Waar is...

17-05-2007 23:28 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch mijn derde blouse? ik heb drie blousen van mijn werk en een heb ik nu aan, een zit in de was en een is... VERDWENEN!



Heeft iemand mijn derde blouse gezien?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dan zeg je toch morgen dat je een vuile bloes aanhebt omdat het je een beter idee leek de pc aan te zetten dan de wasmachine? En dat je er door ons flauwe gedoe te laat achter kwam dat er op het viva-forum niemand was die je echt kon helpen? Wat mij betreft geef je ons maar gewoon de schuld, hoor. Scheelt jou een hoop stress.
Alle reacties Link kopieren
Niles, zullen we sokken ruilen? Heb ook een heleboel enkele.



Neetoch,dan maar even ruzie met de buuf, je moet prioriteiten stellen. Óf een schone blouse en ruzie met de buuf óf morgen uitgelachen worden op je werk omdat je onder de vlekken zit.



en je had de blouse ook ff op de hand door een soppie kunnen rammelen, heb je én geen ruzie met de buuf én een schone blouse morgen, en had ik door kunnen gaan met zilver poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik zal jullie de schuld geven hoewel ik ook pas zo laat er achter kwam dat mijn derde blouse is verdwenen dat ik de wasmachine uberhaupt niet meer aan kon zetten.
Zit ie niet in een dekbedhoes die toevallig ook in die wasmachine zat? Wat daar bij mij allemaal uit gekomen is...........kílo's!
Alle reacties Link kopieren


Niles, zullen we sokken ruilen? Heb ook een heleboel enkele.



Neetoch,dan maar even ruzie met de buuf, je moet prioriteiten stellen. Óf een schone blouse en ruzie met de buuf óf morgen uitgelachen worden op je werk omdat je onder de vlekken zit.



en je had de blouse ook ff op de hand door een soppie kunnen rammelen, heb je én geen ruzie met de buuf én een schone blouse morgen, en had ik door kunnen gaan met zilver poetsen.
Haha HANDWASSEN? Ik ben na 1980 geboren!!!
Alle reacties Link kopieren
Zit ie niet in een dekbedhoes die toevallig ook in die wasmachine zat? Wat daar bij mij allemaal uit gekomen is...........kílo's!
Mijn god, zelfs DAAR heb ik al in gekeken...
Alle reacties Link kopieren
In de mand met strijkgoed? Ergens op de slaapkamer/strijkkamer/wasmand/vloer van een kamer? meestal vind ik daar verdwaalde kledingstukken terug en om de één of andere reden hebben mijn kledingstukken altijd de neiging tot verdwalen
Alle reacties Link kopieren
Nou dan maak je maar ruzie met de buuf.

En je mag best handwassen hoor als je na 1980 geboren bent.

Maarja, als jij liever met een vieze vol met vlekken blouse wilt gaan werken...




quote: shining reageerde



Zit ie niet in een dekbedhoes die toevallig ook in die wasmachine zat? Wat daar bij mij allemaal uit gekomen is...........kílo's!



Mijn god, zelfs DAAR heb ik al in gekeken...
Dan zijn er nog twee kussenslopen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze wel een eenpersoonsbed.

Hebben de meeste na 1980 geboren te zijn.


Misschien heeft ze wel een eenpersoonsbed.

Hebben de meeste na 1980 geboren te zijn.






Dus? Heeft een eenpersoonsbed geen dekbedhoes dan? Of kussensloop?



En met de hand wassen kan écht niet als je na 1980 geboren bent. Stel dat je moe wordt.......
Alle reacties Link kopieren
Haha nou ik heb in/op/onder/tussen alle kussenslopen (zelfs die die ik al minstens 2 maanden niet gebruikt heb, terwijl de blouse toch zeker nog een week geleden gesignaleerd is), dekbedovertrekken, matrasovertrekken, kasten, manden, wasmachines, droogtrommels, bedden, stoelen, banken, kasten gekeken, maar geen blouse



Tja, handwassen: dat heb ik nooit geleerd van mijn moeder :$
Ik weet het! Je hebt je blouse uitgeleend!
Alle reacties Link kopieren
Haha nee. Ik geloof niet dat iemand die blouse wil lenen zonder daar geld voor te vragen...
Alle reacties Link kopieren
tas? Nog op je werk? Onder een ander kledingstuk gehangen in je kast? In de droger? Bij een vriendje/vriendin?



Ps ik heb van mijn mam ook nooit handwassen geleerd maar het is niet moeilijk hoor: men neme: poeder-> lost dit op met handwarm water-> mikt het kledingstuk er in-> wrijft 2 stukken stof over elkaar indien er een vlek zit-> anders is alleen even goed door het sopje soppen voldoende.

Uitspoelen tot er geen schuim meer uit komt en het water helder is. KLAAR!
Hmm.........bij de winterkleren? In de zak van de handschoenen/sjaals? In een zak met kleding die je weg hebt gedaan? Hangt ie op een hangertje waar weer een andere blouse over heen hangt? Plakt ie niet tegen de bovenkant van de trommel van droger aan? Of tegen de bovenkant van de wasmachine?



Zo nee, dan weetikhetookniemeer.
Alle reacties Link kopieren




quote: Winx68 reageerde



Misschien heeft ze wel een eenpersoonsbed.

Hebben de meeste na 1980 geboren te zijn.



Dus? Heeft een eenpersoonsbed geen dekbedhoes dan? Of kussensloop?



En met de hand wassen kan écht niet als je na 1980 geboren bent. Stel dat je moe wordt.......
Jij zei, 'en dan zijn er nog 2 kussenslopen'

Dat hoeft niet, kan er zomaar gewoon 1 zijn.

Gaat Neetoch straks zoeken naar de 2e sloop die er niet eens is.
Alle reacties Link kopieren
En waar heb je de blouse een week geleden gesignaleerd? Wellicht vind je hem daar in de buurt?
Alle reacties Link kopieren


Niles, zullen we sokken ruilen? Heb ook een heleboel enkele.





Raar is dat met die sokken he ;)

zag trouwens tijden geleden bij radar een wasmiddelentest, bleken aan het eind van de test ook sokken verdwenen te zijn, Helemaal opluchting bij mij, want het lag niet aan mij, het zijn echt de sokken.

dacht het probleem te ondervangen door allemaal zelfde sokken te nemen, maar na verschillende wasprogrammas zien ze er toch allemaal verschillend uit

lekker zomer, blote voeten in sandalen , weg sokkenstress
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
tas? Nog op je werk? Onder een ander kledingstuk gehangen in je kast? In de droger? Bij een vriendje/vriendin?



Ps ik heb van mijn mam ook nooit handwassen geleerd maar het is niet moeilijk hoor: men neme: poeder-> lost dit op met handwarm water-> mikt het kledingstuk er in-> wrijft 2 stukken stof over elkaar indien er een vlek zit-> anders is alleen even goed door het sopje soppen voldoende.

Uitspoelen tot er geen schuim meer uit komt en het water helder is. KLAAR!
Bedankt voor de tips... ik vrees dat dat me te doen staat... helaas heb ik dan nog steeds de blouse niet terug. Ik ben vast begonnen met het script voor de Thriller. Het mysterie van de verdwenen blouse.
Oh op die manier Winx. Zoeken naar iets wat er niet is.Dat brengt me op een idee. Misschien ís er helemaal geen derde blouse. (?)
Alle reacties Link kopieren
En waar heb je de blouse een week geleden gesignaleerd? Wellicht vind je hem daar in de buurt?
Ja er begint me vaag iets te dagen over harde wind, een balkon en een hanger.... Misschien moet ik straks even de struiken onder het balkon onderzoeken. :?
Alle reacties Link kopieren
Oh op die manier Winx. Zoeken naar iets wat er niet is.Dat brengt me op een idee. Misschien ís er helemaal geen derde blouse. (?)
Nou... er is wel een tweede kussensloop. DUS is er ook een derde blouse...
Alle reacties Link kopieren
Tja dat van die sokken zal wel nooit opgelost worden.

Wat bij mij ook zo raar is, al doe ik mijn ondergoed goed in de was, ze komen  altijd binnenstebuiten uit de droger :?
Alle reacties Link kopieren
Ow schrijf dan gelijk even over mijn mysteries van de verdwenen: sokken, spenen, knuffels, papieren, etenswaren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven