Wat is je beste koop ooit?

11-06-2014 17:18 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een tegenhanger van de miskopen topic Nu gaat het om de koopjes die wél geslaagd zijn en je leven net iets leuker hebben gemaakt.



Waar ben jij nou ontzettend blij van geworden en koop je zo weer?



Ik begin: na bakken met geld aan dure schoonmaakmiddelen te hebben uitgegeven, hoorde ik van een vriendin dat je bij de Wibra voor 2 euro een fles Dasty kon kopen. "Het werkt echt!", zei ze.

En inderdaad....hoe vuil/vet/aangekoekt het ook is, Dasty doet 't 'm!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 11 juni 2014 @ 22:37:

Dasty!! Dat vervangt zo'n beetje al mijn ander schoonmaakspul. Je hebt niks anders meer nodig.Ik begon me al een beetje lullig te voelen met "mijn" Dasty nadat ik alle succes-koopjes had gelezen, maar gelukkig hier nog een fan
Nespresso apparaat,

Aangepaste auto (handgas en handrem)

huis
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser

Senseo

iPad

Mijn huidige fiets
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Toen ik de topictitel las, wist ik het al: mijn hond



Daarnaast de Ipad en in de categorie 'gekregen' het Nespresso-apparaat met melkopschuimer.
Alle reacties Link kopieren
Wat veel mensen blij met hun hond



Ik ben ook erg blij met al mijn huisdieren maar heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat ik ze 'gekocht' heb.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik moest er lang over nadenken, maar nu weet ik het: mijn fiets!

Ik liep net langs een bord waar 'is dat nou je fiets die rammelt of je maag?' op stond en ik dacht meteen 'mijn fiets rammelt niet'. Want mijn fiets rammelt niet. Hij ziet er niet zo mooi meer uit (hij staat buiten) maar jij is goed onderhouden en rijdt als een zonnetje. En hij brengt me overal waar ik moet zijn (en weer naar huis).



En in de categorie 'kek speelgoed' wint mijn iPhone het. Met stip wn verve.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Hier ook een huisdier:

Onze poes, kostte 75 euro, maar ik zou haar voor nog geen 100.000 euro verkopen!



en een G-star jasje dat ik 20 jaar geleden heb gekocht voor meer dan 200 gulden, ik draag het nog steeds en ziet er nog prima uit.
Alle reacties Link kopieren
Ipad!

Tweedehands via marktplaats. Zo goed als nieuw. Ik weet, niet altijd even veilig, maar van te voren het ding uitgebreid getest en garantiebon erbij gekregen. Ik kan dat ding nu echt niet meer missen!
Bad decisions make good stories
Alle reacties Link kopieren
quote:vera78 schreef op 12 juni 2014 @ 14:47:

en een G-star jasje dat ik 20 jaar geleden heb gekocht voor meer dan 200 gulden, ik draag het nog steeds en ziet er nog prima uit.Oh ja! Zo heb ik ook een spijkerjasje (20 euro) die ik al jaren met veel plezier draag. Dasty zakt naar nummer 2 op de lijst
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale, 1 uur geleden

Wat veel mensen blij met hun hond



Ik ben ook erg blij met al mijn huisdieren maar heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat ik ze 'gekocht' heb.

Wij hebben eerlijk gezegd niks betaald voor onze hond, het was een per ongeluk-nestje van een boer in de buurt. Maar toch, de beste aanschaf ooit, was onze eerste aanschaf samen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser al 13 jaar

Wasmachine 13 jaar

Stofzuiger al 15 jaar echt een kanjer



Ach, dat Dasty zo goed is dat ook weer niet vindt die Dubro ontvetter beter en is ook nog goedkoper
Alle reacties Link kopieren
Museumjaarkaart! Beste investering van dit jaar!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
Ons huis
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 12 juni 2014 @ 14:58:

Vaatwasser al 13 jaar

Wasmachine 13 jaar

Stofzuiger al 15 jaar echt een kanjer



Ach, dat Dasty zo goed is dat ook weer niet vindt die Dubro ontvetter beter en is ook nog goedkoper Ja,, zo goed is dat wel. Ik krijg er echt alles mee schoon. Ik gebruik het ook voor vlekken in kleding die er anders nooit meer uitgaan. Waar niet voor eigenlijk? Verder ben ik zwaar fan van de stofzuigerzakken van action, kosten ook heel weinig.
Alle reacties Link kopieren
Dat ene zomerjurkje die al 8 (!) jaar mee gaat, voel me er nog net zo mooi in als toen ik hem paste voor de eerste keer.



Mijn sportbha
The best way to get along with people is to expect them not to like you
En net nog gebruikt, gebruik hem elke week wel een paar keer..MIJN blender!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 12 juni 2014 @ 17:20:

En net nog gebruikt, gebruik hem elke week wel een paar keer..MIJN blender!I my blender. Ik kan er zo een liedje over schrijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op donderdag 12 juni 2014 17:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Annapalona in "Wat is je beste koop ooit?"" class="messagelink">Annapalona schreef op 12 juni 2014 @ 17:20</a>:</b>

En net nog gebruikt, gebruik hem elke week wel een paar keer..MIJN blender!</div></blockquote>I my blender. Ik kan er zo een liedje over schrijven Ik daag je uit haha
Alle reacties Link kopieren
Oh dear Blender

You are sooooo splender

Never leave me without juice

Make yourself of goooooooood useeeee



Oh dear Blender

What is your gender?

Oh never mind

The way you juice my juice is always my kind



Oh dear Blender

I'm running out of words that rhyme with Blender

So this tribute to you is coming to an end

Thanks for the minutes you and I have spend
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwiwi schreef op 12 juni 2014 @ 18:15:

[...]





Ik daag je uit hahaEn bedankt
quote:Sensy12 schreef op 12 juni 2014 @ 18:28:

Oh dear Blender

You are sooooo splender

Never leave me without juice

Make yourself of goooooooood useeeee



Oh dear Blender

What is your gender?

Oh never mind

The way you juice my juice is always my kind



Oh dear Blender

I'm running out of words that rhyme with Blender

So this tribute to you is coming to an end

Thanks for the minutes you and I have spend
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 12 juni 2014 @ 16:46:

[...]



Ja,, zo goed is dat wel. Ik krijg er echt alles mee schoon. Ik gebruik het ook voor vlekken in kleding die er anders nooit meer uitgaan. Waar niet voor eigenlijk? Verder ben ik zwaar fan van de stofzuigerzakken van action, kosten ook heel weinig.



Ik heb beide vergeleken en die Dubro is echt beter en blijkt ook wel uit een test van Kassa van een tijdje geleden.



En zweer bij originele stofzaken airflow, dus zuigkracht is veel beter en ook stof wordt beter vast gehouden en goede stofzaken zijn ook niet duur bv een euro per stuk van Numatic klinkt veel maar je hebt het wel over een stoflaken van 9 liter
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 12 juni 2014 @ 17:20:

En net nog gebruikt, gebruik hem elke week wel een paar keer..MIJN blender!



Will it Blend





http://www.willitblend.com/
Alle reacties Link kopieren
Ik ga die Dubro eens een kans geven. Want toegegeven: Dasty is best agressief spul (en werkt daarom wrs als een tierelier).
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 12 juni 2014 @ 20:55:

Ik ga die Dubro eens een kans geven. Want toegegeven: Dasty is best agressief spul (en werkt daarom wrs als een tierelier).







http://kassa.vara.nl/tijd ... neltest-keukenontvetters/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven