Wat doet jou kokhalzen?

18-12-2014 11:14 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd tikt te langzaam weg, het is te rustig op het werk en dus maar wat tijdverdrijf....



Volgens mij heeft iedereen wel zo`n trigger.... en ik dus ook.



Vroeger had ik echt een fobie voor overgeven. Als ik maar dacht dat mensen moesten overgeven dan wist ik niet hoe snel ik weg moest komen. Tegenwoordig, nu ik kinderen heb, is dat allemaal niet meer aan de orde.

En van mijn eigen kinderen vind ik maar weinig vies. Pies, poep, kots.. ik ruim het allemaal met liefde op en vindt het dan nog zielig ook.



Maar snot en slijm... en dan geen snotneusje, maar van die grote klodders die onder aan hun kin hangen of die op hun broek of op de grond belanden.. ik kan er gewoon niet tegen. Ik ga gelijk kokhalzen. Hoe zeer ik ook mijn best doe, ik trek het gewoon niet.



Vanmorgen weer zo`n plezierig moment. Mijn zoontje roept; mamaaaaaaaa... ja, ik moest zo hard niesen, heel zijn koppie vol snot en dus 2 grote klodders op de grond. En bij de aanblik voel ik het al...

Al kokhalzend maak ik het schoon. Mijn man kwam aanlopen en zei; wat doe je?? Gaat het wel? ben je ziek??

Nee hoor... ik kan dit alleen niet... en dus neemt hij het over.



Wat doet jou nou kokhalzen? Of ben ik de enige malloot die zo`n reflex van zoiets krijgt?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh, dit wordt een leuk topic!
Ik heb dit nergens bij eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
mensen die alles denken beter te weten
Alle reacties Link kopieren
Warme melk, melk sowieso maar als ik kokende melk ruik moet ik snel de benen nemen.
verba volant, scripta manent.
Ik ben een emetofoob, dus kots of kotsende mensen is zo ongeveer het ergste wat ik me kan bedenken.

Verder kan ik overal tegen, al hou ik niet zo van een lijkenlucht. Dat blijft zo enorm hangen in je neus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 december 2014 @ 11:18:

Ik heb dit nergens bij eigenlijk.Oh wat lijkt me dat fijn!!! Ik voel me dan echt schuldig naar dat kleine ventje toe.. maar ik kan het niet helpen...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Doperwten. Brrr.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Het topic "kind misbruikt, hoe nu verder"



http://forum.viva.nl/foru ... rder/list_messages/248992
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Het aanzien van rauwe eieren
Van niks eigenlijk echt. En er zijn maar 2 dingen die ik echt heel erg vind stinken (varkensvlees en ontbindende lichamen) maar zelfs daar ga ik niet van kokhalzen.
Tanden poetsen
Alle reacties Link kopieren
Vastzittend slijm bij het hoesten
Alle reacties Link kopieren
Andermans slijm en snot, vooral als het groen is
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Rimmen, bij de gedachte alleen al
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 18 december 2014 @ 11:28:

Het topic "kind misbruikt, hoe nu verder"



http://forum.viva.nl/foru ... rder/list_messages/248992Ja, het idee van het verkrachten van een baby.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mensen die gemarteld worden en dat suggestief in beeld in films
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als de hond binnen gekotst of gescheten heeft. ( als in ziek, diaree overmacht, ik laat m wel regelmatig uit zeg maar ) T blijft trouwens niet bij kokhalzen meestal kots ik erover
Alle reacties Link kopieren
Kots van mijn katten of kind opruimen. Dat gaat gepaard met heel veel kokhalzen! Tot nu toe weet ik mijn maaginhoud altijd nog net binnen te houden, maar fijn is het niet!
De geur van erwtensoep. De gedachte eraan alleen al eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Pleisters als ze gebruikt zijn. Vooral die huidkleurige. Ik koop zelf altijd kinderpleisters, vind ik minder vies.
Cum non tum age
Mannen die op straat lopen te rochelen en dan zo'n fluim op straat eruit gooien.
Alle reacties Link kopieren
De geur van chocoladepaste en snot van anderen
Er komt niets op je pad wat men niet aan kan.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn vinger achter in mijn keel steek. Verder niks. Mijn vriend moet kokhalzen als hij zijn oren schoonmaakt met een wattenstaafje. Ik sluit gewoon mijn neusademhaling van binnen af als er iets erg stinkt. Dieren kunnen pas stinken, de lucht van blindedarmkeutels van konijnen is echt heel vies. Ik had laatst iets smerigs, hondenpoep aan de flexlijn. Waarschijnlijk is er poep aan de lijn gekomen toen die over de grond sleepte en dat is over de hele 5 meter verdeeld geraakt! Als het aan mijn handen komt, ga ik wel gruwelen en snel mijn handen wassen maar ik hoef niet te kokhalzen. Mijn vriend wel dus ik ruim meestal poep op. Anders staat hij zo te kokhalzen. Stiekem moet ik wel vaak lachen dan, zo'n grote kerel en dan moet ie kokhalzen van een beetje poep.



Ik zag ook een keer een homevideo van een man die een baby probeerde te verschonen, al kokhalzende. Hij moest opgeven, anders had hij de baby ondergekotst. Ik lag helemaal vlak. Misschien is het een idee om babypoep als wapen te gebruiken in oorlogen. Babypoepbommen. Biochemische oorlogsvoering, haha. Niemand sterft maar ze moeten allemaal zo kokhalzen dat ze niet meer kunnen vechten!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
De geur van warme babymelk (met poeder gemaakt) zo vreselijk weeïg, bah. En als iemand anders overgeeft in mijn buurt. Hondenpoep onder m'n schoen schoonmaken. Maden in de kliko, brrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven