Waar zijn die leuke zaterdag topics?

21-05-2016 10:39 69 berichten
Twee jaar terug waren er de leuke zaterdag topics. Van Cateautje.

Ik mis ze om ze te lezen.



Dus maar een (misschien halfzachte) poging om er zelf een te openen.



TO trapt af.



Ik ga naar een sale van de kledingbank waar mijn moeder werkt als vrijwilliger.

Normaliter mogen mensen met weinig geld daar gratis kleding uitzoeken voor zichzelf en voor hun kinderen. Vandaag is er sale. Dan mag iedereen komen snuffelen. Voor kleine prijsjes hangen er vaak de mooiste kleertjes voor kinderen. Ik ga kijken voor mijn dreumes van anderhalf. Van de opbrengst worden weer mensen geholpen.



Ik ben benieuwd naar andere dagbestedingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag naar een museum met een vriend die aan de andere kant van het land woont. We hebben halverwege afgesproken. Ik ben nu onderweg, zit in de trein.

Straks lekker bijkletsen, lunchen, dineren. En naar dat museum dus.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Die mis ik ook!



Ik ga vanmiddag met een vriendin naar het terras en daar de hele middag vertoeven. Afsluiten met een hapje eten. Heerlijk, zoveel zin in!



Ga nu maar eens douchen en mij lekker klaarmaken. Net heerlijk ontbeten met mn vriend. Hij is nu aan het hardlopen en gaat daarna ook weg.
Alle reacties Link kopieren
Zometeen eerst lekker naar de markt voor wat boodschappen. Waarschijnlijk eet ik daar nog een visje of een loempia, dat is bijna iedere zaterdag vaste prik.



Vanmiddag en vanavond is er een dagfestival in de buurt. Ik heb geen idee wat voor muziek er gedraaid wordt, maar er komen altijd veel bekenden langs. Dat word dus gezellig!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou je het zegt, die mis ik ook.



Eerst gaan vriend en ik mijn jongste dochter wegbrengen naar haar vader. Het is zijn weekend.

Daarna gaan we naar een kringloopwinkel, de favoriete hobby van vriendlief en niet die van mij. Al ben ik de enige die daar steeds iets koop.

Ik wil langs het strand, even uitwaaien. En dan warm worden in een strandtentje.



We moeten nog boodschappen doen, vooral basisartikelen zoals pleepapier en keukenpapier. Doen wij meestal bij de lidl.



Nu nog even stil zijn, want mijn vriend heeft nachtdienst gehad en om 12 uur gaat zijn wekker.
Vriend tennist en is daar de hele dag mee zoet. Ik met kinderen van 2 en 4 vanmiddag even bij hem kijken en daarna naar een verjaardag. Hopelijk is vriend vanavond een beetje op tijd thuis en kinderen makkelijk in bed te gooien. Verheug me p een avondje met vriend en een wijntje op de bank.
Schoonmaken, naar de markt, huis opruimen.

Vanmiddag afspreken met een vriendin en vanavond studeren.
Ik heb boodschappen gedaan vanmorgen. Schoonouders op de koffie gehad, die zijn net weg. Nu zit ik in de tuin met kan water met appel en munt even relaxen voor de storm. Ik heb avonddienst vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk!



Ik heb al met mn hond gewandeld en samen ontbijt gegeten met vriendlief. Samen in de tuin beetje planten water geven enzo en wat klusjes gedaan.

Zo moet ik nog wat huishoudelijke dingetjes doen zoals een grote mand met was wegstrijken en bed verschonen, het liefst ook nog even stoffen en stofzuigen maar dat doen we dan ook even samen.



Maar zo meteen gaan we denk ik eerst even naar het bos om nog lekker te wandelen en wie weet eten we dan daar wel lekker een broodje.

Het is hier niet zo'n mooi weer dat we op terras kunnen zitten, waait te hard.

Vanavond lekker een filmpje aan en met een wijntje erbij op de bank.
Tralalalala
Ellius, welk museum?



Chocoladerijstwafel: terrasje en uiteten klinkt als iets wat ik na anderhalf jaar ook wel weer eens wil doen.



Kimberley, wat voor festival is het?
Alle reacties Link kopieren
Ik overwoog al om er zelf eentje te openen, goed idee dus.



Vanochtend om 7 uur opgestaan om 5 km hard te lopen (nooit gedacht dat ik deze zin nog eens zou opschrijven). Daarna uitgebreid gedoucht en ontbijt gemaakt. Naar de supermarkt geweest. Nu even aan de scriptie werken. Ik ben al behoorlijk actief geweest vandaag dus vanmiddag doe ik het rustig aan. Vanavond een quiche bakken en skypen met familie ver weg.



Gisteren baalde ik nog omdat ik niets gepland had maar nu vind ik het eigenlijk wel lekker na een drukke werkweek.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag bananenbrood maken, en verder in de tuin werken. Kinderen zijn bij oma en blijven tot morgen. Even relaxen dus.
Ohhhh, ik hou het reageren nu al niet meer bij (want bijna bij kledingbank).

Alle reacties Link kopieren
Samen met vriendlief de laatste meubels van onze nieuwe meubelset in elkaar zetten (salontafel, eetkamertafel en dressior moeten nog) en even snel boodschappen doen.
Ikzit lekker met man en dochtertje in een huisje van center parcs, ff genieten en natuurlijk in t zwembad!
Heb niet veel te doen vandaag, alleen de boodschappen moeten nog gedaan.

Het wordt vandaag warm dus ik denk dat ik op de brommer stap en misschien een terrasje op zoek of in ieder geval iets buiten. Het is alweer een tijd geleden dat ik soep heb gegeten bij Wok today en de meisjes zeggen altijd dat ze me missen als ik weer eens kom, dus misschien ga ik dat vanmiddag ook wel weer eens doen.



Ik mis die zaterdagtopics eigenlijk ook wel een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag warm??
Was vandaag heel vroeg wakker, dus ik heb al een beetje huishouden gedaan, boodschappen en naar de markt geweest. Ik ben erg moe, dus de rest van de dag doe ik weinig. Straks misschien nog wel een middagdutje.
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 21 mei 2016 @ 11:03:

Ellius, welk museum?



Chocoladerijstwafel: terrasje en uiteten klinkt als iets wat ik na anderhalf jaar ook wel weer eens wil doen.



Kimberley, wat voor festival is het?Museum de Fundatie in Zwolle.
Mind the gap
Drukke dag vandaag! Jongste dochter is naar zwemles geweest met mijn man, ik heb ondertussen middelste dochter met de scouting naar de bouwspeeltuin gebracht. Mijn man gaat nu werken en komt vanmiddag weer thuis. Ondertussen breng ik jongste straks naar de scouting en ga ik boodschappen doen. Daarna gaat jongste logeren bij mijn broer en breng ik haar daarheen. En dan vanavond komt onze 'schoonzoon' eten. Oudste dochter is 10 en heeft al ruim twee jaar een vriendje dat vanavond mee eet.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om even te spieken hoe andere mensen hun weekend invullen!



Het is een plaatselijk festival, niet heel groot. Vooral muziek. Ik loop vaak 2 rondjes langs de eettentjes en mag er dan van mezelf één uitkiezen. Want; superlekker maar achterlijk duur. .
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:reisa1978 schreef op 21 mei 2016 @ 11:19:

En dan vanavond komt onze 'schoonzoon' eten. Oudste dochter is 10 en heeft al ruim twee jaar een vriendje dat vanavond mee eet.



Wat lief!

Ik wilde vandaag de hele dag met planten en potten aan de slag in de tuin. Maar het weer valt een beetje tegen, het waait flink en de zon laat zich ook niet zien. Dan maar de boodschappen doen.
quote:wyandotje schreef op 21 mei 2016 @ 11:10:

Vandaag warm??



Ja hoor, hier inmiddels 21 graden, kan oplopen tot 23-24 graden, heerlijk toch.



Ik ga zo lekker even de stad in, misschien mezelf trakteren op een ijsje, even de markt over en een paar boodschapjes doen.
Ik moet werken



gelukkig wel maar een deel van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Het is van dat plakweer vandaag.

Ben even naar de Aldi geweest voor kokosyoghurt. Vind ik erg lekker, maar is wel erg duur. Gelukkig is de Aldi niet in de buurt.

Voor de rest weet ik het nog niet. Vrij weinig denk ik, ik ben nog aan het bijkomen van de conferentie van m'n werk van gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven