Wat denken Willem en Maxima echt?

26-04-2017 20:44 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af wat Willem Maxima, de kinderen en de overige leden van het koningshuis ECHT denken tijdens Koningsdag.

Morgen komt het koninklijke gezelschap aan met de trein, ze worden eerst welkom geheten door een 1000 koppig koor, daarna begint de tocht door de stad, ik ben wel eens benieuwd wat ze ECHT denken van al die mensen die een heel jaar bezig zijn met voorbereidingen, groepjes dames gekleed in klederdracht die sinds 7.00 's ochtends langs de route staan, in de hoop dat de Koning hun zelf gepunnikte sjaaltje in ontvangst zal nemen, mensen die meedoen met het programma die als een kind zo blij zijn als het koninklijke gezelschap langs hun tafeltje loop ( na uren koukleumen) zodat ze kunnen vertellen over het kunstwerkje dat ze hebben gemaakt speciaal voor Amalia, en dan weer het zoveelste oude mannenkoor, en alweer koekhappen,en natuurlijk moeten de prinsen ook meedoen aan een wedstrijdje voetbal (of een andere sport) Het zal mij niet verbazen als het gezelschap blij is wanneer ze thuis aankomen, joggingpak aan en lekker bankhangen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Xervy schreef op 26 april 2017 @ 21:06:

Het zou WA niet misstaan om eens iets aan zijn gebit te laten doen.Waarom? Ik vind het wel wat hebben. Het laat zien dat niemand perfect is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 21:06:

[...]





Nee, dat is vijftig jaar geleden in beton gegoten
Alle reacties Link kopieren
Zagen jullie die gezin's foto.......wat is Amalia dik zeg..........
Vind het er gewoon een beetje onverzorgd uitzien. Het hoeft niet stralend wit te zijn maar die 2 voortanden. Mwah...
quote:peecee schreef op 26 april 2017 @ 21:09:

Zagen jullie die gezin's foto.......wat is Amalia dik zeg..........Foto was ook heel onvoordelig genomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 26 april 2017 @ 21:09:

Zagen jullie die gezin's foto.......wat is Amalia dik zeg..........En dat is erg omdat?
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 26 april 2017 @ 21:09:

Zagen jullie die gezin's foto.......wat is Amalia dik zeg..........Nou... perfecte toekomstige representante van het volk dan toch? Het overgrote deel van de bevolking is nu al veel te dik, dus tegen de tijd dat zij koningin zal worden zal dat nog meer zijn... geweldig toch dat zij zich aan het volk conformeert?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:peecee schreef op 26 april 2017 @ 21:09:

Zagen jullie die gezin's foto.......wat is Amalia dik zeg..........Ben je daar nou nog niet overheen? Zoek eens een ander onderwerp om over te zeiken, dit begint na een paar jaar echt stierlijk te vervelen.
quote:peecee schreef op 26 april 2017 @ 21:09:

Zagen jullie die gezin's foto.......wat is Amalia dik zeg..........En?
De prinsesjes hebben tweedehands mobieltjes.

Verrassend!
quote:pejeka schreef op 26 april 2017 @ 21:12:

[...]





Nou... perfecte toekomstige representante van het volk dan toch? Het overgrote deel van de bevolking is nu al veel te dik, dus tegen de tijd dat zij koningin zal worden zal dat nog meer zijn... geweldig toch dat zij zich aan het volk conformeert?Juist!
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 21:16:

De prinsesjes hebben tweedehands mobieltjes.

Verrassend!Ik vind dat niet zo verrassend. Zo doen vele ouders het.
Mijn kinderen hebben nieuwe mobieltjes. Maar wij zijn dan ook tokkies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 26 april 2017 @ 20:56:

Ik denk dat Maxima het thermo ondergoed van de familie aan het zoeken is +1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 20:55:

Kijkt iemand nu het interview?



Waarom spreekt WA over zichtzelf in de 2e persoon enkelvoud? Nooit geleerd hoe stom dat staat?



Hoe bedoel je?

Hij zegt toch gewoon 'ik'?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 21:17:

[...]

Ik vind dat niet zo verrassend. Zo doen vele ouders het.Klopt, van een kant toch logisch. Van de andere kant kun je je ook voorstellen dat het daar geen noodzaak is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 21:22:

[...]



Klopt, van een kant toch logisch. Van de andere kant kun je je ook voorstellen dat het daar geen noodzaak is.



Lijkt me ook niet uit oogpunt van noodzaak maar meer om ze te leren dat dingen waarde hebben en niet zomaar altijd gekocht kunnen worden.

En het is ook niet nodig.
quote:calvijn1 schreef op 26 april 2017 @ 21:22:

[...]

Hoe bedoel je?

Hij zegt toch gewoon 'ik'?In het begin hele stukken niet. Toen hij vertelde dat ze op kasteel Drackensteijn geen tv hadden bijvoorbeeld
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 21:22:

[...]



Klopt, van een kant toch logisch. Van de andere kant kun je je ook voorstellen dat het daar geen noodzaak is.Nou, ik kan me ook de ophef voorstellen als de dames alle drie met de allernieuwste aaifoon rondhobbelen, dus ik geef WA en Max groot gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn de jaren 90 gebleven?

Had graag meer gehoord over zijn kennismaking met Maxima.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 21:25:

[...]

Nou, ik kan me ook de ophef voorstellen als de dames alle drie met de allernieuwste aaifoon rondhobbelen, dus ik geef WA en Max groot gelijk.Heb je ook weer gelijk in.
quote:AnAppleADay schreef op 26 april 2017 @ 21:26:

Waar zijn de jaren 90 gebleven?

Had graag meer gehoord over zijn kennismaking met Maxima.Misschien bewust niet hier in opgenomen. Te privé.
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 21:26:

[...]



Heb je ook weer heerlijk in.Heerlijk?
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 21:28:

[...]



Heerlijk?Ik heb het al verbeterd.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoe hij niet bang is om emoties te laten zien, hij had ook kunnen zeggen dat ze hier niet op in mochten gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven