Wakker?? Voor iedereen een hapje en een drankje

08-06-2015 02:04 3012 berichten




Kun je niet slapen? Schuif gezellig aan bij onze Bar. Al vele jaren kletsen we hier over de zinnige en onzinnige zaken des levens.



Aanmelden en afmelden hoeft niet. Wil je een keertje meekletsen of van je afschrijven? Wees welkom.

Consumpties schrijven we op de bon, betalen komt later wel.



Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Ha Prada.

Fijn dat je een nieuwe hebt geopend
Alle reacties Link kopieren
Proost in de nieuwe bar!



Geen leuk plaatje prada? (alhoewel dit minder scrollen is natuurlijk)
Ja nu wel een plaatje. Zit er zo helemaal niet met mijn hoofd bij.
Alle reacties Link kopieren
Best een gezellig plaatje.

Ik neem de voorste barkruk.
Alle reacties Link kopieren
JONARI SCHREEF OP 08 JUNI 2015 @ 02:07:

Heb je nig een Netflix-tip voor me?

Ben na Rita nogal in een gat gevallen.



Oh dat had ik ook! Rita was echt super.

Crossing lines is goed maar is ook al op tv geweest. Orphan Black zoals ik al zei, maar daar moet je van houden.

Mijn dochter is lyrisch over Sense 8, die staat er pas nieuw op. Ik heb geen idee of ik dat leuk vind.

En 12 juni begint Orange is the new black weer. Hoewel ik de laatste afleveringen daarvan wel wat minder vind.
Alle reacties Link kopieren
Leuk iedereen een eigen kruk
Ik kijk Broadchurch via popcorn. Wat een bloedstollende spannende serie. Maisjes ik ga naar bed, morgen even naar de dokter, even vragen hoe het met mij is




Happy new topic.





Pssssst Prada er staat een tikfoutje in de titel .
Pssssst Kia, heb ik al gemeld bij de Mods
Alle reacties Link kopieren
HAPPY NEW TOPIC!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Happy New Topic!
Alle reacties Link kopieren
Kofffiiieeee graag
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heeeellll veeeelllll koffie!
Koffie en een ontbijtje graag!
quote:prada schreef op 08 juni 2015 @ 02:35:

Pssssst Kia, heb ik al gemeld bij de Mods Dan heb ik niets gezegd .
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Ik ben weer in het land van de werkende mensen beland. Heb echt een heerlijk weekend gehad.



Al begon het een beetje 'anders'.



Ik ging naar de camerawinkel om een nieuwe lens voor op mijn camera te kopen. Blijkt de aansluiting die ik heb niet universeel genoeg te zijn en moet dus een 'adapter' aanschaffen om de lens er wel op te kunnen zetten. De lens die ik op het oog had kostte me al 350 euro, dan komt daar de adapter van 150 euro nog bij en voor mijn camera had ik ook al 260 euro neergeteld. Afijn, heb ik totaal dus dik 750 euro uitgegeven en dan zou ik een aardig basic cameraatje hebben met een hele mooie lens.



Gelukkig zag de meneer in de winkel wel aan me dat ik het dat niet waard vond. Hij heeft me nu voor minder geld een veel betere camera verkocht, mét een splinternieuwe telelens erbij, voor minder dan 500 euro. Was toevallig het laatste overjarige modelletje dus hij kon me flinke korting geven en heeft me in een uur alle dingen die het ding kan uitgelegd. Ik ging eigenlijk nooit naar deze winkel omdat ik dacht dat ze je afzetten waar je bij staat, maar blijkbaar is dat toch erger bij de elektronica winkels. Sterker nog, ik moest maar even lekker een beetje gaan proberen en als iets niet lukt, moet ik even mijn foto's én camera meenemen en dan kunnen zij me uitleggen hoe ik het aan moet pakken om die foto beter te kunnen maken en welke instellingen ik daarvoor moet gebruiken.



Enige nadeel is dus dat ik nu wel van mijn nog bijna nieuwe andere camera af moet...



Daarna ging alles gelukkig wat meer van een 'leien dakkie':

Voor en prikkie een tijdelijke nieuwe vloer voor in ons halletje uitgezocht, en een hele mooie tent gezien bij de outdoorwinkel die ook super afgeprijsd was.



S avonds een gezellige verjaardag gehad en gisteren eindelijk even tijd voor mezelf kunnen nemen.



Heerlijk in het zonnetje in mijn bikini op een handdoekje in de tuin gelegen met een kleurboek erbij. (jup, I Adult coloring books!) Vriendlief kwam halverwege de middag thuis en toen hadden we stiekem wel zin om te barbecuen, maar dat is zo saai met zn tweeën. Dus we hebben mijn oma gebeld en die is gezellig in het zonnetje in de tuin komen eten. Dr dag kon niet meer stuk.



Nu mogen we weer gewoon aan het werk.. Iedereen lekker van het mooie weer genoten?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Oh Cat wat een leuk weekend zeg!!!! En wat lief dat je oma zo een leuke bbq heeft gehad en van het zonnetje genieten. Je was toch ook nog dit weekend naar Haarlem? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?



Cool een mooie camera en zeker ook met het doel wat je voor ogen hebt met de vakantie, maar ons mag je ook spammen hoor met mooie foto`s. Voldeed de `oudere` niet meer of was het een gewone compact-cameraatje? Wel een goede tip voor andere om voor zoiets te gaan, een model die eruit gaat. En met zulke service van die winkel maakt het ook niet uit. Als ik ooit de loterij win is dat het eerste wat ik ga kopen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 juni 2015 @ 14:38:

Oh Cat wat een leuk weekend zeg!!!! En wat lief dat je oma zo een leuke bbq heeft gehad en van het zonnetje genieten. Je was toch ook nog dit weekend naar Haarlem? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?



Cool een mooie camera en zeker ook met het doel wat je voor ogen hebt met de vakantie, maar ons mag je ook spammen hoor met mooie foto`s. Voldeed de `oudere` niet meer of was het een gewone compact-cameraatje? Wel een goede tip voor andere om voor zoiets te gaan, een model die eruit gaat. En met zulke service van die winkel maakt het ook niet uit. Als ik ooit de loterij win is dat het eerste wat ik ga kopen .



Volgens mij ging lime of ingelke naar Haarlem dit weekend



Mijn andere camera deed het ook prima, maar kon bijna niet inzoomen. Of tenminste, niet zoveel als ik zou willen. Daarom wilde ik er een telelens bij, maar die kon er dus niet op . Verder was die andere ideaal. Net een wat handzamer formaatje dan wat ik nu heb, maar deze kan verder gelukkig dus hetzelfde én meer. Beide zitten ze tussen compact-camera en spiegelreflex camera in. Systeemcamera's noemen ze het. Voorlopig kan ik nu naar hartelust oefenen met de katten als fotomodelletjes en de rivier 2 straten verderop natuurlijk. Als ik een leuke heb zie je hem vanzelf voorbij komen ;)
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Ohja, dan was het Lime die naar Haarlem een dagje zou gaan. Of Ingelke







Ja spam hier maar foto`s, katten, eten, vriendje, het maakt niet uit
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Happy new topic!



Ik ben niet in Haarlem geweest. Moet iemand anders zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 08 juni 2015 @ 16:23:

Happy new topic!



Ik ben niet in Haarlem geweest. Moet iemand anders zijn



Hahahahah, nou dan moet het Ingelke zijn -grijnz-



Wel een lekker weekend gehad?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 juni 2015 @ 16:29:

[...]





Hahahahah, nou dan moet het Ingelke zijn -grijnz-



Wel een lekker weekend gehad?

Ja prima weekend met mooi weer, een verjaardag, een BBQ en een dagje niks. Heerlijk.

En jouw weekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 08 juni 2015 @ 16:36:

[...]



Ja prima weekend met mooi weer, een verjaardag, een BBQ en een dagje niks. Heerlijk.

En jouw weekend?Ook wel relaxed, had ik ook veel zin in, even niet teveel moeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik schuif ook lekker aan in de bar. Heb net een borrel ingeschonken. Op de maandag?? Ja op de maandag. Vertelde jullie laatst over mijn slechte longen en gisteren begon ik bloed op te hoesten. Veel bloed, dus nu knijp ik hem wel. Net bij de dokter geweest en woensdag foto's trekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven