Waarom gebeurt mij dat nou altijd?

26-11-2014 11:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde vandaag extra vroeg opstaan, want best veel te doen en wat werk waarmee ik achterloop. Afijn, verslaap ik me met als gevolg dat ik helemaal duf aan de dag begin. Maar gauw wat koffie, want dat heb ik echt nodig, maar helaas, de melk is op. Ik besluit dus snel iets aan te trekken en bij de supermarkt vlakbij melk te halen. Neem ik meteen de hond mee zodat ik hem even snel uit kan laten. En zo loop ik met ongekamd haar en een slaapkop over straat in de hoop dat ik niemand tegenkom. Bij de supermarkt is er bijna niemand, dus dat is mazzel. Ik loop zo snel mogelijk weer richting huis, het lijkt allemaal goed te gaan totdat ik 2 buurvrouwen, ook met hond, in het vizier krijg. Ik besluit te treuzelen, maar helaas, ze hebben me al gezien en nog erger, mijn hond heeft hen ook gezien en dat betekent dat hij gedag MOET zeggen. En zo ontkom ik er niet aan om met mijn verschijning van een dakloze een praatje met ze te moeten maken. De ene buuf staat zoals gewoonlijk met keurig gekapte haartjes en strak in de make up en de andere heeft vast ook lekker gedoucht. Gelukkig zijn ze zo beleefd om geen opmerking te maken over hoe ik eruit zie, maar het enige wat ik kan denken is: "waarom heb ik dit nou weer?"



Absoluut een non probleem, ik weet het, ik moest het gewoon even kwijt en ik zou het fijn vinden om van jullie te horen dat ik niet de enige ben die dit weleens overkomt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Echt niet, ik ben ook zo een.
Alle reacties Link kopieren
In alle eerlijkheid: nee, overkomt me nooit. In jouw geval zou ik tenminste even een washand door mijn gezicht hebben gehaald en mijn haren gekamd alvorens naar buiten te gaan. En dingen als melk en koffie en noem maar op heb ik altijd in voorraad.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Een dag besluiten lekker als ma flodder op de bank te hangen woonkamer ontploft en dan gaat de bel en staat er iemand voor de deur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Derpina schreef op 26 november 2014 @ 11:57:

Een dag besluiten lekker als ma flodder op de bank te hangen woonkamer ontploft en dan gaat de bel en staat er iemand voor de deur.Ja, nooit als het spik en span is.
Haha, het is dat ik geen koffie drink en geen hond heb 😉... Maar anders had ik het zo kunnen zijn! Moet kunnen, toch?
Alle reacties Link kopieren
ik weet de oplossing leer koffie drinken hoe het bedoeld is

ZWART geen melk gene suiker, heb je nooit dit probleem meer
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een wijk vol studenten. De heren doen alles in joggingbroek en de meiden kunnen kiezen tussen een joggingbroek of leggings met Uggs. Als ik op zaterdagochtend naar de bakker ga doe ik niet eens meer mijn best om er fatsoenlijk uit te zien. En de buurvrouwen weten ook wel dat je er niet elke dag zo uit ziet dus het is echt niet erg.
Je zag er dus niet absolutely fabulous uit.



Als ik mijn koffie nog niet op heb, zie er als een Gremlin uit, who cares !
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn om te lezen dat ik niet de enige ben .



Behalve Pejeka dan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 26 november 2014 @ 13:24:

Oh fijn om te lezen dat ik niet de enige ben .



Behalve Pejeka dan.Oh, begrijp me goed, ik zie er (in mijn vrije tijd) heus niet altijd uit alsof ik net uit een modetijdschrift ben gewandeld. Maar een washand en een kam is een minuut werk, dat kan er echt wel vanaf voordat ik naar buiten ga.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Derpina schreef op 26 november 2014 @ 11:57:

Een dag besluiten lekker als ma flodder op de bank te hangen woonkamer ontploft en dan gaat de bel en staat er iemand voor de deur.Ik doe echt niet open hoor als ik niemand verwacht!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook niet graag zo naar buiten, maar ja als ik uitgeslapen heb, staat de hond op springen!



Vind het dan zielig dat ze nog langer moet wachten, dus ga ook in joggingsbroek, geen tanden gepoetst, m'n haar een beetje met de handen in model gebracht, naar buiten.



Maar dan voel ik me zoo niet fijn en hoop dat ik geen bekende tegen kom!

Hup snel een plasje, druk van de ketel en weer naar huis!



(ga later wel iets uitgebreider, haha)
Alles weten maakt niet gelukkig...
Afgelopen zaterdag nog: hartstikke verkouden en ziek, maar toch boodschappen nodig. Ik heb nog gewacht tot 17/18 uur zodat het niet zo druk zou zijn. Kom ik daar met mijn verkouden hoofd (inclusief rode waterige ogen, hartstikke bleek en hevig snotterend en hoestend) is het nog hartstikke druk. Ik heb mijn denkbeeldige oogkleppen opgezet en als een razende mijn boodschappen gedaan.
Eigenlijk overkomt mij dat nooit, maar ik heb dan ook de luxe van kinderen dus ik moet wel . Verder ben ik over georganiseerd dus ik start mijn dag pas als ik gedouched heb. Dat is het eerste wat ik doe als ik wakker wordt.



En verder heb ik poets kleren.. Dus als ik ga schoonmaken dan is het een oude spijkerbroek met oude trui. Verder ben ik een echte fan van een comfortabele joggingbroek in de avond dus grote kans dat als je bij mij onverwacht aanbelt ik dat aan heb 's avonds. En dat kan mij dan ook eigenlijk niets schelen.



Man is het tegenovergestelde. Die tref je nooit, maar dan ook nooit uit de plooi aan.



En die vrouwen die altijd een laag makeup dragen hebben dat ook nodig denk ik dan altijd maar. Jij kunt je tenminste nog verfromfraaid vertonen.
Zou dan het liefst een zonnebril opzetten maar dat vind ik zo stom en aanstellerig staan in de winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat regelmatig onze honden 's ochtends even zelf hun behoefte doen op het grasveldje bij ons voor.

Dan sta ik daar dus in mijn ochtendjas met slaaphoofd in de deuropening te wachten tot ze weer terug komen lopen.



Een tijdje terug kwam ik een meisje van een jaar of 10 tegen in het park.

Ze liep op me af en zei: "Hé, jou ken ik, jij staat altijd in je ochtendjas voor de deur en jouw honden laten zichzelf uit!"



Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 november 2014 @ 14:01:

Ik laat regelmatig onze honden 's ochtends even zelf hun behoefte doen op het grasveldje bij ons voor.

Dan sta ik daar dus in mijn ochtendjas met slaaphoofd in de deuropening te wachten tot ze weer terug komen lopen.



Een tijdje terug kwam ik een meisje van een jaar of 10 tegen in het park.

Ze liep op me af en zei: "Hé, jou ken ik, jij staat altijd in je ochtendjas voor de deur en jouw honden laten zichzelf uit!"







Haha!

Wel ideaal, zo'n veldje heb ik hier niet! (en in de achtertuin vind ik ook nogal wat)
Alles weten maakt niet gelukkig...
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 november 2014 @ 14:01:

Ik laat regelmatig onze honden 's ochtends even zelf hun behoefte doen op het grasveldje bij ons voor.

Dan sta ik daar dus in mijn ochtendjas met slaaphoofd in de deuropening te wachten tot ze weer terug komen lopen.



Een tijdje terug kwam ik een meisje van een jaar of 10 tegen in het park.

Ze liep op me af en zei: "Hé, jou ken ik, jij staat altijd in je ochtendjas voor de deur en jouw honden laten zichzelf uit!"



Oei, dat is wel erg Ik leg wel de grens bij een badjas. Als ik naar buiten ga, heb ik toch wel minstens een spijkerbroek en trui aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 november 2014 @ 14:01:

Ik laat regelmatig onze honden 's ochtends even zelf hun behoefte doen op het grasveldje bij ons voor.

Dan sta ik daar dus in mijn ochtendjas met slaaphoofd in de deuropening te wachten tot ze weer terug komen lopen.



Een tijdje terug kwam ik een meisje van een jaar of 10 tegen in het park.

Ze liep op me af en zei: "Hé, jou ken ik, jij staat altijd in je ochtendjas voor de deur en jouw honden laten zichzelf uit!"



Hhahaha
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Niet buiten de deur, wel in huis;

Laatst kwam de politie onverwacht langs ( een auto tegen m'n man's auto aangereden en doorgereden zonder briefje, dus man had aangifte gedaan, vandaar) op een zaterdagochtend.

Dat betekent; Ik nog in pyama met een fleece-trui van man erover,haar als een vogelnest,ongewassen,dochter in pyama en haar wild, man zat in een korte broek en trui

Ik baalde echt dat de politie-agent langskwam. Ten eerste omdat ze 5 keer gezegd hadden terug te bellen (niet gedaan) en dan ineens onverwacht langskomen terwijl wij op ons mooist zijn

Daarnaast werk ik soms voor de politie/word ik ingehuurd om met mensen te praten, dus ik hoopte al dat het niemand was die ik kende van werk, gelukkig niet..Maar heb me wel even afgevraagd wat hij van ons dacht op dat moment
Alle reacties Link kopieren
Glitglam, die is ook erg!



Denk dat ik wel weet waarom ik me verslapen heb. Voel me ziekjes, pijn in mn hoofd en verkouden. Dat wordt niks vandaag.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 's nachts, dus ik slaap 's ochtends. Als ik iets bestel probeer ik het altijd zo te regelen dat ik het of bij een pick up point af kan halen, of dat ik de bezorgtijd ('s middags!) kan kiezen.

Maar die tijden kloppen lang niet altijd, ik ben al zo vaak door pakjesbezorgers die ineens twee uur eerder zijn uit mn bed gebeld. En dan spring ik er toch uit en trek snel spijkerbroek en trui aan, omdat ik wat ze bij zich hebben waarschijnlijk graag wil hebben.

En dan weet ik nooit zeker: moet ik gewoon de deur open doen en doen alsof er niets aan de hand is? Of moet ik de bezorger uitleggen waarom ik er om 11 uur 's ochtends nog zo verslapen uit zie?
Zeg maar Spijker.
Hm nee dat heb ik niet. Ik hou van de dag fris beginnen dus het eerste wat ik altijd doe is douchen en gewoon aankleden, haren kammen etc. Make-up niet per se, maar dat boeit je buurvrouw vrij weinig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een joggingpak (geheel antraciet) van mijn moeder gehad. Toen ik een keer vlug een kleine boodschap moest halen dacht ik, ach dat kan ook wel een keertje in een joggingpak. Het was warm weer dus hoefde geen jas aan.

Week later vroeg mijn moeder, zit de pyama nog lekker? Oeps, joggingpak bleek pyama te zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven