Vrijmarkt: wat heb je NIET gekocht?

27-04-2017 17:01 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens kijken.... patat, broodje hamburger, kibbeling, loempia's..... flauw hè, maar ik had honger...



Ok serieus nu, ik zag hele mooie aardewerken schaaltjes en glazen parfumflesjes in allerlei kleuren maar mijn man zou een hartverzakking krijgen dus maar niet gedaan....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een fantastisch stapeltje servies met echt het perfecte bloemenrandje. Schoteltjes en kopjes, puntgaaf. Met de man naast me even flink staan dubben: ik heb het niet nodig.. Dus met beetje pijn toch doorgelopen.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Een heel ouderwetse kaarsenhouder uit Tunesië. Man vindt tweedehands spullen smerig en beloofde spontaan dat we een keer naar Tunesië (zijn vaderland) gaan, dus dat vond ik wel een goede compromis
Al die ranzige goedbedoelde zelfgebakken cakejes. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Boeken, omdat ik een boekenkast en een reader vol heb met nog te lezen boeken én het meest uitgebreide bieb abonnement.
Een boel erg leuke kinderkleding, maar nog 2 maten verder. We gaan verhuizen, dus dan moet het straks weer het huis uit.

Zelfde als de erg leuke speelgoed traktor.
Alle reacties Link kopieren
Het rugmassagekussen ging niet door omdat de verkoopster naar het toilet was.
Een mooie puzzel van Ravensburger. Ik puzzel toch niet.



Verder 3 kinderen met blokfluit. Maar die wilde ik ook echt niet hebben!
quote:clemance schreef op 27 april 2017 @ 17:07:

Al die ranzige goedbedoelde zelfgebakken cakejes. Bah.Dit.
Ik zag tussen de potten en pannen een gebruikte dildo liggen..... niet een piemel maar een vuist

Die heb ik dus ook maar laten liggen!

(En ik zou me rotschamen als ik achter die kraam stond. Men kijkt na die dildo toch even naar diegene die hem verkoopt...)
Alles wat eetbaar was want het zag er allemaal smerig uit. En wat er niet smerig uitzag was gelijk 5 euro per wafel.
En die verwassen en versleten bh's begreep ik ook niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
2 dvds, wist niet of degene ze al had. Later waren ze al weg.

Nieuwe Portemonnee van Cowboysbag. Ik was niet snel genoeg



Maar genoeg uitgegeven, a 140 euro
Wat ik ook wel apart vond, een zeer grote ingelijste portrettekening te koop van diegene die achter de kraam stond. Wie zou dat nu willen kopen? Dus die heb ik ook maar laten liggen
Alle reacties Link kopieren
Een boek voor 3 euro. Vond ik duur. Heb de rest voor 1 of 2 euro gekocht.

Een jaargang Donald Ducks voor 12,50. Doeiiiiiii Heb vier jaargangen voor 12 euro gekocht ergens anders.

En Jan van Haasteren puzzels die dozen nemen zoveel ruimte in.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 27 april 2017 @ 17:17:

Wat ik ook wel apart vond, een zeer grote ingelijste portrettekening te koop van diegene die achter de kraam stond. Wie zou dat nu willen kopen? Dus die heb ik ook maar laten liggen Misschien voor de lijst alleen. Die tekening gooi je gewoon weg.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Is er trouwens al een topic met wat je WEL hebt gekocht? Vind ik altijd leuk
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 27 april 2017 @ 17:23:

Is er trouwens al een topic met wat je WEL hebt gekocht? Vind ik altijd leuk Jouw koningsdagbuit
quote:clemance schreef op 27 april 2017 @ 17:07:

Al die ranzige goedbedoelde zelfgebakken cakejes. Bah.



Haha, dit. Ik had bijna iets gekocht van een kind omdat ik het zo schattig vond, maar mijn vriend hield me tegen. Hij zei: "Je gaat dat toch niet opeten?!" Daar moest ik m wel gelijk in geven.



Verder een heel mooi kaarsenstandaardje. Echt heel mooi, maar ik heb al teveel van dat soort prul. En een trui, best lang naar staan kijken maar ik was bang dat ie niet mooi zou zitten. En passen ging ik toch echt niet doen in dit gure weer.
Wat een leuk topicidee. Ik heb alles laten liggen, want ik ben niet geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 27 april 2017 @ 17:07:

Al die ranzige goedbedoelde zelfgebakken cakejes. Bah.

Dit. Zelfs mijn kleuter van 5 leek dat niet lekker.

Verder nog een doos Kid k'nex voor €2,50. Best mooie doos en redelijke prijs maar te weinig om echt iets zelf te kunnen maken. Ook geen nieuw Skylander figuur voor €3,50 ivm veel te duur. Verder denk ik dat ik meer had kunnen kopen zonder kleuter, want die had na 5 kraampjes al geen zin meer en wilde naar huis om zijn puzzels te maken.
Alle reacties Link kopieren
Woezel en pip loopwagen voor mijn jongste dochter. Had geen zin om het centrum met dat ding door te lopen. Maar op de terugweg was het ding al verkocht.
Een mooie garage van Little people. Want hebben al zoveel speelzooi. Maar hij was erg leuk, dus denk er nog steeds aan
Een hele mooie ouderwetse emaillen brood vershoudtrommel. Zon grote. Zag hem al dienst doen als gereedschapskist.. Vond 30€ alleen wat aan de dure kant.
Een sinterklaas prentenboek.

Maar de mevrouw kwam ons achternarennen en duwde hem peuter in de hand.

Dus die moet ik straks voorlezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven