Voorstellen

30-05-2011 22:42 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben nieuw hier op het forum en weet niet of het hier gebruikelijk is om je voor te stellen. Ik doe het toch maar even.

Ik ben een getrouwde moeder van 2 meiden van 13 en 16. Woon in het zuiden van het land.
Alle reacties Link kopieren
Welkom
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat we nu weten wie je bent! Hobbies? Favo kleur? Lievelingseten? Studie? Werk?
nee, dat is hier niet gewoonlijk, maar wat is er mis met omgangsvormen, zeg ik altijd maar!

Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjootje! Heel veel plezier op het forum!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Alle reacties Link kopieren
Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favorieten kleuren zijn blauw en roze, Ik kook graag Indisch.

Vind het ook geen straf om het op te eten hoor. Bouwjaar 1969. Hobbies : lezen, muziek en de hond (old english bulldog) Ben zelfstandige. Ik heb een website met bedankjes voor geboorte, huwelijk, verjaardagen noem maar op Binnenkort word hij helemaal vernieuwd



Volgens mij was het zo wel een beetje...denk ik



Owja ik hou wel van humor
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook leuk om dit even in te vullen :-D
Alle reacties Link kopieren
Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is haas.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lein schreef op 30 mei 2011 @ 22:51:

Misschien ook leuk om dit even in te vullen :-D



En de huisregels te lezen.

Waarin te lezen valt dat reclame maken voor je eigen website niet de bedoeling is.



quote:marjoootje schreef op 30 mei 2011 @ 22:50:

Ben zelfstandige. Mijn site is [888888"]888888888888888888[/URL] Binnenkort word hij helemaal vernieuwd
Alle reacties Link kopieren
[quote]_yellowlove_ schreef op 30 mei 2011 @ 22:53:

[...].
Alle reacties Link kopieren
ik zei niets, zoals je ziet was mijn naam haas.





Marjootje succes!
Alle reacties Link kopieren
Oeps....was niey de bedoeling om reclame te maken. Mijn profiel zal ik morgen verder invullen. Zit nu op de ipod met de viva app (gaaf trouwens) en kan mijn profiel niet aanpassen geloof ik
Alle reacties Link kopieren
welkom en veel plezier hier.
Alle reacties Link kopieren
welkom, allebei
Alle reacties Link kopieren
???? Waarom zie ik mijn foto niet???

Mooie roze gerbera.
Alle reacties Link kopieren
dat is een forumbug.



Welkom op het vivaforum, je zult nog wel meer bugs tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lein schreef op 30 mei 2011 @ 22:51:

Misschien ook leuk om dit even in te vullen :-DEn deze even te lezen: De do's en dont's van een Viva-newbie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
foto's werken -meestal- niet. heb geduld, mettertijd komt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het forum.



Ik denk dat het verstandig is als je je website even weghaalt . Je kunt je post aanpassen met het icoontje rechtsboven je post van een papiertje met een pen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Oh en als je wil kennis maken met het fenomeen trol. Klik dan even op: relatie en sex met 'n allochtoonse gek hier rechts
Alle reacties Link kopieren
Ik wil die site wel maar ik krijg het op mijn ipod niet geregeld. Morgenvroeg oe ik het op de gewone pc maar die staat nu uit. Nogmaals sorry en ik ga het morgenvroeg allemaal regelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven