Wat denken Willem en Maxima echt?

26-04-2017 20:44 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af wat Willem Maxima, de kinderen en de overige leden van het koningshuis ECHT denken tijdens Koningsdag.

Morgen komt het koninklijke gezelschap aan met de trein, ze worden eerst welkom geheten door een 1000 koppig koor, daarna begint de tocht door de stad, ik ben wel eens benieuwd wat ze ECHT denken van al die mensen die een heel jaar bezig zijn met voorbereidingen, groepjes dames gekleed in klederdracht die sinds 7.00 's ochtends langs de route staan, in de hoop dat de Koning hun zelf gepunnikte sjaaltje in ontvangst zal nemen, mensen die meedoen met het programma die als een kind zo blij zijn als het koninklijke gezelschap langs hun tafeltje loop ( na uren koukleumen) zodat ze kunnen vertellen over het kunstwerkje dat ze hebben gemaakt speciaal voor Amalia, en dan weer het zoveelste oude mannenkoor, en alweer koekhappen,en natuurlijk moeten de prinsen ook meedoen aan een wedstrijdje voetbal (of een andere sport) Het zal mij niet verbazen als het gezelschap blij is wanneer ze thuis aankomen, joggingpak aan en lekker bankhangen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 27 april 2017 @ 21:50:

[...]



Dat viel mij ook op. Prinses Amalia loopt met haar voeten extern uitgedraaid naar buiten. Viel me niet op omdat het niet elegant zou zijn. Het is niet heel gezond voor je voeten.Ja en? Ook een prinses heeft onvolkomenheden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:53:

[...]

Ja en? Ook een prinses heeft onvolkomenheden.

Je krijgt maar een paar voeten. Weet ik alles van . Best handig om ze in je jeugd niet te verslijten.

Ik liep als kind ook zo. Had te korte Achillespezen. Geen idee of zij dat heeft of dat het slechts een gewoonte is. Fysiotherapie is nou niet echt onoverkomelijk voor een puber.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:49:

[...]



Dat dus. Alle meisjes en dames zagen er prachtig uit.

En als je wilt gaan zeiken over een 13 jarig puberkind, get real!

Het kind heeft het al moeilijk genoeg.Nou inderdaad Amalia word later koning. Daar wordt zij nu al op voorbereid. Niet makkelijk om in een keurslijf te leven waar er foto's worden gemaakt en men een mening heeft over haar uiterlijk. Vooral in deze tijd met social media lijkt mij dit niet makkelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ja, oké Amalia te dik, Alexia ook al, te lomp lopen of überhaupt te lomp bewegen, niet gracieus genoeg, niet genoeg zelfvertrouwen, kapsel van Amalia is kennelijk geen kapsel, want 'los haar', cape van Ariane is saai en al eerder gedragen en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Ik ben echt geen 'fan' van het koningshuis, maar de manier waarop die kinderen zo kritisch worden bekeken vind ik te gek voor woorden.

Body-hair-shoe-fat-en-cape-shaming en dat bij kinderen op deze leeftijd al. Belachelijk
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2017 @ 21:59:

[...]





Nou inderdaad Amalia word later koning. Daar wordt zij nu al op voorbereid. Niet makkelijk om in een keurslijf te leven waar er foto's worden gemaakt en men een mening heeft over haar uiterlijk. Vooral in deze tijd met social media lijkt mij dit niet makkelijk.Volgens mij wordt ze koningin.
Ik denk dat wa en max denken: hopelijk zijn de anonieme forummers in Nederland mild over onze meiden, zij kunnen namelijk ook gewoon op internet..
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 22:01:

[...]



Volgens mij wordt ze koningin.Oeps ja typo
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 22:01:

[...]



Volgens mij wordt ze koningin.n

Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 27 april 2017 @ 22:02:

Ik denk dat wa en max denken: hopelijk zijn de anonieme forummers in Nederland mild over onze meiden, zij kunnen namelijk ook gewoon op internet..Ik mag hopen dat ze niks lezen. Ik zou al dat commentaar over mijn kinderen niet hoeven te horen/lezen.
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 21:59:

Ja, oké Amalia te dik, Alexia ook al, te lomp lopen of überhaupt te lomp bewegen, niet gracieus genoeg, niet genoeg zelfvertrouwen, kapsel van Amalia is kennelijk geen kapsel, want 'los haar', cape van Ariane is saai en al eerder gedragen en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Ik ben echt geen 'fan' van het koningshuis, maar de manier waarop die kinderen zo kritisch worden bekeken vind ik te gek voor woorden.

Body-hair-shoe-fat-en-cape-shaming en dat bij kinderen op deze leeftijd al. Belachelijk Amen.
Alle reacties Link kopieren
Cape-shaming



Maar verder wel helemaal mee eens. De meisjes hier bespreken kan prima maar al die kritiek gaat me een beetje te ver.
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 21:59:

Ja, oké Amalia te dik, Alexia ook al, te lomp lopen of überhaupt te lomp bewegen, niet gracieus genoeg, niet genoeg zelfvertrouwen, kapsel van Amalia is kennelijk geen kapsel, want 'los haar', cape van Ariane is saai en al eerder gedragen en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Ik ben echt geen 'fan' van het koningshuis, maar de manier waarop die kinderen zo kritisch worden bekeken vind ik te gek voor woorden.

Body-hair-shoe-fat-en-cape-shaming en dat bij kinderen op deze leeftijd al. Belachelijk Whut? Amalia en Alexia te dik?

Ze zien er alle drie gezond uit. Gewoon als andere meiden van hun leeftijd.



Ik vind ze leuk om te zien zo samen. Volgens mij zijn het hele verschillende typjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:ontbijtkoekje schreef op 27 april 2017 @ 22:09:

[...]

Whut? Amalia en Alexia te dik?

Ze zien er alle drie gezond uit. Gewoon als andere meiden van hun leeftijd.



Ik vind ze leuk om te zien zo samen. Volgens mij zijn het hele verschillende typjes.Hey, niet mijn mening hè, maar iets wat ik steeds zie langskomen als het over de prinsesjes gaat.
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg iedereen ziet dat Amalia veel te dik is......ga dat niet ontkennen zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 21:59:

Ja, oké Amalia te dik, Alexia ook al, te lomp lopen of überhaupt te lomp bewegen, niet gracieus genoeg, niet genoeg zelfvertrouwen, kapsel van Amalia is kennelijk geen kapsel, want 'los haar', cape van Ariane is saai en al eerder gedragen en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Ik ben echt geen 'fan' van het koningshuis, maar de manier waarop die kinderen zo kritisch worden bekeken vind ik te gek voor woorden.

Body-hair-shoe-fat-en-cape-shaming en dat bij kinderen op deze leeftijd al. Belachelijk

Echt bespottelijk inderdaad.



Amalia de spitting image van de jonge Beatrix. Altijd net iets te zwaar,kennelijk lomp, niet gracieus , whatever.

Zij lijkt echt sprekend op de jonge Trix. Die weer heel erg veel weg heeft van haar Russisch-Duitse voorouders. Kan nooit weg uit NL want kroonprinses.

Alexia is meer haar moeder. Heel iets Duits Oranje zie je erin. Ze is de spare, dus moet dingen doen in NL als zus koningin wordt. Kan ook niet weg.

Ariane: ongrijpbaar, zij gaat de mooiste vrouw worden. Eigenzinnig. Gaat na de middelbare school in het buitenland studeren, ontmoet daar een jongeman met uitstekende antecedenten, trouwt en we zien haar nooit terug.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 22:11:

[...]



Hey, niet mijn mening hè, maar iets wat ik steeds zie langskomen als het over de prinsesjes gaat.Nee, was ook niet bedoeld tegen jou Ik verbaasde me er over. En voor de rest helemaal met je eens. Er wordt hier over de meiden gepraat alsof ze alle drie volwassen zijn. Ondertussen zijn het het alle drie kinderen...
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 27 april 2017 @ 22:12:

Kom op zeg iedereen ziet dat Amalia veel te dik is......ga dat niet ontkennen zeg.

Nee, vooral niet ontkennen, want er moet iets worden uitgesproken wat kennelijk superbelangrijk is.

En dan het liefst keer op keer op keer.

En ook al zou ze wat dik zijn, dat kind sport en beweegt en heeft de bouw van haar oma. Who cares?

Maar noem het nog maar 1000x hoor. En vergeet vooral de "foei" er niet bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:ontbijtkoekje schreef op 27 april 2017 @ 22:13:

[...]



Nee, was ook niet bedoeld tegen jou Ik verbaasde me er over. En voor de rest helemaal met je eens. Er wordt hier over de meiden gepraat alsof ze alle drie volwassen zijn. Ondertussen zijn het het alle drie kinderen...

O oké

En inderdaad, het zijn kinderen. En dan ook nog op een kwetsbare leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 27 april 2017 @ 22:12:

Kom op zeg iedereen ziet dat Amalia veel te dik is......ga dat niet ontkennen zeg.

Jij bent echt vreselijk. Het is gewoon haar bouw, van voorouders meegekregen.

En het kind sport enorm veel. Je neemt toch niet aan dat dit kind 3 keer per week junkfood krijgt?

Echt
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:peecee schreef op 27 april 2017 @ 22:12:

Kom op zeg iedereen ziet dat Amalia veel te dik is......ga dat niet ontkennen zeg.Doe even normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 27 april 2017 @ 22:18:

[...]



Nee, vooral niet ontkennen, want er moet iets worden uitgesproken wat kennelijk superbelangrijk is.

En dan het liefst keer op keer op keer.

En ook al zou ze wat dik zijn, dat kind sport en beweegt en heeft de bouw van haar oma. Who cares?

Maar noem het nog maar 1000x hoor. En vergeet vooral de "foei" er niet bij.Nou inderdaad. Ze is puber. Ik was op haar leeftijd ook mollig evenals de meeste van mijn klasgenoten. Zij word op latere leeftijd vast slanker. En zo niet who cares laat dat kind toch lekker zolang zij maar lekker in haar vel zit en tevreden is over haar uiterlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:peecee schreef op 27 april 2017 @ 22:12:

Kom op zeg iedereen ziet dat Amalia veel te dik is......ga dat niet ontkennen zeg.

Wat is jouw probleem? Het is een puber van 13, doe ff lekker normaal!

Maar jij zal wel volle zalen trekken met je perfecte verschijning uiteraard.

En nee, ik vind Amalia NIET te dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 22:22:

[...]



Doe even normaal.Moppersmurf kan niet normaal reageren lieve Filee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2017 @ 22:25:

[...]





Moppersmurf kan niet normaal reageren lieve Filee.Weet ik, maar ik ben graag optimistisch
Alle reacties Link kopieren
quote:doemijdiemaardan schreef op 27 april 2017 @ 22:24:

[...]



Wat is jouw probleem? Het is een puber van 13, doe ff lekker normaal!

Maar jij zal wel volle zalen trekken met je perfecte verschijning uiteraard.

En nee, ik vind Amalia NIET te dik.Offtopic: Wat heb jij een leuke avatar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven