Wakker.. Wakkerder.. Wakkerst(?)

15-06-2016 03:14 1555 berichten
Wie is er ook nog wakker en verveelt zich (ook?)



Na 3 uur plafond staren maar weer m'n bed uitgegaan

Zijn er nog meer wakkeren? In voor leuke/flauwe/gezellige/zinloze/whatever kletspraat?
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 01:38:

[...]

Elk nadeel heb z'n voordeel toch?Ja maar ik val lastiger in slaap als hij al slaapt. Überhaupt als we samen slapen (we latten en ik ben nogal n moeilijke slaper, dus slaap beter in m'n eentje)
Alle reacties Link kopieren
Haaai Leo . Hoe gaat het met jou?



Ja, soms kunnen slapende mensen vervelend zijn. Vooral omdat zij wél slapen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 01:41:

Proost Blondie! Hopelijk was het een erg gezellig feest vanavond. Anders maken we er hier een alsnog feestje van. Dit klinkt wel als n goed plan
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 01:42:

Haaai Leo . Hoe gaat het met jou?



Ja, soms kunnen slapende mensen vervelend zijn. Vooral omdat zij wél slapen .



Haha ja maar echt!!!!

En vooral als ze hoorbaar ademhalen! het zou verboden moeten worden!
En ook irritant als ze slapen terwijl jij amoureuze plannen hebt
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 01:41:

Proost Blondie! Hopelijk was het een erg gezellig feest vanavond. Anders maken we er hier een alsnog feestje van. Ja het was gezellig. Het was een feest voor de vrijwilligers van de voetbalvereniging. Er was ook een loterij bij en wij hebben een voetbal, tosti ijzer, een tuinhaard en 4 entreekaarten voor de Efteling gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 01:42:

Haaai Leo . Hoe gaat het met jou?



Ja, soms kunnen slapende mensen vervelend zijn. Vooral omdat zij wél slapen .Haaai Kia

Gaat goed met mij. En met jou?



Idd lastig wanneer iemand naast je ligt te snurken.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 26 maart 2017 @ 01:44:

[...]





Haha ja maar echt!!!!

En vooral als ze hoorbaar ademhalen! het zou verboden moeten worden! Ik heb een goeie oplossing daarvoor, een blijvende uiteraard. Tijdelijk is niks. Kussen derop .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 01:46:

[...]



Ja het was gezellig. Het was een feest voor de vrijwilligers van de voetbalvereniging. Er was ook een loterij bij en wij hebben een voetbal, tosti ijzer, een tuinhaard en 4 entreekaarten voor de Efteling gewonnen.Wauw das n goeie vangst zeg! Leuke prijzen ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 01:46:

[...]



wij hebben een voetbal, tosti ijzer, een tuinhaard en 4 entreekaarten voor de Efteling gewonnen.Gefeliciteerd. Toevallig heb ik vanavond naar filmpjes van de Efteling zitten kijken. Binnenkort ga ik er weer heen.

Wat is jouw favoriete attractie?
Power to the people
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 01:49:

[...]



Ik heb een goeie oplossing daarvoor, een blijvende uiteraard. Tijdelijk is niks. Kussen derop .Tja btje rigoureus maar wel effectief . Ik ga er eens serieus over nadenken
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 01:48:

[...]

Haaai Kia

Gaat goed met mij. En met jou?



Idd lastig wanneer iemand naast je ligt te snurken.

Fijn! Tevreden met de uitslagen?



Best aardig op het moment. Maak wat voorzichtige stapjes de goede richting op. Dus wie weet. Laatste keer was zo'n zes weken terug .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 26 maart 2017 @ 01:52:

[...]





Tja btje rigoureus maar wel effectief . Ik ga er eens serieus over nadenken Ik rigoureus.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 01:52:

[...]



Fijn! Tevreden met de uitslagen?



Best aardig op het moment. Maak wat voorzichtige stapjes de goede richting op. Dus wie weet. Laatste keer was zo'n zes weken terug .Kia je praat in raadselen en je maakt me nieuwsgierig of is het geheimtaal??
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 01:52:

[...]



Fijn! Tevreden met de uitslagen?



Best aardig op het moment. Maak wat voorzichtige stapjes de goede richting op. Dus wie weet. Laatste keer was zo'n zes weken terug .Welke uitslagen bedoel je?

Fijn dat het de goede richting op gaat.
Power to the people
Ben al heel vaak in de Efteling geweest. Als kind zijnde gingen wij daar elk jaar naar toe. Toen ik 20 was ben ik met mijn broer en zijn vriendin en ik met mijn vriend naar de Efteling geweest. We kwamen daar om 10 uur binnen en het begon te regenen. Toen zijn we binnen gaan zitten in de caroussel die draaimolen weet je wel en zijn daar bier gaan drinken. Het was zo gezellig en hebben zo gelachen dat we daar tot 6 uur zijn gebleven en toen ging de Efteling dicht. We hebben geen enkele attractie gehad maar wat zou ik die dag graag over doen.
Alle reacties Link kopieren
Blondie, ik ken de carrousel. Leuk dat jullie je daar de hele dag hebben kunnen vermaken.

Mijn favoriet is Joris en de draak.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 26 maart 2017 @ 01:56:

[...]





Kia je praat in raadselen en je maakt me nieuwsgierig of is het geheimtaal??

Jep, Leo en ik hebben een eigen taal. LeKi . Maar ik zal je een hint geven.



Leo, verkiezingen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 03:01:

Blondie, ik ken de carrousel. Leuk dat jullie je daar de hele dag hebben kunnen vermaken.

Mijn favoriet is Joris en de draak.Ik vind de Fata Morgana ook heel mooi en ik ga graag in de Python.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 03:02:

[...]



Jep, Leo en ik hebben een eigen taal. LeKi . Maar ik zal je een hint geven.



Leo, verkiezingen .Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden over de partij waarop ik heb gestemd!

Overall heb ik een dubbel gevoel. Nederland heeft een stuk rechtser gestemd en op partijen die achter de feiten aan lopen.
Power to the people
De Efteling is voor mij ook jeugdsentiment. Mijn ouders hadden het niet zo breed en wij gingen niet echt op vakantie maar wij maakten dagtripjes en de Efteling daar gingen wij elk jaar naar toe.
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 03:06:

[...]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden over de partij waarop ik heb gestemd!

Overall heb ik een dubbel gevoel. Nederland heeft een stuk rechtser gestemd en op partijen die achter de feiten aan lopen.Ik ben ook heel tevreden want ik heb op de VVD gestemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 03:04:

[...]



Ik vind de Fata Morgana ook heel mooi en ik ga graag in de Python.Ik ook! Beide attracties staan hoog in mijn lijstje.

Vanavond zag ik dat de Gondoletta destijds slechts was aangelegd als test voor Fata Morgana (zelfde bootjessysteem). Omdat de Gondoletta zo succesvol bleek te zijn, heeft de Efteling hem maar gehouden.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 03:06:

[...]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden over de partij waarop ik heb gestemd!

Overall heb ik een dubbel gevoel. Nederland heeft een stuk rechtser gestemd en op partijen die achter de feiten aan lopen.PvdD, duidelijk.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is de Efteling ook jeugdsentiment. Mijn eerste keer in 1987 kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren.



Een interessante site met veel detailinfo over de Efteling:

www.eftepedia.nl
Power to the people

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven