Vragen (a la Willem Wever)

25-07-2014 08:14 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik nadenk, dan zijn er wel eens zaken die ik me afvraag, maar die onbeantwoord blijven:



1. Soms zie je plaatjes van de smeltende poolkappen met ijsberen die in nood zijn. Ik vraag me dan altijd af of ijsberen ook op de Zuidpool zouden overleven (voeding?) en zo ja, waarom brengt "de mens" niet enkele ijsberen naar de Zuidpool (er worden vaak genoeg dieren in het wild uitgezet).



2. Men leest wel eens dat diverse planeten niet levensvatbaar kunnen zijn vanwege de hitte, de straling, de gassen, etc. Maar kunnen er geen levensvormen bestaan die op een andere manier leven dan het leven op aarde? Ik noem iets achterlijks: aliens die leven van helium of energie generen van licht? Waarom wordt er altijd vanuit gegaan dat buitenaards leven dezelfde temperatuur en gassen nodig heeft als de aarde?



Zo nu jullie prangende vragen...enne als je antwoord op mijn vragen weet, dan hoor ik het graag!
dat vraag ik mij ook af en denk eigenlijk dat ik een antwoord weet: omdat 'poseren' te gemaakt is. Spontane foto's zijn vaak leuker omdat je dan jezelf bent. Als. Je poseert is dat geen natuurlijk uuhhmm houding. Zoiets?



Waarom gaat het nou altijd regenen als ik naar buiten wil?
Over die kliko's: hier moeten ze juist met de wielen naar de straatkant, omdat dat makkelijker is bij het legen. Het zou onzin zijn om die vuilnismannen dagelijks honderden bakken te laten omdraaien, terwijl het voor de bewoners een kleine moeite is om 'm meteen zo handig mogelijk neer te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 25 juli 2014 @ 12:02:

dat vraag ik mij ook af en denk eigenlijk dat ik een antwoord weet: omdat 'poseren' te gemaakt is. Spontane foto's zijn vaak leuker omdat je dan jezelf bent. Als. Je poseert is dat geen natuurlijk uuhhmm houding. Zoiets?Nou, ook op de zogenaamde 'spontane' foto's sta ik meestal alsof ik ze niet allemaal op een rijtje heb.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:capibara_ schreef op 25 juli 2014 @ 12:07:

Over die kliko's: hier moeten ze juist met de wielen naar de straatkant, omdat dat makkelijker is bij het legen. Het zou onzin zijn om die vuilnismannen dagelijks honderden bakken te laten omdraaien, terwijl het voor de bewoners een kleine moeite is om 'm meteen zo handig mogelijk neer te zetten.Onze vuilniswagens hebben een arm die de kliko oppakt en leegt. Komt verder geen vuilnisman meer aan te pas, behalve als die verkeerd omstaat dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nellebelletje schreef op 25 juli 2014 @ 08:14:

Als ik nadenk, dan zijn er wel eens zaken die ik me afvraag, maar die onbeantwoord blijven:





2. Men leest wel eens dat diverse planeten niet levensvatbaar kunnen zijn vanwege de hitte, de straling, de gassen, etc. Maar kunnen er geen levensvormen bestaan die op een andere manier leven dan het leven op aarde? Ik noem iets achterlijks: aliens die leven van helium of energie generen van licht? Waarom wordt er altijd vanuit gegaan dat buitenaards leven dezelfde temperatuur en gassen nodig heeft als de aarde?







Er zijn zat organismen die kunnen leven onder de omstandigheden die jij beschrijft, alleen....als men het over aliens heeft, denken de meeste mensen niet aan een kluitje bacteriën, maar aan wezens die ook zouden kunnen autorijden fietsen of verliefd worden.



Van allebeide soorten hebben we op aarde al genoeg zou ik zo zeggen.....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 25 juli 2014 @ 12:10:

[...]



Nou, ook op de zogenaamde 'spontane' foto's sta ik meestal alsof ik ze niet allemaal op een rijtje heb.Zo zie je er dan blijkbaar uit, helaas pindakaas.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:mienietjefietje schreef op 25 juli 2014 @ 12:17:

[...]





Er zijn zat organismen die kunnen leven onder de omstandigheden die jij beschrijft, alleen....als men het over aliens heeft, denken de meeste mensen niet aan een kluitje bacteriën, maar aan wezens die ook zouden kunnen autorijden fietsen of verliefd worden.



Van allebeide soorten hebben we op aarde al genoeg zou ik zo zeggen.....hèhèhè
Waarom zijn de bananen krom?
Alle reacties Link kopieren
Als ze recht staan dan vallen ze om.
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 25 juli 2014 @ 12:18:

Zo zie je er dan blijkbaar uit, helaas pindakaas.

Ik denk inderdaad dat dat de enige juiste conclusie is.

Gelukkig heb ik wel een fantastisch karakter
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 12:20:

Waarom zijn de bananen krom?

Anders passen ze hier niet in:



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ii heb ook al heeeeel lang een vraag waar nog niemand me een definitief antwoord op kan geven. Het is wel een rare vraag (zo een van: waar denk je in godsnaam over na!). Komt ie dan, incl inleiding:



Veel vrouwen kunnen alleen een orgasme krijgen door clitorale stimulatie. Van de daadwerkelijke daad komen maar weinig vrouwen tot een hoogtepunt. Een orgasme zorgt echter voor verhoogde kans op bevruchting, want het samentrekken van de spieren en baarmoeder zorgt ervoor dat het sperma de goede kant in wordt geleid. Nu is mijn vraag; kunnen vrouwelijke dieren klaarkomen? Zij stimuleren geen clitoris (is er die wel bij dieren?) maar je zou wel zeggen dat de natuur de kans op zwangerschappen ook bij dieren zo groot mogelijk laat zijn, dus zou je denken dat zij ook die samentrekkende spieren moeten hebben. Maar hoe dan? Hebben vrouwelijke dieren wel allemaal een orgasme door alleen geslachtsgemeenschap?
quote:Lotte35 schreef op 25 juli 2014 @ 12:38:

[...]



Ik denk inderdaad dat dat de enige juiste conclusie is.

Gelukkig heb ik wel een fantastisch karakter Meld je aan bij google+ en maak een aantal foto's van jezelf, dan zul je zien dat je heel mooi op de foto kan.
quote:Lotte35 schreef op 25 juli 2014 @ 12:39:

[...]



Anders passen ze hier niet in:



[afbeelding]Dat moet het zijn. Dankjewel!
Waar komen fruitvliegjes eigenlijk vandaan?

Die worden toch niet uitgepoept door het fruit ?

En waarom vooral als het warm is?



En wat is google+ ? (heb het zien staan maar geen idee wat het is)
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft de crème, zonnebrand, bodylotion etc die je op je huid smeert? Het trekt in je huid..... en dan?





@anderen, ik heb geen antwoord op jullie vragen, sorry!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 12:20:

Waarom zijn de bananen krom?http://www.willemwever.nl ... arom-zijn-de-bananen-krom
Alle reacties Link kopieren
@marilyn82

http://www.kijkmagazine.n ... vliegjes-zo-snel-vandaan/



Google+ is van google en bied dingen die op facebook lijken, mail eigenlijk alles wat je al hebt



@cateautje banen zijn krom om dat ze naar de zon groeien



Ik voel me net zo´n wijneus.



@schuddebuikje goede vraag. Google here I come!
The best way to get along with people is to expect them not to like you
quote:mendy schreef op 25 juli 2014 @ 12:47:

Ii heb ook al heeeeel lang een vraag waar nog niemand me een definitief antwoord op kan geven. Het is wel een rare vraag (zo een van: waar denk je in godsnaam over na!). Komt ie dan, incl inleiding:



Veel vrouwen kunnen alleen een orgasme krijgen door clitorale stimulatie. Van de daadwerkelijke daad komen maar weinig vrouwen tot een hoogtepunt. Een orgasme zorgt echter voor verhoogde kans op bevruchting, want het samentrekken van de spieren en baarmoeder zorgt ervoor dat het sperma de goede kant in wordt geleid. Nu is mijn vraag; kunnen vrouwelijke dieren klaarkomen? Zij stimuleren geen clitoris (is er die wel bij dieren?) maar je zou wel zeggen dat de natuur de kans op zwangerschappen ook bij dieren zo groot mogelijk laat zijn, dus zou je denken dat zij ook die samentrekkende spieren moeten hebben. Maar hoe dan? Hebben vrouwelijke dieren wel allemaal een orgasme door alleen geslachtsgemeenschap?Is een verhoogde kans op vruchtbaarheid ook echt beter voor de overlevingskansen van moeder, kind en soort (leefmilieu, voedsel beschikbaarheid etcetera )?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 25 juli 2014 @ 12:38:

[...]



Ik denk inderdaad dat dat de enige juiste conclusie is.

Gelukkig heb ik wel een fantastisch karakter En gevoel voor humor, anders zat je niet op dit forum.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:sweetmadness schreef op 25 juli 2014 @ 13:09:

@marilyn82

http://www.kijkmagazine.n ... vliegjes-zo-snel-vandaan/



Google+ is van google en bied dingen die op facebook lijken, mail eigenlijk alles wat je al hebt



@cateautje banen zijn krom om dat ze naar de zon groeien



Ik voel me net zo´n wijneus.



@schuddebuikje goede vraag. Google here I come!Dat van Google+ klopt niet helemaal. Je kunt videogesprekken houden, maar als je niemand uitnodigt, dan kan je ook foto's maken van jezelf en je omgeving met je webcam en er zijn veel mogelijkheden. Is echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juli 2014 @ 13:42:

[...]



Dat van Google+ klopt niet helemaal. Je kunt videogesprekken houden, maar als je niemand uitnodigt, dan kan je ook foto's maken van jezelf en je omgeving met je webcam en er zijn veel mogelijkheden. Is echt leuk. O ja dat ook idd zie ik nu. Google+ is eigenlijk stiekum het hele pakket (maps, drive, gmail,youtube? ) volgens mij kunnen we er nog veel meer mee. :-D
The best way to get along with people is to expect them not to like you
En mijn fruitvliegjes?? Daar lig ik echt nog van wakker als ik

niet weet waar die etterige rotbeestje vandaan komen.



Of zouden die ergens in verweggistan zitten? Maar hoe weten ze dan wanneer het hier warm is? Daar hebben ze toch geen radar voor waarna ze als die afgaat met een rotvaart hierheen fladderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 25 juli 2014 @ 14:10:

En mijn fruitvliegjes?? Daar lig ik echt nog van wakker als ik

niet weet waar die etterige rotbeestje vandaan komen.



Of zouden die ergens in verweggistan zitten? Maar hoe weten ze dan wanneer het hier warm is? Daar hebben ze toch geen radar voor waarna ze als die afgaat met een rotvaart hierheen fladderen?Iemand heeft een website voor je gemaakt

http://www.fruitvliegjes.net/
Alle reacties Link kopieren
quote:B-100 schreef op vrijdag 25 juli 2014 11:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sunny_mar in "Vragen (a la Willem Wever)"" class="messagelink">sunny_mar schreef op 25 juli 2014 @ 11:01</a>:</b>

[...]





Echt? Is me nooit opgevallen </div></blockquote>



Dit is wat rijkswaterstaat erover te zeggen heeft;





Waarom geldt bij een geopende spitsstrook een lagere maximumsnelheid?



Als een spitsstrook open is, geldt, indien nodig, een lagere maximumsnelheid. Dit is voor de veiligheid. Bij spitsstroken aan de rechterkant van de rijbaan is er tijdelijk geen vluchtstrook en bestaat dus geen uitwijkmogelijkheid. Een spitsstrook aan de linkerkant is soms smaller dan een gewone rijstrook. Ook dan geldt om veiligheidsredenen een lagere maximumsnelheid. ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven