Mijn beste vriend (andere man) kan ik op het moment niet zo goed peilen, heeft hij diepere gevoelens voor mij die hij probeert te verbergen of beeld ik het me in?

Hoe ziet 2017 er financieel gezien uit? Kom ik er weer een beetje bovenop?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij wel.Ben er ook wel eens mee bezig maar ik snap vaak de uitleg niet.Ik ben benieuwd naar jouw uitleg!
Lieve Tomcat,



Mag ik vragen hoe nu verder met die opleiding?



dank....
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Zou je voor mij willen kijken wat de kaarten zeggen over een zwangerschap op korte termijn? Ik begin het vertrouwen in mijn lijf een beetje kwijt te raken.



Dank je alvast..
Alle reacties Link kopieren
Hey Tomcat,



Ik had mezelf voorgenomen om rustig af te wachten. Maar ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig. Lijkt het erop dat ons huis snel verkocht zal worden?



Ik hoop dat je even tijd hebt!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Haay Tomcat,



Ik heb een specifieke vraag: Vind ik voor juli 2017 nog een leuke baan, voor de lange termijn? En hebben mijn lief en ik dan weer wat financiele lucht erbij?



Ik zit er best wel veel over te piekeren en het loopt gewoon allemaal niet zoals ik wil!
teletubbie1234 wijzigde dit bericht op 23-03-2017 13:31
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Tomcat, ik heb nog een vraag.

Op het moment heb ik veel last van gepieker en angst. Mijn hoofd voelt alsof het vol watten zit en mijn geheugen werkt niet goed. Komt hier een oplossing voor?
Hoi Tomcat.



Mijn eierstokken klapperen absoluut nog niet, echter de tijd begint te dringen qua vruchtbaarheid. Mijn vriend geeft aan ook niet echt een kinderwens te hebben.



Gaan wij hier in de toekomst spijt van hebben, of is kinderloosheid en daar tevreden mee zijn wel wat bij ons past?
Alle reacties Link kopieren
Tomcat je bent er maar druk mee
Bam!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven