Wat hebben jullie dit weekend gedaan?

21-01-2017 17:42 108 berichten
Wat hebben jullie dit weekend allemaal gedaan?

Heb wat inspiratie nodig aangezien ik me sinds ik single ben heel vaak verveel als het weekend is.
Aan mij heb je niet veel. Schoonmaak dit weekend. En ik heb twee kinderen, vaak doe ik iets met hen in het weekend.



Fotografie is een leuke hobby, met dit weer ook heel fijn om foto's te maken. Er zijn zelfs cursussen 'fotograferen met je smartphone' dus je hoeft er geen dure camera voor te hebben.
Gewandeld, gefotografeerd, naar fotografiecursus geweest, gepoetst, stof gezogen, gelezen, boodschappen gedaan.
Baal je van je single-status? Dan lekker de stad in en nieuwe mannen/vrouwen ontmoeten?



Anders Tinderen en op date gaan
Alle reacties Link kopieren
Nu bij mijn ouders en morgenmiddag naar een parenclub, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lollypopje schreef op 21 januari 2017 @ 17:51:

Nu bij mijn ouders en morgenmiddag naar een parenclub, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt







Is wel een spannende manier om als single een zondagmiddag te verbrengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 21 januari 2017 @ 17:52:

[...]









Is wel een spannende manier om als single een zondagmiddag te verbrengen.





Als single kan ik zeggen, "jep"

Of niet, als het rustig is duik ik lekker de sauna en de jacuzi in
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lunchen met vriendinnen , morgen sporten en schoonmaken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ziek op de bank, maar dat wil je denk ik niet als inspiratiebron.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Ik heb een klein stukje gewandeld (geschuifeld meer, als een oud omaatje , omdat ik veel last heb van mijn bekken door mijn zwangerschap) en lig nu voor pampus op de bank en kijk een serie. Vanavond nog een film erachteraan denk ik.. Als ik het vol hou. Anders naar bed Morgen ga ik verder aan mijn scriptie.



Maar als ik fit (en single) zou zijn zou ik denk ik lekker op stap gaan. Uit eten en naar de film met een vriendin, je moeder, vader? En dan morgen lekker uitgebreid ontbijten en als het weer het toelaat een stevige wandeling, kopje warme choco in een café om bij te komen en 's avonds een leuke serie op met een goed glas wijn
Geslapen, gezwommen, in de zon gelegen, gegeten. Sorry, flauw, ik ben op vakantie.
We gaan zo bowlen!
Alle reacties Link kopieren
Gaan lunchen, naar de kapper geweest, naar de supermarkt geweest en men oma gaan bezoeken!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gesport en schoongemaakt, morgen naar de sauna.
Alle reacties Link kopieren
quote:cowandchicken schreef op 21 januari 2017 @ 18:08:

Ziek op de bank, maar dat wil je denk ik niet als inspiratiebron.Ik ook. Lijkt me heul saai als je single bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet single maar me vandaag wel alleen vermaakt. Vanochtend een uur gewandeld met de hond door het bos. Vanmiddag 1,5 uur gefietst met een korte stop bij mijn ouders. En meekletsen op dit forum :-) morgen ga ik eerst weer wandelen met de hond en 's middags met een vriendin lekker naar de sauna en daar wat eten. Weekend weer voorbij.....
Alle reacties Link kopieren
Vanavond met vriend hotelletje geboekt, morgen lunchen met familie.
Alle reacties Link kopieren
Niet veel. Gisteren film gekeken met de kindjes.



Vanmorgen lang geslapen, oudste naar karate gebracht en ondertussen kipje gehaald op de markt. Man heeft ondertussen boodschappen gedaan.



Deze namiddag samenvattingen gemaakt en ondertussen paar wasjes gedraaid en was opgehangen. Man heeft ondertussen een frame gemaakt voor zijn borduurwerk. Jongste is ziek, heeft vnl TV gekeken. Oudste heeft oefeningen gemaakt, met de strijkkralen en met klei gespeeld.



In de late namiddag samen wandeling gemaakt. Hier gaat het fototoestel standaard mee. Mooi weer nu om mooie foto's te maken.



Morgen nog niets gepland. :-)



Heb je een hobby TO? ik ga nu lekker pixelen, heel leuk! :-D Kleuren voor volwassenen en puzzelen en denksport boekjes invullen doe ik ook vaak om de tijd te doden.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Filmpje gekeken, serie gekeken, gewandeld, even paar kleine boodschappen, wat opgeruimd, koekjes gebakken, forum gelezen en n boekje gelezen:) owja en gehaakt! En de avond is nog lang niet om!



Zometeen de herhaling van Flikken Maastricht.
Alle reacties Link kopieren
Op bank gehangen, gewandeld , boodschapje. In stad, blaadje gelezen..nu voor t

Vind het ook fucking saai als si gle?
Ik had gister al weekend, sochtends huis beetje schoongemaakt, toen koffie met BFF novice , vervolgens boodschappen halen en knock-out bankgehangen.

Vandaag werd ik voor mijn doen erg laat wakker (10u) , i bed gebleven met krant en Ugly Betty.

Toen naar stad geraced voor koffie/lunch met BFF Niet Novice en nog wat boodschappen gehaald. (En vervolgens waren BFF-NN (allebei kerels, ik beetje tomboy...) en ik bevroren dus ff warme choco gedronken. )



Morgen ga ik een stukkie wandelen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Aan mij heb je ook niet veel als inspirate denk ik. Net gekookt en nu op de bank uitbrakken. Het was 5 uur vanmorgen na een leuk feestje in de stad.
Aan mij heb je ook niks vrees ik.

Ik ben getrouwd
Met onze band geoefend. En ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Zo dadelijk ff sporten en vanavond een film. Ik ben Single and I it!! Vermaak mij eigenlijk altijd.
quote:BassGroove schreef op 21 januari 2017 @ 18:41:

Met onze band geoefend. En ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Zo dadelijk ff sporten en vanavond een film. Ik ben Single and I it!! Vermaak mij eigenlijk altijd.

ik ook, meestal. (Soms vind ik het ff niks aan, maar als ik alleen al het relatiegezeik hier op het forum lees dan heb ik er echt wat minder moeite mee...)



Mmm ik ga maar ff in bad geloof ik... ( niet dat ik denk dat dat iemand boeit maar wilde het toch ff melden )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven