wat is jouw tik?

06-09-2012 21:16 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
De mijne;



- bij groente en vleeswaren etc. altij d8 de verste datum pakken.

- bij sommige andere producten nooit de voorste pakken.

- zakchips onderste boven openen

- vaak handen wassen.

En vast nog wel een paar waar ik nu ff niet op kom..



Wat is jou tik?
JouW tik.
Alle reacties Link kopieren
mijn tik/tic is het 'schoonmaken' van de filter van mijn sigaret met mijn duim. Ik ken verder niemand die dat doet.
Alle reacties Link kopieren
De koelkast openen en weer dichtdoen.

Ook als ik bij m'n beste vrienden ben, of bij m'n schoonouders. Dus op plekken waar ik helemaal mezelf kan zijn.

Ik doe hem open, kijk zonder echt te kijken, en sluit m dan weer.

Thuis doe ik dat tig keer op een dag.
Alle reacties Link kopieren
Spelfouten in alle geschreven teksten in 1 oogopslag zien..



En verder; 326 keer per dag mijn broek ophijsen, mijn haar "goed" doen, aan mijn lippen likken als ze al heel droog zijn, waardoor ze alleen maar droger worden
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik automatische deurvergrendeling heb, tóch altijd nog even aan de deur van de auto voelen of ie echt wel op slot zit.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 september 2012 @ 21:19:

aan mijn lippen likken als ze al heel droog zijn, waardoor ze alleen maar droger worden

Ik smeer ze 378 keer per dag in met Labello.

Als ik geen Labello bij me heb, word ik gek.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Haha Lotte doe jij dat ook? Je hoort en ziet de auto op slot schieten en toch voelen hè!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik moet als ik de was ophang altijd per kledingstuk twee identieke knijpers gebruiken. Anders voelt het heel naar.



Mijn man doet het zelfs op mijn verzoek ook zo
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2012 @ 21:24:

Haha Lotte doe jij dat ook? Je hoort en ziet de auto op slot schieten en toch voelen hè!Zwaar irritante eigenschap, niet?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Mijn man doet het zelfs op mijn verzoek ook
Alle reacties Link kopieren
quote:isabon schreef op 06 september 2012 @ 21:29:

Ik moet als ik de was ophang altijd per kledingstuk twee identieke knijpers gebruiken. Anders voelt het heel naar.

Wat grappig, ik wil juist altijd twee verschillende!

Vind ik er 'gezelliger' uitzien



Dit is echt mijn topic hoor, ik hang van tics aan elkaar....
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op donderdag 06 september 2012 21:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="biol in "wat is jou tik?"" class="messagelink">biol schreef op 06 september 2012 @ 21:19</a>:</b>

aan mijn lippen likken als ze al heel droog zijn, waardoor ze alleen maar droger worden</div></blockquote>

Ik smeer ze 378 keer per dag in met Labello.

Als ik geen Labello bij me heb, word ik gek. Die tik heb ik ook! Haha elke tas elke lade elke jaszak heb ik en labello lipgloss of blistex :-)
Alle reacties Link kopieren
Nog een:

Deuren sluiten. Als er een deur open of op een kier staat moet hij dicht. Overal.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op donderdag 06 september 2012 21:19 mijn tik/tic is het 'schoonmaken' van de filter van mijn sigaret met mijn duim. Ik ken verder niemand die dat doet.





Heeeey! :-) jij ook hier!

Wat bedoel je met "schoonmaken" haha

Ik tik mijn as wel tig keer af terwijl het nog niet nodig is.
Op mijn horloge kijken. Mensen denken hierdoor vaak dat ik haast heb of nog weg moet. Tijdens bijv. een sollicitatie heb ik mezelf echt aan moeten leren om het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 september 2012 @ 21:31:

[...]



Wat grappig, ik wil juist altijd twee verschillende!

Vind ik er 'gezelliger' uitzien



Dit is echt mijn topic hoor, ik hang van tics aan elkaar....



Ik krijg al rillingen als ik het lees

Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 september 2012 @ 21:21:

Hoewel ik automatische deurvergrendeling heb, tóch altijd nog even aan de deur van de auto voelen of ie echt wel op slot zit.Dat heet; een dwangneurose.
Alle reacties Link kopieren
Als ik voor een rood stoplicht sta te wachten, zet ik 'm in z'n 1. De seconden de volgen tot ik weg kan rijden zet ik 'm honderd keer in z'n vrij en weer naar z'n 1. Zo van 'Staat 'ie echt in z'n 1?'.
Alle reacties Link kopieren
quote:isabon schreef op donderdag 06 september 2012 21:29 Ik moet als ik de was ophang altijd per kledingstuk twee identieke knijpers gebruiken. Anders voelt het heel naar.



Mijn man doet het zelfs op mijn verzoek ook zo Haha, dat doe ik ook altijd!
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad Lotte, haha.



Ik heb wel meer tics in de auto. Ik kan niet van de pook afblijven als ik voor het stoplicht sta...in z'n een, in z-n vrij, in een, enz. Mijn pa zegt dat ik de versnellingsbak naar de gort help maar ik krijg het niet afgeleerd!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik moeten dezelfde kleur handdoek gebruiken op dezelfde dag.

De handdoeken moeten ook per kleur worden opgehangen na het wassen.

Ik moet bij het koken alles exact volgens de pakjes/zakjes volgen.

Ik kan mijn vriend heel moeilijk laten koken, hij is niet zo strikt hygiënisch als ik...

Ik moet altijd 's ochtends douchen, bij niet douchen voel ik me vies, de hele dag.

Ik moet van sommige dingen exact hoe, wat, waar, wanneer weten, anders durf/kan ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
O! En van die wasknijpers herken ik ook! Autoradio en tv moeten qua volume ook altijd op even cijfers staan. Of 15, 20, 25 etc mag ook. :( Ja. Ik weet het.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben ontzettend mosterd Liesse!!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Neeee! Is er nog zo'n gek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven