Waarom een halfnaakte vrouw?

27-03-2013 14:58 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-mensen.



Kan iemand mij vertellen waarom er is gekozen om een halfnaakte vrouw zo pontificaal op de website te zetten?



Ik voel me nooit bezwaard om te forummen waar andere mensen kunnen meekijken, maar nu voel ik me net alsof ik op een of andere 18+ site zit.



En voor mijn medeforummers die mij altijd zo trouw voorzien van een referentiekader: Ben ik de enige die hier moeite mee heeft? Stel ik me aan, ben ik preuts, of vinden meer mensen dit vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Ze was nog niet eens tot me doorgedrongen, en ik moest echt rondkijken toen ik dit topic las.





Verdomme, ergens op het viva-forum ben ik mijn mannelijkheid verloren geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 27 maart 2013 @ 15:30:

Ze was nog niet eens tot me doorgedrongen, en ik moest echt rondkijken toen ik dit topic las.





Verdomme, ergens op het viva-forum ben ik mijn mannelijkheid verloren geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Jeez zeg laat je nakijken. Hoe verknipt ben je dan om zelfs dáár wat achter te zoeken zeg. Enne, iedere vrouw heeft die dingen hoor, niets bijzonders aan. Een heel erg preutse reactie. Bijbelbelt soms?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo eigenlijk halfnaakt? Je ziet de onderkant niet, ze kan dus net zo goed helemaal naakt zijn
Spreuken 18:2
Wel verdomd zeg! Ik had een vrouw met donkere krullen en een wit pluizig gewaad, maar na de F5 heb ik ook blote tieten!
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk geen halfnaakte vrouw maar een halve naakte vrouw...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar mooi, ze kijkt fier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 27 maart 2013 @ 15:53:

Dus eigenlijk geen halfnaakte vrouw maar een halve naakte vrouw...Of een halve halfnaakte vrouw. Maar dan wel de naakte helft.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die echt halfnaakte vrouwen verwachte in dit topic een goedmakertje: http://www.youtube.com/watch?v=yekOCpdc ... e=youtu.be
Alle reacties Link kopieren
quote:tristan19 schreef op 27 maart 2013 @ 17:40:

Voor degene die echt halfnaakte vrouwen verwachte in dit topic een goedmakertje: http://www.youtube.com/watch?v=yekOCpdc ... tu.beMooie vrouwtjes met een beetje humor erbij,leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor het eerst van mijn leven de Viva kopen denk ik. Maar alleen met centerfold.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag geen halfnaakte vrouw, maar na F5 wel. Ik vind het niet schokkend/storend.
quote:Syndicate schreef op 27 maart 2013 @ 18:21:

Ik ga voor het eerst van mijn leven de Viva kopen denk ik. Maar alleen met centerfold.Viva is een tijdschrift, wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:fru1t3lla schreef op 27 maart 2013 @ 18:26:

[...]



Viva is een tijdschrift, wat?Ja joh, de FHM is er niks bij.
Niet echt geschikt voor forummen op het werk of in de bieb, want ik zag mijn buurman gezellig meegluren vanmiddag .
quote:Syndicate schreef op 27 maart 2013 @ 18:31:

[...]



Ja joh, de FHM is er niks bij.Wat gaan ze nog uitvinden, gesneden brood? Hah!
Alle reacties Link kopieren
quote:fru1t3lla schreef op 27 maart 2013 @ 19:03:

[...]





Wat gaan ze nog uitvinden, gesneden brood? Hah!Het water-closette is ook niet ver meer weg denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 maart 2013 @ 18:53:

Niet echt geschikt voor forummen op het werk of in de bieb, want ik zag mijn buurman gezellig meegluren vanmiddag .De berichten van boze moeders, blind voor de notie dat kinderen aandacht willen en misschien daarom zo vaak bij jou op de Ipad zitten te loeren als je zo graag "ongestoord wilt forummen" zullen wel binnen komen regenen straks.
quote:Syndicate schreef op 27 maart 2013 @ 19:49:

[...]



De berichten van boze moeders, blind voor de notie dat kinderen aandacht willen en misschien daarom zo vaak bij jou op de Ipad zitten te loeren als je zo graag "ongestoord wilt forummen" zullen wel binnen komen regenen straks.





Ik lust ze rauw
Ik krijg bepaalde idëen van half naakte vrouw samen met de sbs bloed zweet en tranen promo.

Nog net geen trauma door het beeld van Dré Hazes en deze half naakte dame.

Tja ach nou, het was dat mijn man zag dat er tieten in beeld kwamen had ik eigenlijk niets door gehad.Oh en hij mag kijken hoor..
Tja tja, wat vind ik ervan...Eigenlijk dacht ik er helemaal niks bij toen ik 't zag, hooguit dat het tijd wordt voor lente en zon.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip over ctrl-muiswieltje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik zet mijn beeldscherm toch maar terug.

Nu staat ze me aan te loeren, ik zie haar ogen boven de tabs Uitloggen en Nieuwsbrief.



Creepy !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Die heeft er volgens mij maar kort gestaan, die halfnaakte vrouw. Ze kreeg het vast te koud.
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 28 maart 2013 @ 10:04:

Die heeft er volgens mij maar kort gestaan, die halfnaakte vrouw. Ze kreeg het vast te koud.Dat kun je dus niet controleren, ze heeft haar handen voor haar tepels.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven