Wat " niemand " leuk , hip of leker vindt en jij dan weer wel.......

11-05-2007 23:47 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik op dit topic kom :D, maar hebben jullie dat ook ; dat je niemand anders kent die datgene lust / leuk vindt waar jij helemaal blij van wordt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Garth Brooks ken ik ja.

Ik vind Gene Pitney heel goed.

En we zijn niet de enigen die van Country houden hoor.Maar zie de mensen maar eens zo gek te krijgen dat ze het toegeven!;)
Alle reacties Link kopieren
Daarom ben 'k ook zo blij met dit topic!;)
Alle reacties Link kopieren
traincha, nu ga je te ver :D
 ik kan er niks aan doen! ik vind hem echt een schatje!
Alle reacties Link kopieren


Hulde Traincha, dat je dat durft te melden!

Ik vond mijn Clouseau al gedurfd!



:P
Ach Clouseau....daar ben ik een een heel grijs verleden ook een keer op uit mijn dak gegaan op het marktplein bij ons in de stad toen ze daar optraden. ;)
Alle reacties Link kopieren
Thee met veel melk



Boris



Daar gaat mijn anonieme status (als iemand die mij kent dit leest, weet hij/zij meteen wie ik ben :P)
Alle reacties Link kopieren
wat schijnbaar iedereen leuk en hip vind behalve ik; ballerina's, dat is toch geen gezicht! :(
Alle reacties Link kopieren


Thee met veel melk



Boris



Daar gaat mijn anonieme status (als iemand die mij kent dit leest, weet hij/zij meteen wie ik ben :P)
Boris vind ik ook leuk ;)
Alle reacties Link kopieren
@ Vino: Enne bedankt he! Kan ik meteen tig paar schoenen weggooien ;)
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic dit,word er helemaal vrolijk van!



Qua eten ben ik verslaafd aan yumyum noodlesoep maar mag het van mezelf alleen eten in het weekend(at vroeger vlot 2 van die pakjes op een dag).



En waar ik vrolijk van word zijn koeien en schapen in de wei(woon in de stad) als ik langs een weiland fiets zwaai ik altijd naar die beesten maar mag niet hardop HALLOOOO roepen van vriend,flauw he?
Alle reacties Link kopieren
Ik friemel aan stofjes, van kinds af aan al. Kussenhoesjes, shawls, lakens, rokjes, noem maar op. Soms ook op de markt, en dan voelt het zo lekker dat ik bijna niet door wil lopen  met name voering-stofjes zijn erg fijn.



En ik drink altijd cola uit de fles, lekkerder dan uit een glas.

En ik snuffel aan veel dingen, m.n. probeer te achterhalen of anderen lekker ruiken, ruik soms aan bijv. een jas van iemand (als niemand kijkt hehe), zo kom je meer te weten dan dmv een gesprek ofzo
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Verry Cherry: dar friemelen ken ik ook wel. Vroeger altijd aan de plastic strik-slips die toen nog bij een luier hoorden, nu aan de lekkere gladde stofjes van mijn BH-s. Wat ik ook fijn vind, is al je met je vinger in een perfect kuiltje kan. Ik heb een kaasplankje met allemaal kuiltjes en daar passen precies mijn vingertoppen in...



Pindakaas met hagelslag, kaas met jam of ketchup, krentenbollen roosteren en dan zoute boter erop...

Noodles: ook heerlijk, hoe goedkoper hoe beter.
Alle reacties Link kopieren


Ik friemel aan stofjes, van kinds af aan al. Kussenhoesjes, shawls, lakens, rokjes, noem maar op. Soms ook op de markt, en dan voelt het zo lekker dat ik bijna niet door wil lopen  met name voering-stofjes zijn erg fijn.



Dat doe ik ook! heerlijk: naar de apjesmarkt en dan bij al die kraampjes voelen aan de stof!
Alle reacties Link kopieren


Lapjesmarkt natuurlijk (ik typ ook altijd te snel als ik enthousiast word...)
Alle reacties Link kopieren
Godzijdank dames. Had me al bijna ingeschreven voor een therapeutische afkicksessie maar voel me nu gesteund en geaccepteerd, en door deze Coming Outheb ik mezelf juist gestimuleerd om door te blijven friemelen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er trouwens nog 1: volgens mij ben ik de enige in Nederland die van strijken houdt. De rest van het huishouden vind ik ***, maar strijken vind ik lekker ontspannend. Is natuurlijk óók een beetje friemelen aan stofjes, indirect ofzo :P
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, goed topic!



Als kind had ik altijd een (hele oude) deken waarvan de randen zo lekker voelden. Ik kon niet slapen zonder. Inmiddels kan ik dat wel, maar als ik in het ouderlijk huis blijf slapen wil ik nog steeds die deken zodat ik weer kan frunniken. Deken mag ook niet weg van mij (de gaten vallen erin).



Ik ben dol op boekweitgrutjes met stroop (zowel pap als gebakken).

Havermoutpap en griesmeelpudding vind ik ook heerlijk!

En pannenkoeken met spek en stroop, hmmm.



Ik eet bepaalde koekjes altijd in delen op. Pennywafels bijvoorbeeld gaan wafeltje voor wafeltje naar binnen. Van koekjes met suiker (bijv. sprenkeltjes) eet ik altijd eerst de suiker eraf. En fourre- achtige koekjes gaan eerst uit elkaar, dan eet ik de creme op en dan de koek. Vinden mensen erg kinderlijk, geloof ik :$
Alle reacties Link kopieren
Schaam........................ik ben dol op Westlife, ga ook naar hun concerten en heb alle c.d's...................ik ben 45 ;-(



Durf dit niet hardop te zeggen hoor...



Groetjes

Lady
Alle reacties Link kopieren
wat ik al eerder heb gezegd is dat ik Elvis helemaal geweldig vind en daarnaast vind ik de Golden Earring erg goed!!

de heren van de earring zijn tegen de 60 en als Elvis nog geleefd had was hij nu 72 geweest. ik ben zelf 27.
Alle reacties Link kopieren
Kom op Loes, dat kan beter!

Ik bedoel, ik ken haast niemand die Elvis of the Earring NIET tof vindt.

Geen rare voorliefde voor Manke Nelis of Hepie en Hepie ofzo????
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
P.S. persoonlijk vind ik de "grutjes" van Himmie echt een grote kanshebber op de "schaamrood"-award van deze ronde.

Grote Grutjes
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind bounty's heel lekker, maar zal het nooit bij anderen opeten. Het lekkerste aan een bounty vind ik namelijk de chocolade er af eten en dan pas de cocos. Mijn hele mond en handen zitten dan helemaal onder de choco en cocosmeuk!:$



Ik las net dat er meerdere zijn die melk drinken bij patat, heerlijk! Terwijl ik melk bij brood ofzo niet zo lekker vind.
Alle reacties Link kopieren


Kom op Loes, dat kan beter!

Ik bedoel, ik ken haast niemand die Elvis of the Earring NIET tof vindt.

Geen rare voorliefde voor Manke Nelis of Hepie en Hepie ofzo????
in mijn omgeving word ik raar aan gekeken als ik vertel als ik hun goed vind en vooral bij Elvis.
Alle reacties Link kopieren
ik HAAT string...ik snap werkelijk waarom vrouwen elke dag een string dragen. het zit vervelend en je krijgt koude billen....



ook vind ik het lekker om aan mijn kleding te friemelen, touwtjes en naadjes lostrekken enzo ...dat doe ik al mijn leven lang en niemand snapt het. ik doe het overal vooral als ik mij even verveel. ik heb al talloze kledingstukken hierom moeten weggooien....
Alle reacties Link kopieren
Ik krab dolgraag aan korstjes, bultjes, en (nou komt het) ook aan die van anderen. Ook vellen trekken (in de zomer) behoort tot de favoriete zomersporten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Eens in de zoveel tijd wil ik kort een tripje maken naar mijn jeugd. En koop ik een verrassingsei. Hihihi puur voor de chocola. En daarna zet ik het speeltje in elkaar en gooi ik het speeltje weer weg. Ondertussen genietend van het chocolade ei. Hahahah lekker maf he;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven