Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat, ook ik heb je een PB gestuurd. Alvast bedankt.
Behandel anderen zoals je door hen behandeld wilt worden
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 10:46:

[...]





Hij lijkt nu comfortabel in zijn functie te zitten, kan redelijk makkelijk zijn taken en "uitdagingen" aan. Het is in zijn voordeel om zich verder te scholen waar mogelijk, volgens de kaarten heeft hij de capaciteit om ook deze scholing vrij eenvoudig te kunnen voltooien. Teveel leunen op de gezelligheid en wat een leuke collega's dat werkt nadelig, wel bij de les blijven.

Voor de toekomst ligt er een erkenning, beloning, bekroning van het geleerde.



Ik denk dat hij moet opletten war hij iets kan bijleren aan cursus/workshop/kennisoverdracht om een volgende stap te maken in zijn carierre en dat dat hem de beste kansen gaat bieden op een vast contract, mogelijk zelfs in een betere functie.





Dank je wel tomcat.

Hij kan zich prima vinden in wat je in de kaarten leest.

Hij Is al op zoek naar een vervolg opleiding. De vraag Is alleen wanneer hij daar mee gaat/kan starten en of zijn werkgever wil bijdragen.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat



toch erg nieuwsgierig en kan het niet laten ;)



Lukt het mijn partner zijn financiën (lees schulden) op orde te krijgen met het doel dat hij voor ogen heeft? Dit bepaald namelijk redelijk veel in hoe onze toekomstplannen eruit gaan zien.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat. De flat waarin in woon zal worden afgebroken, zal het sloopbesluit daarvoor nog dit jaar vallen of gaat dat langer op zich laten wachten?
quote:snug schreef op 01 april 2017 @ 11:38:

Hoi Tomcat



Beetje vervelende vraag, maar...

Er zit een stoorzender op mijn werk die mijn werk graag onterecht afkraakt (ik denk zelf uit jaloezie). Hou ik daar last van of waait het over? Waarin zit 'm de oplossing?

Alvast bedankt!



Hoi,



Ik krijg dat jij misschien niet alles ziet wat er speelt, er zijn zaken verborgen voor je, jouw stoorzender hangt aan iets in het verleden wat hi jof zij los moet laten maar wat moeite kost.

Jouw insteek is om gedane zaken achter te laten, vooruit te kijken, je stoorzender heeft heeft het gevoel zich te moeten verdedigen, stand te houden, voor zichzelf op te komen.

Het is voordelif om de relatie rustig te herstellen, dit gaat niet in 1 gesprek beter. Probeer niet even te vertellen hoe het zit of hoe het moet, dat werkt averechts. Er ligt een sociale bijeenkomst is de toekomst die jullie relatie geod zal doen, misschien een bedrijfsborrel of bedrijfsuitje waar jullie aan de praat raken.. ik zou vooral vragen naar het verleden, er hangt een geschiedenis aan deze persoon, die geschiedenis loslaten is de sleutel naar voor deze persoon.
quote:strandjutter2 schreef op 01 april 2017 @ 14:19:

Tvp voor als ik er aan toe ben? TVP ? wat is dat?
quote:senna30 schreef op 01 april 2017 @ 21:46:

Probeer het stiekem nog eens...



Hoi Tomcat,



Wat leuk dat je dit doet!

Ik heb ook een vraag...



Zal mijn gezondheid op korte termijn weer goed/beter zijn of zit er een langer traject aan te komen?



Alvast bedankt!

[...]





Hoi, had ik je gemist? excuses.



Ik krijg dat het de moeite waard is om de zaken nog eens van alle kanten te beschouwen, er lijkt iets te zijn wat je zelf kan doen om je gezondheid onder controle te krijgen. Voordelig daarbij is een nieuwe methode, nieuwe manier, de methode uit het verleden werkt juist nadelig krijg ik.

In de toekomst komt er iemand die je helpt om uit de periode van onvrede te komen..



Open staan voor nieuwe ideeen dus, en waarschijnlijk hoef je niet ver te zoeken maar ontmoet je iemand die de suggestie doet.
quote:Balt schreef op 01 april 2017 @ 11:39:

Hoi Tomcat, ik heb je een pb gestuurd. Alvast bedankt!Nog steeds geen PB van je ontvangen hoor.
quote:Ceylon schreef op 01 april 2017 @ 22:13:

Hoi Tom,



In januari gestart met een nieuwe baan en het loopt niet echt lekker. Zit ik (toch) op de goede plek?



Je zit er voor lange termijn krijg ik door.

Het helpt als je toewerkt naar een situatie van controle, dat je alles wat je gevraagd wordt "gewoon" kan doen en niet overal tegenop hoeft te kijken. Het werkt in je nadeel als je teveel het verleden relevant blijft vinden, dat is het niet in deze functie.
quote:Frikandellekuh schreef op 03 april 2017 @ 07:20:

Hoi Tomcat



toch erg nieuwsgierig en kan het niet laten ;)



Lukt het mijn partner zijn financiën (lees schulden) op orde te krijgen met het doel dat hij voor ogen heeft? Dit bepaald namelijk redelijk veel in hoe onze toekomstplannen eruit gaan zien.Sorry, maar het is nu echt tijd voor mij om te vertellen dat je niet te vaak en te veel aan de kaarten moet vragen. Doe je best en het komt vast goed met jullie, ik zet je minimaal 1 maand op dieet van de kaarten, daarna mag je weer.
quote:dnsvm schreef op 03 april 2017 @ 07:30:

Hoi Tomcat. De flat waarin in woon zal worden afgebroken, zal het sloopbesluit daarvoor nog dit jaar vallen of gaat dat langer op zich laten wachten?

Ik zie geen tijden, Maar ik krijg door dat het in je nadeel is om op geluk of een meevallertje te hopen, het is in je voordeel om aan te nemen wat je duidelijk wordt gemaakt, de wijsheid uit de sitauatie op te nemen en door te gaan naar de volgende fase.

In de toekomst ligt wel een soort waardering, applaus, erkenning voor de acties die je in deze genomen hebt of gaat nemen..



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 05 april 2017 @ 11:03:

[...]





Hoi, had ik je gemist? excuses.



Ik krijg dat het de moeite waard is om de zaken nog eens van alle kanten te beschouwen, er lijkt iets te zijn wat je zelf kan doen om je gezondheid onder controle te krijgen. Voordelig daarbij is een nieuwe methode, nieuwe manier, de methode uit het verleden werkt juist nadelig krijg ik.

In de toekomst komt er iemand die je helpt om uit de periode van onvrede te komen..



Open staan voor nieuwe ideeen dus, en waarschijnlijk hoef je niet ver te zoeken maar ontmoet je iemand die de suggestie doet.



Geeft niet hoor!

Dank je wel voor de legging.

Ik hoor vrijdag hoe het met mijn gezondheid gaat, als het niet goed is zou ik een ander traject in moeten dan dat ik had.

Dus de kaarten kunnen daar wel gelijk in hebben.

Hoe ik zelf mijn gezondheid nóg meer kan helpen weet ik niet, maar ik wacht rustig af????
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 05 april 2017 @ 11:00:

[...]





? TVP ? wat is dat?Terugvindt post. Dan komt het topic in je favorieten
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 01 april 2017 @ 10:57:

[...]





De kaarten zeggen een bekroning van je studie, maar of dat reizen of werk of wat dan ook is..het is aan jou natuurlijk



Klinkt spannend! Ben ontzettend benieuwd.

Echt super leuk dat je dit doet.
Bedankt voor je legging, Tomcat! Mooi verwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 05 april 2017 @ 11:06:

[...]





Je zit er voor lange termijn krijg ik door.

Het helpt als je toewerkt naar een situatie van controle, dat je alles wat je gevraagd wordt "gewoon" kan doen en niet overal tegenop hoeft te kijken. Het werkt in je nadeel als je teveel het verleden relevant blijft vinden, dat is het niet in deze functie.



Lange termijn?



Mijn huidige contract loopt nog een paar maanden, het zal mij benieuwen. Maar ik kom er nog op terug .



(Rest van mijn bevindingen in het andere topic).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ha Tomcat,



Ik ben benieuwd of je iets van een datum kunt lezen waarop ik zal bevallen



Alvast bedankt!
Tomcat, er is veel gebeurd de afgelopen maanden, leuke en vervelende dingen.

Ik ben wel benieuwd hoe de kaarten mijn zomer inschatten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



ik heb zware jaren mbt mijn gezondheid en bedrijf achter de rug en zit nog in de staart daarvan denk ik.



Gaat het mij op deze plek lukken om weer volledig te herstellen en mijn gezondheid en gewicht van voor mijn ziekte terug te krijgen? En lukt het mij op deze plek om mijn bedrijf ( balans tussen werk/ rust en financieel) weer op orde te krijgen? Alvast bedankt.
Tomcat, ik moet maandag iets heel spannends doen. Spannend in de zin van eng, lastig, zwaar. Kun je voor me zien hoe het af gaat lopen? Het is iets wat ik moet doen vanuit mijn plichtsgevoel. Het gaat over iemand uit mijn verleden. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 05 april 2017 @ 11:09:

[...]





Sorry, maar het is nu echt tijd voor mij om te vertellen dat je niet te vaak en te veel aan de kaarten moet vragen. Doe je best en het komt vast goed met jullie, ik zet je minimaal 1 maand op dieet van de kaarten, daarna mag je weer.



Sorry Tomcat



Het Is ook zo verslavend



Ik ga op m'n vingers zitten de aankomende maand
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat,

Zou je eens willen kijken voor mij of een goede vriend van me komende tijd weer contact met me opneemt of, indien dat niet het geval is, het beste is wat ik zelf kan doen? We hebben niet echt ruzie maar er is een radiostilte n.a.v. problemen aan zijn kant. Ik ben er erg verdrietig van. Alvast veel dank!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,

Ik weet niet of je mijn vraag gemist had of dat het misschien niet mag omdat het over gezondheid gaat? Maar ik plak hem nog eens

Hallo Tomcat,



Ik ben al lange tijd volledig ziek thuis. Na enkele operaties en verkeerde diagnoses blijkt dat ik een zeldzame afwijking heb. Gelukkig is het wel operabel maar heel mijn wereld staat op zijn kop. Zal ik na de operatie weer zelfstandig en gelukkig worden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik zou graag nog een legging voor een familielid willen laten doen. Degene zit momenteel thuis en werkt niet, het gaat niet goed met diegene, maar neemt ook absoluut geen hulp aan. Ik weet niet zo goed wat ik voor die pesoon kan doen en of alles voor diegene ooit goedkomt of dat diegene ooit zelfstandig hieruit komt?



(Lig hier dus ook 's nachts echt wakker om, als je ziet)
quote:kipje07 schreef op 06 april 2017 @ 16:05:

Ha Tomcat,



Ik ben benieuwd of je iets van een datum kunt lezen waarop ik zal bevallen



Alvast bedankt!Nee, ik kan geen data lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven