Wat doen jullie met de kerstdagen en oud en nieuw?

22-09-2014 19:50 82 berichten
Zo aangezien de chocoladeletters alweer bijna een maand in de winkel liggen en ik al over de nodige pepernoten ben gestruikeld, vraag ik jullie: Wat doen jullie met de kerstdagen en oud en nieuw?



Ikzelf heb besloten om oud en nieuw thuis met mijn vriend te vieren. Alleen, met zijn tweetjes.



Wat betreft de kerstdagen gaan we naar familie.



En jullie?
Ik ga werken.
1 dag bij mijn zus met mijn andere zus en aanverwanten.

Andere dag nog niet over nagedacht en over oud en nieuw ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Normaal niks, maar dit jaar vier ik het wel. Met mijn kindje

Gewoon thuis. Niks bijzonders. Wel met wat sushi, wijn, etc.
Ik ga bevallen
Kan nog geen plannen maken, eerst afwachten of ik moet werken en die kans zit er dik in
Alle reacties Link kopieren
Bij m'n schoonouders in het buitenland heel fijn! Ben ook zwanger dus kijk ernaar uit! Lekker relax weekje.

Normaal weet ik nu nog niet wat ik ga doen, maar het is dat we de tickets al hebben geboekt haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik heb mij er ook nog niet in verdiept. Gelukkig is het nog lang niet zover.
Alle reacties Link kopieren
Thuis met mijn dan ongeveer 1 maand oude zoon
We all gonna die, we bleed from similar veins..
.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan lekker met zijn 2en op de bank hangen. Films kijken, relaxen, eten, genieten.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Toevallig dacht ik vandaag: he bah, dan is het ook weer zo december. Ik ben alleenstaand ( wel aan het daten dus wie weet is het in december anders) maar vooralsnog heb ik er geen zin in. Veel mensen om me heen die al gesetteld zijn. Kerst kan ik altijd bij familie doorbrengen, maar oud en nieuw is altijd een heikel punt. Ik breng het graag met vrienden door, maar het is altijd weer wat om het voor elkaar te krijgen. Veel mensen hebben toch al snel plannen. Ik heb ook al twee keer meegemaakt dat een relatie uitging met oud en nieuw. Vier jaar geleden die van mezelf ( hij besloot die dag op te biechten dat hij verliefd was op een ander) en een jaar later gebeurde het bij de zus van een vriendin, waarmee we het samen zouden vieren. Sindsdien heeft het altijd een soort naar bijsmaakje. Misschien ga ik dit jaar wel weg.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op maandag 22 september 2014 19:57 Wij gaan lekker met zijn 2en op de bank hangen. Films kijken, relaxen, eten, genieten.The crunch whoehoeee
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Niets anders dan anders.
verba volant, scripta manent.
quote:savetheday schreef op 22 september 2014 @ 19:54:

Ik ga bevallenSterkte en een voorspoedige bevalling.
Eerste feestdagen zonder schoonmoeder. Ik weet het nog niet zo goed. Denk gewoon wat we altijd doen, maar dan zal het toch niet hetzelfde zijn...
OMG dat meen je niet. Ik weet nog niet eens wat ik volgend weekend ga doen, laat staan met kerst of oud en nieuw
quote:_isis_ schreef op 22 september 2014 @ 19:57:

[...]



Sterkte en succes! Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb trouwens mijn eerste chocolade letter al op haha, heerlijk hoor!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Kerst vieren wij dit jaar bij mijn ouders in Duitsland. Ik ben de 24e vrij, omdat ik de zaterdag ervoor werk. Dinsdag heb ik standaard vrij. Mijn man gaat kijken of hij 2 weken vrij kan krijgen dan, dus als dat lukt gaan we van maandagavond tot zondagavond lekker die kant op! Mijn broer en schoonzus komen eerste kerstdag en dan zijn er ook kadootjes

Oud en nieuw vieren we met vrienden, dat staat al een jaar vast. Denk dat we het hier vieren dit jaar, is wat handiger met dochter in haar eigen bed.
Alle reacties Link kopieren
Gatver is het weer bijna zo ver.



Met kerst nodig ik misschien vrienden uit, heb ik vorig jaar voor het eerst gedaan. En was voor het eerst dat ik kerst leuk vond. Hoop dat ze kunnen. Ga in geen geval naar mijn ouders, daar krijg ik elk jaar hetzelfde voorgeschoteld, terwijl ze weet dat ik het echt niet lust en erger ik me dood aan mijn broer en schoonzus.



Oud en nieuw weet ik nog niet, ligt er aan wat de kinderen willen. Denk dat die naar hun vrienden willen, dus weggaan zit er waarschijnlijk niet in. Verder bleek mijn hond vorig jaar als de dood voor vuurwerk, ondanks vuurwerk training, dus voor hem is het ook het fijnst.
quote:Lucifer1983 schreef op 22 september 2014 @ 19:58:

[...]





Sterkte en een voorspoedige bevalling.

Dank je



Ik ben gek op de kerstsfeer, zou het hele jaar wel lichtjes voor de ramen willen hebben en een kerstboom in huis.
Als het aan mij ligt dan breng ik de dagen in het buitenland door en ga ik vroeg slapen met oud en nieuw. Helaas moet ik rekening houden met een partner hahaha. Nou ja ik ga lekker in mijn huispak/pyjama oud en nieuw op de bank doorbrengen.



En de kerstdagen ach ja. Gelukkig zijn het maar twee dagen. Ik hou gewoon niet van die verplicht opgelegde dagen. Wie heeft er bepaald dat je juist die twee dagen moet komen opdraven en pootjes geven? Nee, ik ben geen fan van feestdagen, dat is wel duidelijk.
1 dag naar mijn schoonouders, andere kerstdag lekker met het gezin maar nog niet echt wat gepland.



Met oud en nieuw gaan de kinderen naar mijn ouders, en wij naar vrienden :-)
Alle reacties Link kopieren
Weet ik veel. Wij vieren Sinterklaas. Kerst en Oud & Nieuw vind ik niet zoveel aan, is altijd zo'n opgeblazen stressgedoe met schoonzussen met zogenaamde briljante ideeën die alleen maar een hoop stress veroorzaken. Sinterklaas is veel leuker met alleen ons eigen gezin.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven