Wat heb jij ooit gewonnen

03-12-2014 20:39 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera!!!Heb ik toch ineens in 2 weken 2 x prijs gewonnen: een littlest petshop doos met de nieuwste set en een cartoon netwerk verrassingspakket beide uiteraard voor mijn dochters.

Welke prijsvragen doe jij aan mee en wat heb jij ooit gewonnen?

Ik doe mee aan speelgoedprijsvragen, weekendjes weg en sieraden/geur pakketten
Vroeger een furby, bij een prijsvraag van het ziekenhuis
Alle reacties Link kopieren
Een cake bij een cavia-doolhof op een braderie. Toen ik 8 was ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Als kind heb ik een intens lelijk 357 delig plastic speelservies gewonnen met een ballonwedstrijd. Mijn ballon was helemaal onder in Duitsland terecht komen. Was uiteraard apetrots.



De afgelopen jaren doe ik vooral mee aan winacties bij Nederlandse talkshows, vaak moet je dan een slagzin afmaken of een antwoord op een vraag verzinnen. Ik doet altijd mijn best om een zo origineel mogelijk antwoord te geven. En win dus ook geregeld boeken, kaartjes voor concerten, theater of albums van artiesten. (Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vanuit mijn eigen inside stage/kennissen information weet dat op winacties zelfs bij grote talkshows vrij mager wordt gereageerd. Meestal een reactie of 80. Als je dan zorgt dat je opvalt en juist kiest voor winacties van kunstprogramma's als Kunststof of Opium (waar er dus nog minder reacties zijn) dan maak je gewoon best een goede kans.



Vind dat DWDD vaak echt leuke winacties heeft. Ik ga dus eind deze maand via DWDD met mijn lieve vader naar Typhoon in een uitverkocht Paradiso. Daar was ik ook oprecht heel blij mee. :D
Met 'n schrijf/fotowedstrijd een reis naar St. Maarten

Met m'n adres op 'n briefje schrijven bij een meubelzaak een veelgangen diner inclusief wijnarrangement bij 'n Michelen sterren resto inclusief limo als vervoer

Met bonnetjes bij de lokale middenstand een ballonvlucht
Alle reacties Link kopieren
Als kind heel veel, ik was blijkbaar heel goed in kleurplaten inkleuren en ballonnen oplaten.

Als volwassene wat Bol en VVV bonnen met enquetes en prijsvragen, een boek van Paul de Leeuw (na uitleg waarom ik dat boek moest winnen), een vibrator (leuk, ik woonde nog bij mijn ouders en maakte het pakketje nietsvermoedend in de huiskamer open), een jurkje (geen idee meer waarmee!) en verder wat prullaria (zoals onlangs bij een vreselijk kneuterige bingo op het vakantiepark).
Als kind een paardenpuzzel. Als volwassene een auto. Dat kwam mooi uit, want mijn oude auto was aan vervanging toe, dus ik was net aan het rondkijken voor een tweedehandsje. Maar nu rijdt ik dus voor het eerst van mijn leven een nieuwe auto. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden in de giroloterij 2500 gulden.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een Coca-colabadlaken toen ik 8 was.

Mijn slagzin had gewonnen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ballonwedstrijden vind ik vooral leuk als vinder. Meestal halen ze geen twee kilometer.

We nemen het kaartje mee op vakantie en sturen het dan op vanuit Zuid-Frankrijk ofzo.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Videoband van de film "The Client", 60 euro bij de bankgiro-loterij, 100 euro op m'n eerste kraslot, bijna maandelijks 2 euro op m'n 1/5 staatslot en een weekendje weg met Landal.

(retweetactie)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een weekendje Landal, concertkaarten, kaartjes Dolfinarium, een boek, een spel en dat was het geloof ik wel.

Het laatste dat ik won was dat boek (nog een stom boek ook!) en da's al best lang geleden. Het wordt tijd dat ik weer eens wat win!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit iets gewonnen, ben echter super gelukkig in de liefde
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Doet iemand wel eens online mee met prijsvragen?

Je hebt van die website waar er een heleboel verzameld zijn, maar ik heb het idee dat ze dan voornamelijk graag je gegevens willen hebben en dat je er vrijwel nooit iets mee zal winnen.
Alle reacties Link kopieren
Eh pfoeh als kind vast wel dingen, wat me is bijgebleven is een wasmand met de bingo (leuk voor mijn moeder) en een knuffel van een kuikentje dat kon piepen.

Verder ooit 20 polaroidfoto's, kon ik mijn foto's sturen en die kreeg ik dan in polaroidformaat. Deze week nog een armbandje waar ik zelf een tekst in kon laten drukken, heb gedaan: 'Keep going'.
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Een weekend disney land parijs inclusief concert van Enrique Iglesias bij sky radio. Was er heeeeeeel blij mee!
quote:Snoesje666 schreef op 03 december 2014 @ 22:02:

Ballonwedstrijden vind ik vooral leuk als vinder. Meestal halen ze geen twee kilometer.

We nemen het kaartje mee op vakantie en sturen het dan op vanuit Zuid-Frankrijk ofzo.

Zo gek, hier aan de kust, ballonnen gingen omhoog en dreven direct richting zee. Kaartje van de winnaar was in Oostenrijk terecht gekomen!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 20:55:

Sommige mensen hebben als hobby prijsvragen invullen en die winnen volgens mij best veel!

Klopt, ik heb die hobby (niet alleen prijsvragen, maar ook verhalen schrijven etc) en ik heb vanaf een jaar of tien geleden zoveel gewonnen!

Van dinerbonnen tot een X-Box tot vele concertkaartjes tot cd's, boeken en eervolle vermeldingen aan toe. Het leukste vond ik denk ik die dinerbonnen, daarvoor moest ik wel meer doen dan 'simpel een prijsvraag' invullen.

Gefeliciteerd queenfan!
Alle reacties Link kopieren
Een iPad bij de bingo
Alle reacties Link kopieren
Een LP bij Kink FM toen dat nog niet ter ziele was. Van één of andere typische Lowlandsband. Therapy? ofzo of Incubus, iets in die geest.



Dit jaar een blu ray dvd van Joe Bonamassa en Beth Hart.



Als kind ooit eens met een prijsvraag een gezelschapsspel, ik was supertrots



Verder win ik nooit iets
668, the neighbour of the Beast
Best wel veel; kleding en schoenen voor de kinderen, boeken, portomonnee, speelgoed, diverse make up en badkamer dingen als douche gel ed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Groene Postcodeprijs gewonnen!
Alle reacties Link kopieren
quote:petram schreef op 03 december 2014 @ 21:06:

Een heleboel, een half miljoen. In guldens, dus enige tijd geleden Hoeveel is er nog van over ?
Alle reacties Link kopieren
Vrijkaarten voor een swingersfeest en er ter plaatse achter te komen wat zoiets eigenlijk inhoudt
Ik heb een keer een armband van een blijkbaar beroemde ontwerper (ik weet alleen niet meer wie) gewonnen bij Lindamagazine. En een schrijfwedstrijd wat mij dikke zoenen van de wethouder, eeuwige roem en en een boekenbon enzo opleverde. Verder nooit iets opzienbarends. Ik heb meer geluk in de liefde
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 03 december 2014 @ 23:10:

Vrijkaarten voor een swingersfeest en er ter plaatse achter te komen wat zoiets eigenlijk inhoudt sorry, had mij ook zo kunnen gebeuren in mijn pre-viva tijdperk. Zou waarschijnlijk ook zo'n Ginger Rogers outfit aantrekken
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven