Wat " niemand " leuk , hip of leker vindt en jij dan weer wel.......

11-05-2007 23:47 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik op dit topic kom :D, maar hebben jullie dat ook ; dat je niemand anders kent die datgene lust / leuk vindt waar jij helemaal blij van wordt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ben jij ook "raar"
*maakt rondedansje* Komt blijkbaar normaal over :D
Alle reacties Link kopieren
Eh, nu niet meer Ir:D



ik ben ook raar, want ik leg eerst toiletpapier in de pot als ik de grote boodschap moet doen, nooit zin om met die playborstel in mijn uitwerpsel resten te draaien,scheelt weer stront aan de kabel zeg maar, alleen heel moeilijk om anderen dat aan te leren.



Alhoewel ik het wel voorelkaar heb dat man zittend plast, scheelt restspetters schrappen van de muur, vind ik zo achterlijk dat mannen moeten staan en de muur ernaast besmeuren, jakkie, dus ik mag niet klagen, maar doe t lekker wel.:D
Alle reacties Link kopieren


quote: sto reageerde



ben jij ook "raar" Niet veel raarder dan jij babe.





o yeah, ik ben een babe,thnx:D
Alle reacties Link kopieren
Echt niet hip ik eet pindakaas en hagelslag en ik vind het heerlijk.



Helemaal niet hip thuis zie ik er nooit hip uit altijd een huispak aan mensen denken dat ik altijd in mijn pijama zit.



Als ik tijd heb een dutje doen ben midden 20 vervroegd omatje, dit deed ik voorheen meer nu heb ik er geen tijd meer voor:(
Alle reacties Link kopieren
o ja en ik lees van die romannetjes die +- 20 jaar geleden zijn gedrukt van 500 paginas, dit zowel thuis als op het strand
Alle reacties Link kopieren


quote: coyol reageerde



En ik doe graag aan sm



Gatver!




Hehe, ik zie je reactie nu pas ;)





Kus
Ik drink graag bessenjenever met 7up. Schijnt een drankje uit het jaar kruik te zijn.
Bessen-7 up, bestaat dat nog? :o
Alle reacties Link kopieren
Witte sokken.
Alle reacties Link kopieren
Grote Hema-onderbroeken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Echt niet hip, maar ik vind het heerlijk om dit te eten/drinken:



ik vind het heerlijk om mijn eten te prakken... manlief vindt het vreselijk, dus voor hem doe ik het niet meer, maar eens in de drie dagen eet ik alleen met mijn dochter, en dan wordt alles lekker geprakt! Vooral bietjes met aardappels en een gehaktbal, heerlijk door elkaar!!

Sinaasappelsap en dubbelzoute drop;) Alsof je speekselklieren al niet genoeg te lijden hebben van de drop wordt het ook nog eens extra gestimuleerd door de sinaasappelsap!

Grenadinelimonade.. zo ontzettend NIET hip, en dan ook nog met lauw water aangemaakt...

Griesmeelpudding met bessensaus, en dan opgewarmd, heerlijk! Kun je me voor wakker maken!



Ook niet hip; ik draag van die ouderwetse omahemdjes, liefst met een kantje bij het decollete, vinnikleuk. Ik ben nogal lang, en heb anders altijd een blote rug, en om de een of andere reden komen die hemden zelfs bij mij tot over mijn billen. maar ik stop ze dan weer niet in mijn onderbroek, dus zo erg is het nog niet;)
Alle reacties Link kopieren
O, en dit mag alleen bij mijn ouders: als er carbonades klaargemaakt zijn, met een witte boterham het overgebleven vet en stukkies in de pan dopen, heerlijk!! Maar dat vindt mijn vader ook erg lekker, dus daar ben ik zeker niet de enige in!
Alle reacties Link kopieren
Boterham met pindakaas en geprakte banaan, jummie :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogal van de papjes...vinden veul mensen erg vies;



Warme griesmeelpap van mijn oma

Bambix

Brinta

Havermout

Rijstepap



Ontbijtkoek met kaas

Toastjes met veeel zoute boter en hagelslag
Alle reacties Link kopieren
Drukinkt en 'zwarte stiften inkt' ruikt zoooooooo lekker en ik las dat er nog iemand was die benzine lekker vond, ik ook!! Vooral tijdens mijn zwangerschap was ik in staat om die slang half in mn neis te proppen, zo lekker vond ik het!!
Alle reacties Link kopieren
Geen benzine! Diesel ruikt veel lekkerderder!!of het eerste vleugje rook van een sigaret (en ik rook niet eens....)en idd griesmeelpudding met bessensaus, mmmm........jammer dat de winkels dicht zijn (ja, ik wil wel perse Mona).En ik stop mijn hemd wel in mijn onderbroek anders krijg ik een koude rug (het ergste daarvan vind ik eigenlijk dat ik altijd strings draag en daar dus mijn hemd inprop *schaam*)
Alle reacties Link kopieren
~zucht diep, neemt een flinke teug adem, en....~



Ik...



Ben nogsteeds fan van Clouseau. Heerlijke muziek.



Vind het leuk om gebeld te worden door telefonische verkopers, gewoon om te kijken wat ik allemaal bij elkaar kan liegen voor ze me niet meer geloven.



Drink altijd melk bij mijn patat, dat hoort!



Eet graag Weetabix als ontbijt, maar héle dikke havermout mag ook.



Ben verslaafd aan de geur in de dop van mijn vulpen.



en....



Ik vind (als niet-roker) het zó sexy om te zoenen met een man die rookt....en al helemaal als hij ook een biertje heeft gedronken. Niets geen asbak uitlikken, ik vind dat zo ultiem mannelijk smaken.
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmm....Weetabix.:)
Alle reacties Link kopieren


Mimsey.. geweldig dat je ook melk bij patat drinkt!!! Ik word altijd voor volledige randdebiel uitgemaakt als ik dat doe, maar het hoort inderdaad gewoon bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Frans Bauer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hulde Traincha, dat je dat durft te melden!

Ik vond mijn Clouseau al gedurfd!



:P
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
ok, 't duurde ff voor ik het durfde te zeggen, maar hier komt ie dan toch:

'k ben dol op country muziek :$

en verder is er helemaal niemand in NL die dat leuk vind........;(
Alle reacties Link kopieren
traincha, nu ga je te ver :D
Alle reacties Link kopieren


ok, 't duurde ff voor ik het durfde te zeggen, maar hier komt ie dan toch:

'k ben dol op country muziek :$

en verder is er helemaal niemand in NL die dat leuk vind........;(
Ik wel,dus dat zijn er al 2......;)
Alle reacties Link kopieren
Yeeeeeeeh GB en je durft er nog voor uit te komen ook!!!

Dus als ik Garth Brooks zeg, begin jij niet mistig te kijken enz enz

We kunnen een lotgenotengroep oprichten (etc etc etc)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven