Wat " niemand " leuk , hip of leker vindt en jij dan weer wel.......

11-05-2007 23:47 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik op dit topic kom :D, maar hebben jullie dat ook ; dat je niemand anders kent die datgene lust / leuk vindt waar jij helemaal blij van wordt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, balkenbrij :)
Alle reacties Link kopieren
Ellen, wat is balkenbrij?

Ik ben volgens mij de enige die olijven lust;)
Alle reacties Link kopieren
Geweldig BGB! Hoe kóm je erop!! :D LOL



Anyway, nee, ik hou alleen maar van dingen waar andere mensen ook van houden.
Alle reacties Link kopieren
Nijn, wat saai nou weer.

Zo krijgen we nooit een topic vol:P
Alle reacties Link kopieren


Ik ben de enige van alle leeftijdsgenoten die ik ken die graag de krant leest..... Schijnt niet hip te zijn....





Ik ben ook de enige die nooit volgend antwoord geeft:



"Hoe gaat het met je?"

"Ja druk"



Dat is verdomme geen antwoord!!! Ik vraag naar hoe het met jóu gaat, niet hoe je agenda in elkaar steekt!!!!! Vertel gewoon goed of gaat wel of gaat niet of kut.. Dat is tenminste duidelijk. "Druk" is een hip antwoord. Het lijkt wel of mensen hiermee aan willen geven dat ze belangrijk zijn. Maar het is een loze zin, immers: we hebben het allemaal druk.

Zo, ik heb gezegd ;)


Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Qwertu, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ook met je aanstaande huwelijk!

Heb zelden iemand zo zien stralen vanaf het scherm:)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik verzamel theezakjes
Alle reacties Link kopieren
keb er al twee
Alle reacties Link kopieren
Nou zeggen ze op Lijf dat je daar wat aan moet laten doen
Alle reacties Link kopieren
Van die gedroogde, gezouten pruimen uit de Chinese supermarkt. Een, op zn zachtst gezegd, wonderlijke smaak-combinatie van zoet, zout en zuur.

Degenen aan wie ik ze laat proeven, weten niet hoe snel ze ze weer uit moeten spugen, maar ik ben hopeloos verslaafd  en die dikke enkels en hoge bloeddruk nemen we uiteraard heel graag op de koop toe....
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeggen ze op Lijf dat je daar wat aan moet laten doen
Push-up behaatje?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
En in antwoord op jouw vraag BGB: mijn insuline. Die wil niemand proeven. Zoooo flauw hè! En ik word daar toch altijd heel erg blij en druk van enzo.



Hm...vreemd. Raar volk hoor, de niet-insulinejunkies.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Sjee Very Cherry, dat klinkt idd smerig. Jammer dat het niet gezond is. ;)



Ik breek m´n hersens, maar nee, alles wat ik leuk of lekker of mooi vind, vind altijd wel 1 iemand om mij heen ook leuk, lekker of mooi. Sorry. :D
Alle reacties Link kopieren
Sjee Very Cherry, dat klinkt idd smerig. Jammer dat het niet gezond is. ;)



Ik breek m´n hersens, maar nee, alles wat ik leuk of lekker of mooi vind, vind altijd wel 1 iemand om mij heen ook leuk, lekker of mooi. Sorry. :D
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, Minousch, hoe is het met je?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Ik zeem graag de ramen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de enige van alle leeftijdsgenoten die ik ken die graag de krant leest..... Schijnt niet hip te zijn....





Ik ben ook de enige die nooit volgend antwoord geeft:



"Hoe gaat het met je?"

"Ja druk"



Dat is verdomme geen antwoord!!! Ik vraag naar hoe het met jóu gaat, niet hoe je agenda in elkaar steekt!!!!! Vertel gewoon goed of gaat wel of gaat niet of kut.. Dat is tenminste duidelijk. "Druk" is een hip antwoord. Het lijkt wel of mensen hiermee aan willen geven dat ze belangrijk zijn. Maar het is een loze zin, immers: we hebben het allemaal druk.

Zo, ik heb gezegd ;)




Ik was al bang dat dit topic deze kant op zou gaan.  Zo van: "Ik ben om mij heen de enige die mensen op straat gedag zegt, dat schijnt niet hip te zijn" of "ik ben geloof ik de enige die mensen in de supermarkt voor laat gaan, dat schijnt not done te zijn these days" of "ik ben de enige die nog écht aan mensen vraagt hoe het met ze gaat".



Jezelf indirect een schouderklopje geven dus.



*geeft Minoush een schouderklopje vanwege zo´n intelligent en sociaal mens te zijn* :P
Alle reacties Link kopieren
Geinspireerd door BGB: ik hou van afwassen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van droge melba toastjes

van melba toastjes met slasaus ( en dan dópen )

van melba toastjes met roomboter..........





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Piet Paulusma zo'n geil ding
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lik mijn bord af als het echt lekker is geweest. Heb ik van mijn gekke opa. En nee, ik plaats geen :$. Want ik schaam me er niet voor. (doe het wel alleen in vertrouwd gezelschap uiteraard :D)



En verder doop ik ook mijn brood in soep enzo, schijnen veel mensen ook niet zo lekker te vinden. En ik eet met m'n handen als het zo uitkomt, kippenpoten ofzo. En dat "mag" volgens de etiqiette(?hoe schrijf je dat) ook echt, maar veel mensen walgen daarvan). Of haas, en dat het bloed dan zo langs je handen loopt...



En verder hou ik van Hema worst



Waar ging dit topic eigenlijk over :?. Is dit het hip/of niet topic of zoiets... weet ff niet meer waar ik zit te lezen, maar wilde dit even kwijt
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nicolas Cage een lekker ding. Ik vind boeren en scheten en dom zuipen grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven