Vreemde afkeren...

26-10-2016 01:46 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze avond na het eten nam ik een ijslolly uit de vriezer en vroeg aan vriend of hij dr ook eentje wou. Hij vroeg mij of de lolly een houten stokje had... dit was zo. Hij vertelde mij dat hij hier de rillingen van krijgt. Idem voor van die houten roerstokjes in kiffiebars. Begon spontaan te lachen. had dit echt nog nooit gehoord



Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?



Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Doesn't matter where you come from - it matters where you go / no one gets remembered for the things they didn't do!
Stukjes appel in een witlofsalade. Dat gevoel tussen je tanden... gruwel!
Lychees. Brrrrrrrr. Gemberbolletjes. Alles wat glibberig en bitter is dus denk ik.



Iets vastpakken en dan pas merken, dat je in spinnenweb met frutsels en vuil enzo grijpt. Inclusief dooie spin en zak met spinneneitjes.



De geur van een mop of dweil die vies is opgedroogd. Korstjes zwetende kaas met je handen oppakken. Nou ik weet er vast nog veel meer hoor. O stroboscoop licht, kan ik niet tegen. Daar ga ik echt van rennen.
Piepschuim. En de structuur van gebakken / gekookt ei. Voelt verschrikkelijk, ik krijg er precies de verkeerde soort kippevel van.
Alle reacties Link kopieren
Het geluid van piepschuim wat over elkaar schuift en mensen die met hun vingers of nek kraken.



Stroeve, onrijpe banaan en druivenpit bijten waardoor je gelijk een stroeve bek hebt.



Het idee van kauwen op katoen bolletjes.



Als iemand heel dicht bij mijn oor ademt of smakt.



Als ik een trap oploop, en degene achter me begint te rennen (soort instinct van ze gaan me pakken! Wat ik niet kan onderdrukken
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je vriend helemaal TO! Daarnaast verafschuw ik ook houten bestek, brr! Helaas helemaal hip op festivals. Je droge, verkalkte glas herken ik ook.



Verder krijg ik ook de kriebels van paracetamol (en vast ook andere 'droge' tabletten, maar die gebruik ik niet) en krijtjes aanraken.
Alle reacties Link kopieren
Een schoolbord schoonvegen met een droge spons. Een schoolbord met van die krijtveegplekken.
Bah bah bah voor ijsjes met houten stokjes. De stugge structuur en smaak van het hout op je tong.... nu ik het schrijf krijg ik al kippenvel
Vroegah had je de twister, ik weet niet of ie er nog is, een ijsje dus. Die was rond met een rond houten stokje. Daarmee ben ik een keer gevallen, met dat stokje in mijn mond. Schraapte zo lekker over mijn verhemelte heen. Dan vind ik de platte beter te pruimen. Ik laat meestal gewoon wat ijs erop zitten. Ik ben geen bever ofzo.
Ja, herkenbaar, dat van die houten stokjes. Heb ik ook. Al heb ik met de jaren wel geleerd om gewoon toch ijsjes met een houten stokje te eten. Als ik bij het stokje ben dan lik of zuig ik daar gewoon niet aan. Ik hap de laatste hapjes er voorzichtig vanaf, en dan gooi ik het stokje nat en plakkerig weg (in plaats van schoongelikt).
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 26 oktober 2016 @ 06:38:

Bah bah bah voor ijsjes met houten stokjes. De stugge structuur en smaak van het hout op je tong.... nu ik het schrijf krijg ik al kippenvelGoed dat ik het weet
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Pepermunt uit zo'n rolletje. Brrrrr.. het mondgevoel, het knarsen, de structuur..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat van die houten stokjes van ijsjes heb ik ook, alhoewel ik moet bekennen dat mijn afkeer ervan als kind nog een stukje groter was.



Ook super smerig: een handdoek/kledingstuk waar het weer in zit en die zelfs stinkend uit de wasmachine komt.
Houten stokjes/bestek inderdaad. En ongeglazuurd aardewerk
Alle reacties Link kopieren
Bord aflikken... daar krijg ik echt de kriebels van.
Yup, die verrekte houten roerstaafjes... En dubbel irritant dat je er ook nog eens niet fatsoenlijk het schuim van de cappuccino mee kan oplepelen.



En vingernagels tegen elkaar aanwrijven. Vind het bij mezelf al een rotgevoel, maar krijg ook meteen de rillingen als ik het iemand anders zie doen.
Nat brood uit bv de gootsteen pakken, de horror!
Alle reacties Link kopieren
Sigaretten in een glas met een laagje drank. Jaren achter de bar gestaan en ik kan er niet aan wennen. Zó vies, ga toch steeds weer half kokhalzen hiervan.

Dames en heren; peuken gewoon in de asbak alsjeblieft.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Mensen die fluiten! Rilingen, door merg en been



En speeksel, jakkes! Mensen die op de grond kwatten, ik krijg er kokhalsneigingen van.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ja, ongeglazuurd aardewerk, vreselijk!
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Een glas pakken (of uit drinken) met zo'n mat laagje er overheen.. bijvoorbeeld die van de ijsthee
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
wc papier uit de verpakking halen en in het kastje zetten ....BRRR....
Houten ijsstokjes en stickers.
Theezakjes in de gootsteen, doen ze op mn werk vaak, gruwel....

Echt ik vind dat heel erg irritant en vooral goor.
Alle reacties Link kopieren
afwas in de gootsteen zetten... Moet ik daarna met men handen in de wasbak, zo goor.... al die etensresten zo.



ik kan niet tegen borden die je op elkaar zet, auw. Dat geluid dat geknars.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven