Wakker.. Wakkerder.. Wakkerst(?)

15-06-2016 03:14 1555 berichten
Wie is er ook nog wakker en verveelt zich (ook?)



Na 3 uur plafond staren maar weer m'n bed uitgegaan

Zijn er nog meer wakkeren? In voor leuke/flauwe/gezellige/zinloze/whatever kletspraat?
Heb je nu ook last van angsten Isa? Mss helpt het er over te praten?
quote:Tjuptjup schreef op 19 februari 2017 @ 03:17:

[...]





Fijn dat het je goed doet!! Tis ook een klote situatie!



Tja weet je, ik heb sowieso al "problemen" met me afgewezen voelen. Ik ervaar dat wat heftiger als de gemiddelde mens. Kan het tegenwoordig meestal goed handelen. Maar het blijft een teer punt. Zeker op seks gebied. Speelt ook mee dat ik laatste jaar best ben aangekomen dus dan komt het dubbel hard aan (maar het verschil in libido speelde daarvoor al dus dat is niet de reden). Ik vind t vooral irritant dat ik nu dus niet kan slapen en op de bank zit hierdoor terwijl hij dus vrolijk ligt te pitten (in MIJN bed! )



Gaat iets niet goed hier, krijg de berichtjes in vreemde volgorde binnen tijden kloppen niet sorry als ik opeens wegben, heb net een nieuw modem sinds die tijd doet alles raar maar dat terzijde.



Snap jou ook heel goed, ben precies zo....kan ook slecht tegen afwijzing en ben (over?)gevoelig, wel in therapie geweest en een hoop van geleerd nu kan ik het wel handelen.

En dat slapen van hem OEH om razend te worden ik begrijp je helemaal.



Heb mijn meest recente ex snurkte en had slaapapneu, praatte hardop in zijn slaap en ging ook weleens aan de wandel. Soms wel lachen, hij stond een keer om 4 uur 's nachts in zijn blote kont op het portiek naar beneden (van glas, iedereen kon hem zien) en was bijna niet terug/wakker te krijgen hij moest echt iets uit zijn auto pakken.

Nog steeds spijt dat ik toen de deur niet achter hem op slot heb gedraaid en politie gebeld

Want vlak daarna ontdekte ik iets waardoor ik hem voorgoed eruit heb gekiept.

Verder niemand hoor, het lijkt wel alsof ik alleen mensen wegstuur, maar dit is puur toeval hihi
Ik heb zoveel angsten, maar iets wat nu op dit moment erg afspeeld is dat ik niet "durf" te slapen. En ik weet niet waarom....
quote:Bestaardigopzich schreef op 19 februari 2017 @ 03:42:

[...]





Gaat iets niet goed hier, krijg de berichtjes in vreemde volgorde binnen tijden kloppen niet sorry als ik opeens wegben, heb net een nieuw modem sinds die tijd doet alles raar maar dat terzijde.



Snap jou ook heel goed, ben precies zo....kan ook slecht tegen afwijzing en ben (over?)gevoelig, wel in therapie geweest en een hoop van geleerd nu kan ik het wel handelen.

En dat slapen van hem OEH om razend te worden ik begrijp je helemaal.



Heb mijn meest recente ex snurkte en had slaapapneu, praatte hardop in zijn slaap en ging ook weleens aan de wandel. Soms wel lachen, hij stond een keer om 4 uur 's nachts in zijn blote kont op het portiek naar beneden (van glas, iedereen kon hem zien) en was bijna niet terug/wakker te krijgen hij moest echt iets uit zijn auto pakken.

Nog steeds spijt dat ik toen de deur niet achter hem op slot heb gedraaid en politie gebeld

Want vlak daarna ontdekte ik iets waardoor ik hem voorgoed eruit heb gekiept.

Verder niemand hoor, het lijkt wel alsof ik alleen mensen wegstuur, maar dit is puur toeval hihi





Hahaha ik zie het helemaal voor me!!

Wel balen dat hij je een klote streek heeft geflikt... maar beter kwijt dan rijk denk ik dan maar



Tja ik heb vanavond niks gezegd erover want ik had geen zin in discussie maar ik weet vrij zeker dat hij het wel merkte aan me. En in het verleden ging hij ook altijd liggen pitten. En hij weet dat als ik uit bed ga ik dat niet zonder reden doe. Dus idd zooooo irritant dat hij nou ligt te pitten



Ik zit ook serieus te denken om op de logeerkamer te gaan liggen. Ik weet dat als ik naast hem ga liggen ik alleen maar bozer en verdrietiger word. Maar ja dan heb ik morgen gedoe denk ik...

pffff heel eerlijk wou ik dat hij vannacht gewoon in z'n eigen huis had geslapen
Bestaardigopzich.... nu ben ik nieuwsgierig geworden....
quote:Tjuptjup schreef op 19 februari 2017 @ 03:48:

[...]





Tja ik heb vanavond niks gezegd erover want ik had geen zin in discussie maar ik weet vrij zeker dat hij het wel merkte aan me. En in het verleden ging hij ook altijd liggen pitten. En hij weet dat als ik uit bed ga ik dat niet zonder reden doe. Dus idd zooooo irritant dat hij nou ligt te pitten



Ik zit ook serieus te denken om op de logeerkamer te gaan liggen. Ik weet dat als ik naast hem ga liggen ik alleen maar bozer en verdrietiger word. Maar ja dan heb ik morgen gedoe denk ik...

pffff heel eerlijk wou ik dat hij vannacht gewoon in z'n eigen huis had geslapen



Dan zou ik toch in de logeerkamer gaan slapen...als je al boos en verdrietig van het idee wordt om naast hem te gaan liggen... is wel een signaal naar hem ook, hij zal er toch echt met je over moeten praten, toch?

Vind het echt waardeloos, wat je ook kiest het is en blijft kiezen tussen 2 kwaden.

Dat gewoon gaan slapen is echt iets wat mannen doen inderdaad ik doe dan ook geen oog dicht. Aai over je bol...
quote:Isabonita schreef op 19 februari 2017 @ 03:48:

Bestaardigopzich.... nu ben ik nieuwsgierig geworden....



Wat hij gedaan had bedoel je? If so: hij ging een huis kopen, vertelde me eerst dat hij een huis op het oog had (met de bedoeling dat we binnenkort samen zouden gaan wonen, wel wilde ik mijn eigen huis nog niet opzeggen) Ik zei leuk, waar en wanneer kunnen we gaan kijken?

Hij was al gaan kijken met de makelaar en zijn ouders..... pfff.... en ik dan?

Nou, volgende keer dan maar ze gingen nog een keer kijken (hij is 44 btw) lang verhaal kort: ik ben 's avonds in het donker even door het raam gaan kijken, zag niks natuurlijk, vond het een pokkehuis in een pokkebuurt maarrr hij was ook de 2e x met pa en ma gaan kijken ennnn: had het al gekocht....

Zonder met mij te overleggen dus, wel pa en ma mee? (dat was ook een probleem die ouders, bemoeiziek en hij liet ze maar gaan.

Dat was de welbekende druppel!
Ohhh sucks...



Heerlijk... willen samen wonen, maar niet aan denken dat de ander het ook goed moet vinden.... beetje aan elkaar denken is niet verkeerd... (44, en je ouders meenemen...)



Verstandige keus om het af te breken als ik het zo hoor!
Ja, achteraf wist ik dat eigenlijk allang maar ja hij had ook hele leuke kanten maar mijn mening telde gewoon nooit mee. En echt een moederskindje, is toch raar dat hij met HUN een huis gaat kopen ipv zijn vriendin??

Maar goed, leuke tijd mee gehad en nu blij dat het over is. Achteraf zie je het opeens veel scherper hoe belachelijk sommige zaken verliepen, het sloop erin.

Nou ja, shit happens.. kan er nu wel om lachen zelfs wat een stripfiguur was het eigenlijk, en dat ik zolang mijn mond nog heb gehouden! Maar daar was ik zelf bij dus... niet zeuren, ook mijn schuld ik had veel eerder op moeten stappen..
Maar ik ga mijn bedje maar eens opzoeken sorry, vind het gewoon lullig om je te laten zitten terwijl je angstig bent... Ken je Sensoor trouwens? Daar heb ik best veel aan gehad en naar gebeld toen ik depressief/angstig was. Je kan 24/7 bellen, anoniem en gewoon even praten.

Nog NOOIT een onbenul aan de lijn gekregen. Tis maar een tip maar als je echt zit te malen helpen ze je echt goed om je gedachten op een rij te zetten.

Weet niet of je daar wat aan hebt maar ik zeg het toch maar.

Hoop dat je je zo wat beter voelt
O, en als je het nr. niet hebt: gewoon Googelen op Sensoor, je kan ook een nr. tegen normale kosten vinden in je eigen omgeving, anders 5 cent p.m. dacht ik. Voor amsterdam bv 0206757575, als daar niemand opneemt zoeken ze een vrije medewerker. Nogmaals ik heb echt veel steun aan ze gehad, en omdat je ook zegt: ik DURF niet te slapen en weet niet waarom' lijkt het me fijn voor jou om dat even te bespreken met iemand!?

Liefs en sterkte
quote:Bestaardigopzich schreef op 19 februari 2017 @ 04:19:

Maar ik ga mijn bedje maar eens opzoeken sorry, vind het gewoon lullig om je te laten zitten terwijl je angstig bent... Ken je Sensoor trouwens? Daar heb ik best veel aan gehad en naar gebeld toen ik depressief/angstig was. Je kan 24/7 bellen, anoniem en gewoon even praten.

Nog NOOIT een onbenul aan de lijn gekregen. Tis maar een tip maar als je echt zit te malen helpen ze je echt goed om je gedachten op een rij te zetten.

Weet niet of je daar wat aan hebt maar ik zeg het toch maar.

Hoop dat je je zo wat beter voelt



Dankjewel! Ik ga het is proberen.

En het is niet lullig hoor haha... ik moet mezelf ook even dwingen.



Fijne nacht,
quote:Bestaardigopzich schreef op 19 februari 2017 @ 04:24:

O, en als je het nr. niet hebt: gewoon Googelen op Sensoor, je kan ook een nr. tegen normale kosten vinden in je eigen omgeving, anders 5 cent p.m. dacht ik. Voor amsterdam bv 0206757575, als daar niemand opneemt zoeken ze een vrije medewerker. Nogmaals ik heb echt veel steun aan ze gehad, en omdat je ook zegt: ik DURF niet te slapen en weet niet waarom' lijkt het me fijn voor jou om dat even te bespreken met iemand!?

Liefs en sterkte Je bent lief
Iemand nog wakker?
Ja ik!!
quote:Filee schreef op 03 maart 2017 @ 02:51:

Ja ik!!Hiiiii!!!! Hoe komt het dat je nog wakker bent?
Ik ben ziek



Waarom ben jij nog/al wakker?
Ohhh das balen . Griepje??



Bij mij is het deels doordat ik nu al weekend heb. Deels doordat ik lang met n vriendin aan de foon heb gezeten. En deels frustratie
Ja soort van
Waarom frustrate?
Balen zeg! Ben er gelukkig net vanaf
Hmmm tja btje persoonlijk. Maar vriend en ik zitten niet op 1 lijn qua frequentie van seks. En alhoewel meestal wordt gezegd dat mannen vaker zin hebben, is het bij ons omgedraaid... en ik loop onderhand tegen de muren op!
Jij ook nog wakker isa? How come?
quote:Tjuptjup schreef op 03 maart 2017 @ 03:48:

Jij ook nog wakker isa? How come?



Ja..... angst... stom hé... kga pas slapen als ik zeker weet dat ik in één keer slaap.. anders niet...



Ik hoop dat jij zo kan slapen Tjuptjup

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven